حق مالکیت و اشتغال مردم بافق در حال نابودی است

دسته: اخبار ویژه
۳ دیدگاه
سه‌شنبه - 30 اردیبهشت 1393

IMG-20140520-WA0009

به گزارش گزارش نیوز  محمد حسن تشکری، رییس شورای اسلامی شهرستان بافق عصر دیروز در جمع یزدی ها و یزدی تباران عضو شمیم و در جمع فرهیختگان یزدی( بنیاد اندیشه و احسان) با تاکید بر اینکه سنگ آهن بافق یزد جزو انفال و متعلق به مرم و کارخانجات بافق و استان یزد از جمله صنعت فولاد و گندله بافق است از دست اندازی سازمان خصوصی سازی و تخلف در فروش آن به عنوان یک مجموعه دولتی انتقاد کرد و تجمع و تحصن مردم بافق که همگی انقلابی و مطیع رهبر هستند را امری طبیعی ذکر کرد؛ چرا که ممانعت از خروج سنگ آهن را حق مسلم آنهاست.

IMG-20140520-WA0003

 

وی اذعان نمود: چنانچه استاندار یزد و نمایندگان استان در مجلس انقلاب اسلامی دخالت فوری و جدی در ابطال مزایده و فروش سنگ آهن یزد نکنند معضلات جدی توسعه پایدار بافق اشتغال مولد و امیدواری مردم این شهر به چالش کشیده خواهد شد.

IMG-20140520-WA0008

به گفته تشکری، در حال حاضر وزیر صنعت ، معدن و تجارت و استاندارد یزد با فروش سنگ آهن بافق مخالفت جدی کرده و معاون اول رییس جمهور نیز طی نامه ای رسمی درخواست لحاظ شدن شرایط و خواسته های بافق را نموده است. اما ظاهرا لابی و نفوذ صنایع فولاد اصفهان و خوزستان مانع از تحقیقات خواسته های مردم بافق شده است .

IMG-20140520-WA0002

در این نشست مطرح شد که ظاهرا وزیر اقتصاد و دارایی به دلیل تعلق خاطر به اصفهان در زمره موافقان و تسهیل کنندگان مزایده و فروش سنگ آهن به شرکت های بیرون از بافق و استان یزد بوده است.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 6:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حیف از ابن همه هدر رفتن وقت به اسم و عنوان جلسه !!!!!!!!!!!

... این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

قابل توجه سایت:برای چه نظراول را را تایید کردی بیوجدان
(پاکش کن)ممنون

شادکامی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 6:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مسلمه اصفهانی به فکر ذوب آهن خودشون است اگه راست میگن ذوب آهن رو بذارن تو بورس مردم روز بعد تمام مسئولین شهر شون عوض میکنن.

You cannot copy content of this page