سرمربی هندبال سنگ آهن بافق: با چاقو تهدید شدم و بازیکنانم را مجروح کردند!

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 16 مهر 1392

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد پس از بازی مقابل گچساران در هفته هشتم لیگ گفت: متاسفانه پس از این بازی توسط تماشاگران تیم میزبان با چاقو تهدید شدم و چهار تن از بازیکنانم به شدت کتک خوردند و مجروح شدند!

 

مهدی رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: پس از این‌که در شهر گچساران موفق شدیم با اختلاف یک گل پیروز شویم متاسفانه حاشیه‌های زیادی به وجود آمد و امنیت جانی تیم ما کاملا در خطر بود. من فکر می‌کنم در گچساران یا یک تیم باید با اختلاف زیاد پیروز شود و یا این‌که شکست بخورد. در غیر این صورت اگر بخواهد با یکی دو گل حریفش را شکست دهد امنیت جانی نخواهد داشت!

 

وی افزود: پس از این‌که مسابقه تمام شد و در دقایق پایانی، هواداران زیادی به داخل زمین آمدند و می‌خواستند با بازیکنان و هم‌چنین مربیان تیم ما درگیر شوند. نیروی انتظامی هم اصرار کرد که ما سریع‌تر به رختکن برویم. همان جا یک نفر با چاقو به من حمله کرد که یکی از بازیکنانم و هم‌چنین دستیارم او را از من دور کردند و به هر حال با حمایت نیروی انتظامی به رختکن رفتیم.

 

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد یادآور شد: در رختکن منتظر بودیم تا تماشاگرانی که پشت در سالن هستند متفرق شوند اما دو نفر از مسوولان برگزاری مسابقه آمدند و گفتند آنها که پشت در سالن هستند نمی‌خواهند بروند. بهتر است شما با اسکورت نیروی انتظامی از شهر خارج شوید. در حالی که ما می‌خواستیم به سختی از سالن خارج شویم و سوار اتوبوس شویم متوجه شدیم که چهار نفر از اعضای تیم ما در رختکن جا مانده‌اند و به اتوبوس نیامده‌اند.

 

رهبری تاکید کرد: واقعا متاسفم نمی‌دانم صحنه‌ای را که دیدم چگونه توصیف کنم اما وقتی برگشتم دیدم درب رختکن را به روی این چهار نفر بسته‌اند و آنها را به شدت کتک زده‌اند. جالب این‌که یک نفر از سربازان نیروی انتظامی هم همراه لیدر تیم نفت و گاز گچساران با باتوم بازیکنان ما را کتک می‌زد و آنها را به شدت مجروح کرد. سرانجام وقتی با زور درب را باز کردیم من باتوم این سرباز را گرفتم. نام او “ر . پ” بود. می‌خواستم این باتوم را به عنوان مدرک نگه دارم اما جالب است که بدانید یکی از مسوولان بلندپایه نیروی انتظامی با زور و تهدید این باتوم را از من پس گرفت!

 

وی در پایان گفت: نمی‌دانم امنیت جانی و سلامت بازیکنان چقدر برای مسوولان مهم است اما باور کنید که در گچساران اصلا شرایط برگزاری یک مسابقه وجود ندارد. چند تن از اعضای تیم ما متاهل هستند. من واقعا ترسیده بودم که اگر اتفاقی برای آنها بیفتد جواب خانواده‌هایشان را چه بدهم. نمی‌دانم چه چیزی می‌شود که برد و باخت در یک مسابقه این‌قدر اهمیت پیدا می‌کند که می‌خواهند جان کسی را بگیرند و او را با چاقو تهدید می‌کنند. ناظر مسابقه آقای امکانیان بوده است و من هم گزارش مکتوب این موضوع را به فدراسیون ارایه دادم. خوشبختانه شخص جلال کوزه‌گری رییس فدراسیون هم با من تماس گرفت و موضوع را جویا شد. به هر حال این بار اگرچه بازیکنان ما مجروح شدند اما خطر جانی از سرمان گذشت. امیدوارم اجازه ندهند که باز هم جان کسی در گچساران به خطر بیفتد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page