به ترس و لرز افتادن رقبا از نتایج فوق العاده نماینده فوتبال جوانان بافق دراستان

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 31 شهریور 1392


به ترس و لرز افتادن رقبا از نتایج فوق العاده نماینده فوتبال جوانان بافق دراستان

تیم فوتبال جوانان سنگ آهن بافق در لیگ برتر فوتبال استان از چهار بازی انجام داده چهار پیروزی پی در پی وشیرین و مقتدرانه کسب نموده است.

جوانان بازی بلد و غیور بافقی در اولین بازی 1 بر صفر موفق شدند تیم چهره آریا شحنه را در ورزشگاه شهید پاکنژاد یزد از پیش رو بردارند و در بازی دوم خود در ورزشگاه شهدای شرکت سنگ آهن 2 بر 0 تیم استیلا کویر یزد را از پیش رو برداشتند.

جوانان همدل و با غیرت سنگ آهنی در هفته سوم در بازی خارج از خانه برای همه رقبا خط و نشان کشیدند و با برد6 بر1 مقابل سفیر سبز دیگر جای هیچ حرف و بهانه ای برای تیم مقابل نگذاشتند و با این بازی حرفه ای و کاملا تهاجمی عرق شرم را بر پیشانی کادر فنی سفیرسبز جاری کردند تا جایی که هرو قت نام فوتبال بافق به گوش سفیر سبزی ها بخورد قطعا به لرزه خواهند افتاد.

سفید و نارنجی پوشان بافقی حالا که در استان حریفان را به ترس و لرز و واهمه واداشته اند با سرمربی گری رضا غلامزاده بافقی مربی بی ادعا ، دلسوز و نام آشنا برای فوتبال دوستان بافقی توانستند در بازی چهارم و آخرین بازی خود تا به حال ،در بافق علارغم داوری یک طرفه و ناعادلانه داوران این بازی که منجر به 10 نفره شدن نماینده فوتبال بافق و سرمربی این تیم شد تیم آریای یزد را2 بر1 شکست داده و دست خالی این تیم را راهی مرکز استان کنند.

امیدواریم در بازی های استان در رده های مختلف داوران مسابقات که همگی از شهر های متقاروت استان هستند حرفه ای تر سوت بزنند.

اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال جوانان سنگ آهن بافق در لیگ برتر استان

دروازه بانان : علی آقابابایی،سبحان ابوالحکیمی

مدافعین : علی شریعتی ،امیرحسین فتاحی، روح الله حسن زاده ، سید هادی آثاری ،علی دهقان

هافبک :سجاد دهقان، حبیب الله پاکزاد، محمد کسایی ،میلاد جعفری ، علی خالقدادی ، محمد خلیلی ،احسان قربانی، حسین رنجبر ،محمد فتاحی ،محمد تشکری

مهاجمین : سیدرضا آثاری ،مجیددرویشی ، ایمان سرایانی ، قلی زاده

سرمربی : محمد رضا غلامزده

مربی : امان الله غلامزاده

کمک مربی : محمد رضا پوراسماعیلی

سرپرست : قاسم اکبری

تدارکات : سید رضوی

کاپیتان : سجاد دهقان

محمد حسام نصیرزاده بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page