چاپ 5 کتاب از بی نظیرترین اقدامات انجام شده برای برگزاری کنگره ملی وحشی بافقی

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 8 مهر 1392

بهرام عبدالحسینی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نسشت مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان به بیان اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوهتر کنکره ملی وحشی بافقی پرداخت.

عبدالحسینی تشکیل جلسات مستمر در بافق و یزد برای تصمیم گیریهای کلی،دعوت از گروه ادبیات فارسی برای برسی علمی مقالات ارسالی به کنگره،طراحی و چاپ پوستر کنگره توسط استاد رهبران از خطاطان برتر کشور،رونمایی از سایت،پوستر و تندیس وحشی بافقی و… را به عنوان فعالیتهای انجام شده برشمرد و افزود:چاپ 5 کتاب در خصوص وحشی بافقی از بی نظیرترین اقداماتی است که برای برگزاری کنگره وحشی بافقی انجام پذیرفته و به عنوان آثاری ماندگار از این کنگره باقی خواهد ماند.

آتش جانسوز به قلم حسین مسرت،شرح دل آرایی به قلم استاد ملک ثابت،کتابشانسی وحشی بافقی به قلم حسن مسرت،یزد در عصر صفویه به قلم دکتر علی اکبر تشکری و چاپ دیوان نفیس وحشی بافقی به همت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق  کتابهایی بود که عبدالحسینی از آنها یاد و اعلام کرد به همه میهمانان در این کنگره اهداء خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ارسال 418 چکیده مقاله،دریافت 308 مقاله،و پذیرش 117 مقاله را یادآوری و خاطرنشان کرد 40 مقاله در روزهای برگزاری کنگره ارائه خواهد شد.

عبدالحسینی تلاشهای حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه ، مهدی خاوری فرماندار ، عذرا کریمی رئیس اداره ارشاد اسلامی بافق برای برگزاری این کنگره را ستود و از زحمات محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی،دکتر میرزایی و حاج حبیب حسن زاده مسؤل روابط عمومی این شرکت ،شورای اسلامی شهر و شهرداری بافق که همه جانبه برای برگزاری این کنگره تلاش نموده اند تشکر کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page