بازدید شهردار جدید از جامعه معلولین شهرستان بافق:

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 آذر 1392

به گزارش روابط عمومی جامعه معلولین بافق، صبح  دوشنبه 4 آبان مهندس رحمت الله عفتی، شهردار جدید بافق، بنا به دعوت از پیش به عمل آمده از سوی این مؤسسه بازدیدی از جامعه معلولین به عمل آورد.

دکتر محسن خوشگذران رئیس بهزیستی شهرستان بافق  نیز در این بازدید حضور داشت.

ابوالفضل شاهپورزاده؛ رئیس هیئت مدیره این مؤسسه، در ابتدای این دیدار، گزارشی از اهداف تشکیل ، و اقدامات صورت گرفته تاکنون و همچنین مشکلات موجود و اقدامات مورد نیاز برای برطرف کردن این مشکلات ارائه نمود.

وی همچنین گزارشی از ایجاد یک شرکت تعاونی فراگیر از سوی معلولین که حدود 200نفر از این عزیزان در این شرکت عضو هستند ارائه و خواستار همکار ی شهرداری بافق با این شرکت در زمینه سپردن بعضی از کارهای شهرداری به این شرکت شد.یکی دیگر از مواردی که ابوالفضل شاهپورزاده به آن پرداخت ایجاد یک مرکز آموزش برای معلولین کم توان ذهنی پسر بالای 14 سال به نام مرکز حرفه آموزی یاسین بود که تاکنون ساختمان این مرکز بصورت استیجاری تهیه ولی نیاز به هزینه های زیادی جهت آماده سازی برای این مورد می باشد که از شهردار خواستار کمک شد.

در پایان عفتی شهردار از این جلسه ابراز خورسندی نمود و ضمن بیان گوشه ای از تجربیاتشان در زمینه مناسب ساری در تهران قول داد در تمامی زمینه هایی که شهرداری بتواند به این مؤسسه کمک کند بویژه در امر مناسب سازی نهایت همکاری بعمل آید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page