کفاشیان: بازی رفت و برگشت با آمریکا جدی شده/ اسپانسر تیم ملی یک شرکت خودروی خارجی است

دسته: اخبار ایران , ورزشی
بدون دیدگاه
جمعه - 12 مهر 1392
139206142211019321109703
خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بحث بازی رفت و برگشت ایران و آمریکا به صورت جدی مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان صبح امروز در برنامه ورزش و مردم پیرامون بازگشت کی‌روش به ایران گفت: مشکل جدی وجود نداشت و تنها کمی تاخیر در پرداخت‌ها برای این مربی پیش آمده بود که آن هم انجام شد و مشکلی وجود ندارد. کی‌روش کار خود را با قدرت آغاز خواهد کرد و اردوی تیم ملی هم از هفته آینده تشکیل خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مرخصی‌های کی‌روش تصریح کرد: بخشی از این سفر ۲۵ روزه مرخصی بود و بخش دیگری از آن برای رایزنی در مورد سفر تیم ایران به برزیل برای جام جهانی، پیگیری وضعیت بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا و هماهنگی اردویی است که کی‌روش قصد دارد پیش از سفر تیم ایران به برزیل در اروپا برگزار کند.

کفاشیان خاطرنشان کرد: کی‌روش هنوز برای بازی دوستانه تیم ملی تصمیم نگرفته است. برخی کشورها آمادگی خود را اعلام کرده بودند اما این مربی موافق بازی با آنها نبود. منتظر نشست روز شنبه با این مربی هستیم تا برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی هماهنگ شود.

وی درباره دیدار ایران و آمریکا اظهار داشت: پیش از این برای بازی ایران و آمریکا رایزنی شده بود اما به دلیل مشکلاتی این بازی لغو شده بود با این حال این بار، هم از آن طرف ابراز تمایل شده و هم کی‌روش موافق این بازی است. بحث برگزاری یک تورنمنت  چهارجانبه در آمریکا وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از سوی دیگر با توجه به قطعی شدن حضور آمریکا در جام جهانی بحثی هم در مورد انجام بازی رفت و برگشت میان دو کشور وجود دارد که احتمال آن بسیار زیاد است و ما مکاتبات خود را از هفته آینده برای این بازی آغاز خواهیم کرد.

کفاشیان درباره انتخاب اسپانسر تیم ملی گفت: خوشبختانه بعد از ۵ سال توانستیم برای تیم ملی اسپانسر پیدا کنیم که یک شرکت خودرویی است و نمایندگی خودروهای خارجی در ایران را برعهده دارد و فردا معرفی خواهد شد. مبلغ مورد توافق با این اسپانسر بسیار مبلغ قابل توجهی است.

وی درباره اینکه آیا احتمال دارد این اسپانسر منشوری باشد گفت: فعلا که منشوری نیست اما فردا را نمی‌دانیم!

کفاشیان درباره پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس و بحث داوری لیگ برتر تاکید کرد: اینگونه پرونده‌ها باید دقیق بررسی شود و تصمیم‌گیری و  ارائه مدارک زمان‌بر خواهد بود. باید به گونه‌ای پرونده بررسی شود که حق هیچ‌کس پایمال نشود.

وی افزود: علیپور و دوستانش در این باره جلسه‌ای داشتند و قطعا با دقت اسناد و مدارک بررسی شده و تصمیم جدی گرفته خواهد شد.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page