حساسیت مردم و مسئولان بافق نسبت به خصوصی‌سازی سنگ آهن مرکزی به‌حق است

دسته: اخبار ویژه , عمومی
۷ دیدگاه
پنج‌شنبه - 11 اردیبهشت 1393

_MTB6272

فرمانداربافق گفت: منابع و ذخایر معدنی عالی شهرستان بافق در سطح کشور و ملی مطرح است و باعث ایجاد حساسیت مسئولان و مردم بومی منطقه شده که این موضوعبه‌حق و بجاست.

سیدمهدی طلایی مقدم در همایش بررسی توسعه و عمران  بافق با موضوع خصوصی سازی سنگ ‌آهن بافق با تبریک روز کار و کارگر در مورد خصوصی سازی سنگ آهن بافق، اظهار داشت: دربحث عمران و توسعه شهرستان بافق، در شرایط  کنونی خوب است با مدیریت،همراهی و همدلی، آینده درخشانی برای این شهرستان رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: پتانسیل و امکانات شهرستان نقطه اتصال استان است که با ا اجرایی شدن آن، افتخاری بزرگ برای استان یزد است.

طلایی‌مقدم بیان کرد: منابع و ذخایر معدنی عالی شهرستان بافق در سطح کشورو ملی مطرح است و باعث ایجاد حساسیت مسئولان و مردم بومی منطقه شده که این موضوع  به حق و بجاست.

فرماندار بافق بیان داشت: برای شفاف سازی خصوصی سازی، جلسات متعددی بامسئولان شهرستان و استان انجام شده که در این نشست‌ها، توسعه وعمران شهر ومسائل اتفاق افتاده بررسی شد.

طلایی‌مقدم عنوان داشت: سند چشم انداز شهرستان بافق در گرو بحث جوارمعدنی و تامین خوراک صنایع است و باید در اولویت کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: ذهنیت گذشته مردم در صنایع جوار معدنی باید اصلاح شود وخصوصی سازی باید تفاوت‌هایی با گذشته داشته باشد و تضمینی در این زمینه داده شود که این صنایع رها نشود و با اجرایی شدن صنایع جوار معدنی و تامین خوراک این صنایع، ارزش افزوده آن نصیب مردم منطقه شود.

طلایی‌مقدم عنوان کرد: حرف از ارزش افزوده و عوارض حق مرد شهرستان است وقانونگذار باید آن را ببیند و در بحث فروش و صادرات نیز انتظار می‌رود طبق قانون سهم شهرستان لحاظ شود.

وی در پایان عوارض زیست محیطی شهرستان به خاطر سنگ آهن را مهم عنوان کرد ومتذکر شد: شائبه‌های ذهنی در مورد بیمه و حقوق کارگران و واگذاری شرکت‌ها  باید برطرف شود.

عبداللهی/


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
شورایی بدخبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 - 11:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

برای انتقال خط دوم آب به یزد بودجه ۳هزار میلیارد تومانی لازم است که استاندار یزد با رایزنی از معدن چادرملو وچغارت خواسته که این پول را تامین کنند وسالی ۳۰۰میلیارد تومان هر کدام از معادن به استان پرداخت کنند که در جلسه یازدهم اردیبهشت ۹۳استاندار از اعضای شورا بعلت عدم پرداخت سنگ آهن گلایه کرده وگفته طبق بند ۵بودجه سال ۹۲سنگ آهن باید مبلغی از کل فروش را به استان تحت عنوان حق انتها بدهد که تا به حال آقای عسکری از پرداخت آن امتناع کرده که این موضوع برایش تنبعات سختی را به دنبال داشته اما او حاضر نشده حق شهرستان بافق در جایی دیگر خرج شود اگر مدیر عامل دنبال پست ومقام بود این ۳۰۰میلیارد را پرداخت کرده بود تا خود را تقویت کند اما این کار نکرده واجازه نداده منافع شهر ما جایی دیگر خرج شود

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 1:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

برای همینه که ازیک طرف آقای جوکارنماینده یزددایه دلسوزترازمادرمیشن ومیان بافق وازطرفی روزنامه بشارت نوبرعلیه آقای عسکری مطلب میزنند وهمه یه جوری ناراحتند.مردم بافق درجهت توسعه وآبادانی شهرباوحدت وهمدلی وحمایت بیش ازپیش ازآمدیرعامل محترم بافقی بکوشید.

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 1:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درجواب ردیف یک :آقای عسکری تشکرتشکرمامردم دارالشجاعه بافق مثل همیشه ازشماحمایت می کنیم تاچه وقت مابایددراین وضعیت شهری زندگی کنیم که خیابان ،کارخانه،گاز،بیمارستان مجهز،دکترهای متخصصو…نداره ومرکزاستان هم به دلیل وجودسنگ آهن اعتباری به بافق نمیده وفقط دریزددارن میدان وزیرگذروکارخانه و…درست میشه وامصیبتا

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 2:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مردم بافق فقط وحدت وهمدلی

ریزبین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 8:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جلسه خوبی بوده
فرمانده سپاه و مسعود شریعتی بالاخره کنار هم نشستند
در عکس دقت کنید…………….

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 12:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

توروخدابه دنبال حاشيه سازي نباشيدوفقط اتحادداشته باشيدومسئولين راحمايت كنيدتادلسردنباشند.

محمذ رصد گر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 7:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در این نوع خصوصی بازی به جز رانت خواری، فساد اقتصادی، مافیایی،دزدی بیت المال چیز دیگری وجوذ نداردپس به هوش باشید. آقای فرماندار ابتدای کارت حواست را خوب جمع کن. بببینیم چند مرده حلاجی.

You cannot copy content of this page