13آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران در مقابل مستکبران جهان است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 11 آبان 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، جلسه برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان صبح امروز با حضور معاون فرماندار و اعضای ستاد مراسم شهرستان بافق در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

“علی اصغر رنجبر” ضمن گرامیداشت 13 آبان و تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: 13 آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که یاد آور رشادت ها و جانباختگی دانشجویان و دانش آموزانی است که با پیروی از ولایت فقیه استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.

معاون فرماندار بافق با اشاره به نام‎گذاری این روز تحت عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: با توجه به شرایط و موقعیت کشور لزوم حضور گسترده مردم در گرامیداشت این روز بیش از پیش احساس می شود.

وی با دعوت از آحاد مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان اظهار کرد: با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، خوی استکباری آمریکا و ایادی وابسته به آن در نقاط مختلف جهان مورد توجه قرار می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با بر شمردن سه واقعه مهم تاریخی در روز 13 آبان (در سال 43 تبعيد حضرت امام خميني به تركيه، سال 57 كشتار وحشيانه دانش آموزان و دانشجويان توسط رژيم پهلوي و 13 آبان 58 تسخير لانه جاسوسي آمريكا توسط دانشجويان پيرو خط امام ) سربلندي و اقتدار امروز جمهوري اسلامي ايران را مرهون رشادتها و ايستادگي جوانان و دانش آموزان ايراني در 13 آبان 58 دانست وگفت : شناساندن حوادث و تحولات اين روز تاريخي ونهادينه كردن و توسعه فرهنگ استكبار ستيزي در ميان نسل جوان وظيفه همگان مي باشد .

“سرهنگ بمانعلی باقیان” با تاکید بر ضرورت همکاری و شرکت همه دستگاه‌های شهرستان در راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تمام تمهیدات لازم صورت گیرد.

در ادامه جلسه هر یک از حاضرین جهت بهتر برگزار شدن مراسم 13 آبان مطالبی بیان کردند. و در پایان مقرر شد راهپیمایی 13 آبان روز دوشنبه راس ساعت 9:30 از میدان شهدا تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) با حضور پرشور مسئولان ، دانشجویان ، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم بافق برگزار شود.

IMG_1504 IMG_1508


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
منصور این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 آبان 1392 - 5:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خواهشا اینوووووو به ما بفهمونید که پسر امام جمعه چه سمتی دارد که در این جلسات شرکت میکند
آیا مدرک خاصی دارد یااینکه تخصص خاصی در زمینه ها فرهنگی

You cannot copy content of this page