22 میلیاردریال درآمد مالیاتی بین شهرداری و دهیاری های مهریز توزیع شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 20 تیر 1393

یزد – ایرنا – رییس امور مالیاتی مهریز گفت: در یکسال گذشته افزون بر 22 میلیارد ریال عوارض و مالیات بر ارزش افزوده این شهرستان بین شهرداری و دهیاری ها توزیع شده است.

ˈحمید جامه ایˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عوارض و مالیات توزیع شده توسط شهرداری و دهیاری ها برای اجرای طرح های مختلف عمرانی هزینه شده است.

وی ادامه داد: در این مدت افزون بر 80 میلیارد ریال مالیات توسط مودیان مهریزی پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن تا 20 درصد رشد نشان می دهد.

رییس امور مالیاتی شهرستان مهریز اظهار داشت: این میزان مالیات بصورت مستقیم و غیر مستقیم و توسط اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت شده که 80 درصد وصول مالیات ها بصورت مستقیم و 20 درص بقیه نیز بصورت غیر مستقیم است.

جامه ای ادامه داد: در شهرستان مهریز در همه بخش ها حدود سه هزار مودی وجود دارد که طبق مقررات باید مالیات سالانه خود را پرداخت کنند.

رییس امور مالیاتی مهریز افزود: با فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و اطلاع رسانی تاکنون افزون بر 95 درصد مودیان در موعد مقرر نسبت به تسلیم اظهار نامه مالیاتی خود اقدام کرده اند.

جامه ای خاطرنشان کرد: پارسال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده افزون بر 20 میلیارد ریال به شهرداری و دهیاری های مهریز برای اجرای برنامه های مختلف عمرانی پرداخت شده است.

این مسول اضافه کرد: مردم و مودیان قطعا می دانند که مالیات هایی که پرداخت می کنند طبق مقررات در شهرستان و در بخش های مورد نیاز هزینه می شود.

وی اظهار داشت: شرکت های صنعت و تولیدی فعال در مهریز که در ابن شهرستان و سایر استان ها دارای دفتر باشند باید طبق مقررات مالیات خود را به مهریز پرداخت کنند.

این مسئول از همکاری مودیان در تسلیم اظهار نامه های مالیاتی در موعد مقرر قدردانی کرد و از آنها خواست تا هرچه سریعتر اقدام کنند .

جامه ای گفت: مهریز در میان 10 شهرستان استان از لحاظ وصول مالیات دارای رتبه پنجم است.

مهریز با 50 هزار نفر جعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد. ک3


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page