پروژها واعتبارات آب و فاضلاب روستایی بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 31 فروردین 1391

مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان بافق، در خصوص شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان، گفت: آب شرب 68 روستا با 4800 مشترک در قالب 4 مجتمع روستایی که هرکدام شامل تعدادی از روستاهای تحت پوشش و چند روستا نیز بصورت مجزا از 9 حلقه چاه، 2 رشته قنات و یک چشمه تامین می شود.
جوادفلاح افزود: خطوط انتقال شبکه های آب شرب 180 کیلومتر و طول شبکه های توزیع 350 کیلومتر می باشد.
وی ادامه داد: پروژه های شاخص شرکت آب و فاظلاب روستایی در سال 90 اجرای خط انتقال و شبکه توزیع روستایی مبارکه، تامین آب آشامیدنی روستایی رضائیه و شادکام، حفرچاه آشامیدنی روستای قطرم و سایر موارد است.
مدیرآب و فاضلاب روستایی بافق، خاطرنشان کرد: اعتبارسال نود بالغ بر945 میلیون تومان و تا پایان سال مالی واعتباری از محل ماده 180 و اعتبارات مرحله دوم خشکسالی 450 میلیون تومان دیگر نیز ابلاغ گردیده است که سرجمع یک میلیارد و 395 میلیون تومان می شود.
جواد فلاح در خصوص اولویت های کاری سال نود و یک، گفت: اولویت سالجاری بیشتر در راستای کاهش هدررفت آب، اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده و تکمیل پروژه های نیمه تمام است.
مدیرآب و فاضلاب روستایی بافق، به کمبود بارندگی در سطح شهرستان بافق در سال گذشته اشاره کرد وخواستار دقت و صرفه جویی روستاییان گرامی در مصرف آب شد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page