مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان يزد: بزرگ ترین نهاد حمایتی کشور کار خود را با صد تومان شروع کرد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 20 اردیبهشت 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان يزد در نشست هم اندیشی مبلغین طرح زکات شهرستان بافق ، تجلیل از عوامل و اعضاي فعال و عاملان و مؤدیان زکات و اجراي پروژه‌های محرومیت‌زدایی و عام‌المنفعه را در جذب و پیش‌بینی ظرفیت‌های جدید موثر عنوان کرد و اظهار داشت: تشویق و شناخت ظرفیت‌های جدید از مبانی مهم در کار محرومیت زدایی و افزایش سهم پایین محرومان است.

محمد اكبری با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در بدو تاسیس کار خود را با 100 تومان آغاز کرد عنوان کرد: كميته امداد استان یزد در جذب مشارکت‌ها جایگاه خوبی دارد و مشارکت مردم و سرانه آن بالا است و هم اکنون جزء بزرگ ترین نهاد حمایتی کشور است.

وی پرداخت زکات در شهرستان بافق را متوسط به بالا دانست و بیان داشت: در کل استان یزد، 450 میلیون تومان زکات پرداخت شده که اغلب در پروژه‌های عام‌المنفعه مورد استفاده قرار گرفته که با توجه به نیازها و اولویت های اعلام شده از سوی شهرستانها صورت گرفته شده است.

مديركل كميته امداد استان يزد با اشاره به طرح مسجد محوری و ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مسجد و محلات بیان داشت: توسعه و تقویت مشارکت‌های مردمی از برنامه های مهم در کمیته امداد در بخش مشارکت های مردمی است.

اکبری از رشد 77 درصدی مشاركت هاي مردمي در سال 92 به نسبت سال 91 در سر فصل های مختلف خبر داد و گفت: در تحقق برنامه های كميته امداد، 112 درصد رشد صورت گرفته است.

وی با اشاره به برکات اجرایی شدن شجره طیبه از دو سال گذشته بیان داشت: بهره مندی از قانون زکات برای ارائه خدمات نوین و اجرای پروژه های عام المنفعه از ديگر مباحث كميته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان يزد، برنامه توانمند سازی محرومان با حمایت سیستم مردمی و دولتی و بانکی در سرفصل‌های مختلف به ویژه اشتغال برای مددجویان و اقشار آسیب پذیر را ایجاد اشتغال خرد و مشاغل خانگی عنوان کرد و گفت: اين اقدام طبق سهمیه سال جدید و تعهدات صورت می‌گیرد.

IMG_8204 IMG_8210


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page