میرجلیلی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد منصوب شد

دسته: علمی - پزشکی
بدون دیدگاه
شنبه - 30 شهریور 1392
وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در حکمی میرجلیلی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد را به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یزد، امروز در حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر محمدرضا میرجلیلی استادیار عضو هیات علمی دانشگاه شهید صدوقی یزد و متخصص بیماری های داخلی دارای فلوشیپ مراقبت های ویژه، به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد منصوب شد که متن این حکم به شرح زیر می باشد:
جناب آقای دکتر محمدرضا میر جلیلی
سلام علیکم، نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یزد منصوب می شوید.
از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخشهای حوزه ماموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید:
1-تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم بویژه محرومین و نیازمندان.
2- ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی و دانشجویی.
3- صیانت از منابع انسانی ، فیزیکی و مالی.
4- عملیاتی نمودن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم
5- توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود.
6-توجه به امر اعتدال، توانمندی وشایسته سالاری درانتصابات وتکریم اعضای هیات علمی وکارکنان حوزه‌سلامت.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.
گفتنی است: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این حکم از زحمات دکتر میرمحمدی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد در طی تصدی مسئولیت این دانشگاه قدرانی کرده است.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page