شبی باخاطرات یاران شهدا به همت پایگاه امام سجاد (ع) آهنشهر برگزار شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 4 مهر 1392

به مناسبت فرارسیدن هفته باکرامت دفاع مقدس شب خاطره ای با نام شبی باخاطرات یاران شهدا به همت پایگاه امام سجاد (ع) آهنشهر برگزار شد.

این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد فاطمیه آهنشهر برگزار شد با حضور گسترده و چشمگیر بسیجیان و رزمندگان هشت سال ایثار و مقاومت برگزار شد.

این مراسم در ابتدا با قرائت قران توسط برادر لواسانی آغاز شد و بعد از آن مهمان ویژه این مراسم علی محمد جوکار با دعوت نصرا… تشکری مجری این مراسم برای سخنرانی به پشت تریبون آمد.

در همین لحظه ها بود که تلاش چند هفته ای بسیجیان خستگی ناپذیر پایگاه امام سجاد (ع) آهنشهر داشت نتیجه می داد و با سخنرانی یادگار هشت سال دفاع مقدس (علی محمد جوکار) مجلس کاملا عرفانی و روحانی شده بود.

مدعوین ، بسیجیان و تمام حاضرین از خود بیخود شده بودند و با یاد شهدا مسجد فاطمیه آهنشهر حال و هوای دیگری داشت.

از سخنان مهمان والاقدر این مراسم همین بس که هرچه هرکس میخواهد به خود شهدا رجوع کند و به آن عزیزان متوسل شود.

بعد از اتمام سخنرانی برادر جوکار نوبت مداح خوش صدای اهل بیت آقای محمد رضا شفیعی بود که با مدیحه ثرایی های خود درباره هشت سال دفاع و ایثار و مجاهدت های بسیجیان فضای مراسم را جلا ببخشد .

با اتمام مداحی برادر شفیعی حالا آخر مجلس بود ونوبت اهدای لوح تقدیر و تشکر از کادر اجرایی و مجری و مداح و سخنران مجلس بود که به حق باهنرنمایی این عزیزان شد آنچه باید می شد.

در آخر امیدواریم ما بسیجیان پایگاه امام سجاد(ع) آهنشهر به این سخن مقام معظم رهبری مبنی بر این که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست را جامه عمل پوشانده باشیم.

در آخر باید از همه شرکت کنندگاه عزیز ،رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،خانواده های شهدا و بخصوص بسیجیان دلاور پایگاه نبی اکرم به دلیل حضور در این مراسم تشکر کنیم.

روابط عمومی و واحد فرهنگی پایگاه امام سجاد (ع) آهنشهر

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
خادم الشهدا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 4 مهر 1392 - 11:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این مراسم گردهمایی حلقه های صاحین نبوده مراسم شب خاطره بوده است لطفا اصلاح کنید

یاس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 4 مهر 1392 - 5:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت به غیرت شما بسیجیان همیشه در صحنه

You cannot copy content of this page