تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مرحله بعد صعود کرد/ صف‌آرايي مقابل روسيه در مرحله حذفي

دسته: اخبار ایران , ورزشی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 1 مهر 1392
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای نخستین بار به مرحله حذفی جام جهانی فوتبال ساحلی صعود کرد.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که برای اولین بار موفق شده بود تا به عنوان تیم اول آسیا در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی حضور داشته باشد، دقایقی قبل پس از پیروزی برزیل مقابل سنگال، برای اولین بار در طول تاریخ این رشته مجوز حضور در مرحله حذفی جام جهانی فوتبال ساحلی را دریافت کرد.
بر همین اساس تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در گروه مرگ با تیم‌های برزیل (قهرمان آمریکا) ، سنگال (قهرمان آفریقا) و اوکراین (قهرمان اروپا) هم گروه بود در بازی اول خود مقابل برزیل قهرمان 13دوره جام جهانی پس از ارائه یک بازی قابل قبول 4 بر یک نتیجه را واگذار کرده بود.در دیدار دوم تیم ملی ایران توانست تیم سنگال را با نتیجه بسیار خوب 5 بر سه شکست دهد که به افزایش تفاضل گل در جدول گروه کمک زیادی کرد.

در دیدار سوم اوکراین که هیچ امتیازی کسب نکرده بود و آخرین امیدش کسب امتیاز مقابل ایران بود توانست در کمال ناباوری با نتیجه 3 بر یک از ایران پیش بی افتد. اوکراین نیاز داشت تا با اختلاف 2 گل ایران را شکست دهد اما در دقایق پایانی و با تیز هوشی پیمان حسینی دروازبان تیم ایران بازی با نتیجه  3 بر 2 به سود اوکراین به پایان رسید تا ایران نگاهش به نتیجه بازی برزیل – سنگال باشد.

در این دیدار که دقایقی پیش به پایان رسید برزیل موفق شد تا با نتیجه هشت بر سه سنگال را شکست دهد و ایران به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله بعد راه پیدا خواهد کرد بر این اساس که تفاضل گل‌های سه  تیم باقی مانده در بازیهای رو در رویشان محاسبه می‌شود.

لازم به ذکر است، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازی بعد خود در مرحله حذفی باید مقابل تیم قدرتمند روسیه صف آرایی کند./زر

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page