با حضور فرماندار بافق مشکلات طرح فولاد بافق بررسی شد

دسته: اخبار ویژه , اقتصادی , صنعت و معدن
یک دیدگاه
چهارشنبه - 18 تیر 1393

 

در نشستی با حضور فرماندار  شهرستان بافق و مدیر عامل فولاد  بافق  اعلام شد

به گزارش  خبرنگار بافق فردا ، به نقل از سایت بافق نیوز ، سيد محسن ابويي، پيش از ظهر پنجشنبه در نشست بررسي مسائل و مشكلات طرح فولاد بافق با حضور فرماندار بافق و كارشناسان طرح فولاد اظهار داشت: شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با هدف تکمیل زنجیره تولیدات فولادی خود اقدام به احداث کارخانه نورد میلگرد كرده که عملیات اجرایی ساخت کارخانه و خرید تجهیزات آن از اواخر سال ۱۳۹۱ آغاز شده است.

وي با اشاره به آغاز نصب تجهیزات کارخانه نورد فولاد بيان كرد: محصول نهایی این واحد، انواع میلگرد از سایز هشت تا ۳۲ است و ظرفیت تولید کارخانه به سالانه ۵۵۰ هزار تن مي رسد.

ابويي همچنين بر ضرورت همکاری و مساعدت هر چه بیشتر دولت تدبیر و امید با بخش خصوصی برای تسریع در اجرای پروژه فولاد بافق تاکید کرد.

فرماندار بافق نيز در این نشست با تاکید بر ضرورت تسریع در احداث صنایع جوار معدنی بافق، رفع موانع و مشکلات اجرای طرح فولاد و احداث کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق را خواستار شد.

سید مهدی طلای مقدم با اشاره به اتمام ذخایر سنگ آهن معادن بافق اظهار داشت: ایجاد صنایع جوار معدنی و تکمیل چرخه فولاد بافق برای اشتغال پایدار و توسعه عمران و آبادانی شهرستان در اولویت است.

وی همچنین بر رفع مشکلات زیرساختی طرح های فولادی بافق از جمله آب، برق و گاز تاکید کرد و خواستار زمان بندی اجرای کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق شد.

کارخانه 550 هزار تنی نورد میلگرد فولاد بافق بیش از 55 درصد پیشرفت داشته است که با راه اندازی آن برای بیش از هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلسوخته این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 10:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

افرین به اقای ابویی که چنین کار بزرگی را انجام دادند و این کارخانه را تاسیس کردند والا خجالت داره یه طرح فولا د را که قرار بود در بافق ایجاد بشه هشت طرح فولاد کردن تو همه ایران بعدش گفتن باید خصوصی بشه فقط طرح فولا بافق را خصوصی کردن دادن با اقای ابویی ومافیای فولا د واصفهانیها اینقدر دادن با اقای ابویی که طرح راه نیوفته حالا هم که با پیگیریهای زیاد داره راه میافته فقط قسمت نورد اونهم میلگرد یعنی ما دوباره از اصفهانیها فولا خام بخریم اینجا تبدیل به میلگرد کنیم حتما طرح توسعه اونهم چند سال دیگه درست کردن نبشی هست واقعا جالبه یکبار هزینه حمل سنگ به اصفهان را میدن یه بار هزینه حمل فولا د خام به بافق .ووو واقعا خیلی مدیریتشون خوبه برید خجالت بکشید تا کی سرمردم بیچاره میخواهید شیره بمالید اقای ابویی توهم که جیره خور همون اصفهانیها هستی برو خجالت بکش اون دنیا جلوی جدت روسیاهی مطمئن باش

You cannot copy content of this page