افتتاح زودتر از موعد پروژه فرآوری سنگ آهن آلویال

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
شنبه - 11 آبان 1392

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت، پروژه فرآوری سنگ آهن آلویال زودتر از زمان مقرر افتتاح گردید.

آیین افتتاحیه با حضور امام جمعه، مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق، فرماندار، شهردار و جمعی از مدیران شرکت به میزبانی شرکت پرسال (پیمانکار پروژه) برگزار گردید.

پروژه فرآوری ۲ میلیون تن سنگ پلاسره آلویال با ظرفیت ۶۰ نیرو و قرارداد یکساله زودتر از زمان مقرر با تلاش و همکاری بین شرکت سنگ آهن مرکزی و شرکت پرسال به مرحله بهره برداری رسید.

خانم مهندس پروا سلطانی مدیر عامل شرکت پرسال، در مراسم افتتاح این پروژه با تشکر از مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی، اظهار داشت: اگر همکاری صمیمانه و پی گیر مدیر عامل شرکت سنگ آهن  نبود هرگز راه اندازی و شروع بکار این پروژه به این سرعت میسور نمی شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت پرسال در جلسه ای که بدین مناسبت در سالن کنفرانس آهنشهر تشکیل شد ادامه داد: امیدوارم این پروژه مقدمه ای باشد بر حضور گسترده تر شرکت پرسال در اینجا، که ظرفیت بالایی برای کار در صنعت و تجارت را داراست.

حجه السلام سلیمانی امام جمعه بافق نیز ضمن تقدیر از شرکت پرسال که در زمان تحریم ها ایستادگی کرده، گفت: فعالیت این شرکت خدمتی به قشر آسیب پذیر و جامعه و دولت است و امید است برای این شرکت نیز سود آور باشد.

دهقان خاوری فرماندار بافق نیز طی سخنانی ضمن بیان اینکه باید بین سرمایه دار و سرمایه گذار تفاوت قائل شد اظهار داشت: باید از سرمایه گذارانی که پایه تولید کشور هستند تقدیر کرد. همینجا بنده اعلام می دارم تمام کادر سیاسی و اداری شهر آماده همکاری با شرکت پرسال هستند که بعنوان سرمایه گذار در این شهر مشغول به فعالیت شده است.

محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی نیز اظهار داشت: تمام سعی خود را انجام دادیم تا این پروژه هر چه سریعتر راه اندازی گردد و امیدواریم با عملکرد مثبت این شرکت ، مسیری برای انجام کارهای بعدی این شرکت فراهم گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسيني این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 آبان 1392 - 10:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آخه فناوري كردن سنگ يعني آماده شدن برا فروش بيشتر سنگ.
اين چه توسعه يا پيشرفتيه كه جشن ميگيرين؟كدام كارخانه را زودتر افتتاح كردين كه جشن گرفتين؟هرچه مي تونين معادن بافق رو بيشتر ببرين وجشن برگزار كنين!!!! اينجا ديگه كجاست؟

جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 آبان 1392 - 11:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقاي عسكري
مردم را چه فرض كرديد كه براي استخراج بيشتر سنگ از معادن بافق جشن برگزار مي كنين و به اون افتخار مي كنيند؟ قولهاي داده شده تان چه شد؟گفته بوديد مردم ساكت باشند و چيزي نگويند تا شما چندين طرح را به افتتاح برسانيد آنها در چه مرحله اي هستند؟سندزمين فولاد بافق به كجا رسيد؟چرا اينها را نمي گوييد وجشن گود كردن بافق را مي گيريد؟معدن دي 19 در حوزه سنگ آهن بافق بوده حالا در كجاست؟امام جمعه محترم چرا اطلاع رساني نمي كنيد؟مگر روستاي امام جمعه سابق جز آن نبود چرا سكوت كرده ايد؟از كه مي ترسيد؟فرداي قيامت را چه جواب مي دهيد؟چرا روستاي همكارتان را مي برند و هيچ نمي گوييد؟؟؟

soheil8 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 آبان 1392 - 12:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
این سنگ آهن آلویال کجاست و چه ذخیره ای دارد؟

ولی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 آبان 1392 - 1:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام اقایان گندله و فولاد و… چه شد ضمنا پشت این شرکت چه کسانی هستند…..

عکاس بافق فردا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 آبان 1392 - 7:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام خدمت دوستان عزیز لطفا بدون اطلاع از یک موضوع مطالب بی ربط و نا امید کننده ننویسید این پروژه تا جایی که من خبر دارم استخراج سنگ آهن با عیار بالا از نخاله های سنگ آهن می باشد که در دیگر معادن این نخاله ها دور ریخته می شود و به یه نوعی ذخایر معدن افزایش یافته و طول عمر ان بیشتر می شود.

You cannot copy content of this page