آماده همکاری همه جانبه با شورای اسلامی شهر بافق هستیم

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 11 مهر 1392
هفته گذشته شورای اسلامی شهر بافق میزبان برخی از مسئولین شرکت سنگ آهن بافق بود .
عسکری ـ مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران  ـ بافق به اتفاق رضا تربتی ـ معاون مالی شرکت به جهت آغاز به کار شورای اسلامی شهر در  شورا حضور یافتند و ضمن آرزوی موفقیت برای شورا نسبت به توسعه و عمران شهرستان آمادگی  همکاری همه جانبه خود را با شورای جدید اعلام نمودند.
در این نشست پاره ای از مسائل  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت  ضمن این که آقایان عسکری و تربتی مواردی را در خصوص عمران و توسعه ،راهکار  ارائه نمودند  و مطرح شد از آنجا که مردم شهیدپرور و زحمتکش این سرزمین لایق خدمت هرچه بیشتر هستند و متاسفانه هنوز کاستی های زیادی در شهر به چشم می خورد ، ما نیز امیدواریم بتوانیم با تعامل و هم فکری نسبت به خدمت گام هایی برداریم.
1
همچنین راهکارهای تغییر مبلمان  شهری ، ایجاد فضای سبز ، رعایت تقویم زمانی ایجاد و احداث پروژه ها ، احداث پروژه ها ، احداث میدان ورودی شهر (میدان غدیر ) ، سرعت بخشیدن دردوبانده شدن جاده یزد ـ بافق ، احداث فرودگاه ، ارتقای سطح بهداشت ، آموزش و پرورش ، ایجاد کارخانجات جوار معدنی مانند آگلومره ، گندله ، فولاد ، بهره برداری از معادن اکتشافی بلوک بافق ، ایجاد طرح توسعه ، راهکارهای سرمایه گذاری شهرداری و … از جمله موارد مورد بحث بود .
مدیر عامل سنگ آهن در این نشست خبرهای خوشی را نیز به ارمغان آورده بود . وی گفت : در بحث میدان ورودی ( غدیر ) آماده ایم تا طرح و نقشه را شهرداری ارائه دهد تا نسبت به اجرای آن اقدام کنیم.
عسکری در این خصوص ادامه داد : چنانچه تمهیدات در این زمینه فراهم شود آماده ایم در روز عید غدیر برای کلنگ زنی و شروع این پروژه در کنار پروژه های در دست اقدام سنگ آهن چون فضای آبی آهن شهر ( دریاچه ) سینمای آبی و … اقدام کنیم .

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلسوخته این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 12 مهر 1392 - 12:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام.عجب شوراي زحمت كشي هستن.بي زحمت اين فرودكاه روزودتربزنيدتاشهرداربروازيتون راحت تربتونه بيادبافق.

You cannot copy content of this page