مردی که از شهرداری به شهریاری رسید

دسته: اجتماعی , عمومی , مقالات
۸۷ دیدگاه
دوشنبه - 23 تیر 1393

عباس ابراهیمی خوسفی

مردی که از شهرداری به شهریاری رسید
قدیما در بین مردم ضرب المثلی رایج بود به این مضمون که نون گندم شکم فولادی می خواهد و کدخدایی برازنده ی هرکسی نیست .
در یکی از روزهای گرم تیرماه بافق از خیابان عدالت عبور می کردم ناخدآگاه چشم به ساختمان های مسکن مهر افتاد وقتی که این همه محرومیت همراه با مظلومیت ساکنین این خانه ها دیدم افسوس خوردم که راستی چه میراثی به این مردم رسید ، مردمی که قرار بود در مسکن مهر با مهربانی زندگی کنند امروز گرفتار هزاران نامهربانی هستند ، ا ز دولت عدالت محور در این خانه جز بی عدالتی چیزی مشهود نیست . زباله ی خاکی که انباشته شده ، سیستم فاضلاب نامناسب ، نبود فضای سبز ، نداشتن آسانسور ،و هزاران درد و رنج دیگر که هرچه برای خودم حلاجی کردم به نتیجه ای نرسیدم.
راستی به این شعارهای زیبا و عامه پسند توجه کنید و یک بار دیگر مرور نمایید آوردن نفت بر سر سفره‌هاي مردم»، «ايجاد اشتغال براي جوانان»، «مسكن‌سازي براي عموم مردم»، «توسعه عدالت» و كابينه 70 ميليوني، تنها بخش كوچكي از وعده‌هاي فردي است كه سال 84 به ناگاه توانست نظرها را به خود جلب كند و از شهرداری به شهریاری برسد و به قول ریاست محترم مجلس بگم بگمش در کشور گوش فلک را کر کند و به زعم او همه دزد بودند الا او کاش از سر مهر سوار بر خود رو هایی که هنوز تحویل نداده میشد و از مشکلات مسکن مهر بافق که با وجود هزاران هکتار زمین در بافق در کنار و حاشیه ی راه آهن ساخته شده دیدن می کرد و جانمایی عالی مدیران خود را می دید و آفرین می گفت .
کاش شهردار زود شهریار گشته از جاده جنگی بافق – یزد دیدن می کرد و می دید قول های دولت دست پاکش هنوز اجرایی نشده .
در سال 84 همای پادشاهی بر شانه ی مردی در ایران نشست که شیخوخیت لازم را برای شیخ بودن نداشت .این مرد با شعارهایی پوپولیستی بر موجی که شرایط سیاسی برایش بوجود آورد سوار شد و به مدت هشت سال بی محابا موج سواری کرد و امروز این دولت میراث بر خرابی ها و بدهی ها میلیاردی این شهریار بگم بگم است .
قرار بود نفت را برسرسفره های مردم بیاورد .عدالت نوشیروانی را نه تنها در ایران اسلامی بلکه در گستره جهان توسعه دهد .کابینه ی هفتاد میلیونی جزآرزوهای این شهریار بود و روزی که رفت از کابینه ی 70 میلیونی بقایی جز بقایی نماند و صدای رسایی جز رسایی برایش نماند
محمود احمدي‌نژاد، رييس دولت نهم جمهوري اسلامي ايران شد تا در شرايطي به ميز اول قوه مجريه كشور برسد كه تورم در كشور، رقم 11 درصدي را نشان مي‌داد، نرخ دلار در 900 تومان آرام گرفته بود و نقدينگي كشور، حدود 56 هزارميليارد تومان بود. او در دوره‌يي به پاستور رسيد كه كشور با رشد اقتصادي 6 درصدي از نگاه او دچار اشكالات فراواني بود و مافياها بايد دست‌شان رو مي‌شد ,و چقدر در این هشت سال خوراک تبلیغاتی برای رسانه های بیگانه آماده کرد و حالا از آن وعده های شکیل و زیبا چقدر به مرحله ی عملیاتی رسیده بماند تا بعد  که مردم و تاریخ قضاوت کند .راستی قرار بود لیست مفسدان اقتصادی را از جیبش بیرون آورد آخرش ندانستیم مفسده چیست و مفسدان اقتصادی چه کسانی بودن و چرا این لیست هرگز از جیب این شهریار بگم بگم بیرون نیامد بالاخره نفیمیدیم به قول بافقی ها نو کج بود یا اوو کج بود ؟
عباس ابراهیمی خوسفی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۰۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 تیر 1393 - 11:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

احمدی نژادیهای بافق جواب بدن چرا ۸ سال جاده تکمیل نشد و با نفت ۱۴۰ دلار گازرسانی به بافق متوقف بود.. احمدی نژادیهای استان چواب بدن چرا و با چه مجوزی به بافق لشکرکشی کردند و یگان ویژه فرستادن برای سرکوب مردم. لیکن اکنون بنشینند و تماشا کنند شاید یاد بگیرند که میشود مدیریت بحران داشت و به جای سرکوب با مردم صبورانه رفتار کرد شاید یاد بگیرند به جای وعده گاز .خود گاز را به مردم بدهند و به رفاه مردم اهمیت بدهند. جالبتر اینکه تعدادی از احمدینژادیسمها خرده میگیرند که در جریان اعتصابات چرا حل بحران طولانی شد. چون دولت عدالتمحوری که میخواهد با زور با مردم سخن بگوید و رفتار کند رفته. چون تندروهایی که اصرار دارند همه چیز را سریع و تند بر طبق میل خود پیش ببرند دیگر نفسهای اخر را میکشند و دولتمردان تدبیر اصرار دارند امور را از راه قانونی و اصول صحیح اداری پیش ببرند و نه با تصمیمگیریهای آنی و یکشبه. چون هر چیزی راه حلی دارد و راه حل مشکلات بزرگ طولانی و مشکلتر است

سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 تیر 1393 - 11:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با درود و سلام خدمت عباس خان ابراهیمی
فکر کنم هم نو کج بود هم اوو، بدون شک مسئولین ناکارآمد سابق در شهرمون مقصر این خرابیها هستند کسانی که امروز دایه مهربانتر از مادر شدند و در نقش دلواپسین قدم دوباره به میدان گذاشتند، هرچند که آقای بوووووق هم ساليان سال است که نشسته بر منصب و با روی کار امدن هر دولتی همپای آن ساز میزند و میرقصد. سفید و کلانتری و فلاحزاده و میرمحمدی که بیاید تا کمر جلوی آنان خم میشود و دریغ از حل مشکلات مردم. متأسفم برای کسانی که طرفدار دو آتیشه دولت قبل بودن و الان هم دوستدار دولت تدبیر و امید. .

جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 12:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای ابراهیمی اگر هدف از انقلاب مسائل اقتصادی بود که محمدرضا شاه در بالاترین سطح پیشرفت و رشد اقتصادی نسبت به کشورهای همسایه قرار داشت.ما در سال 1974 بازی های آسیایی را برگزار کردیم و برای برگزاری بازیهای المپیک 1984 و جام جهانی 1990 آماده می شدیم.و نیازی هم نبود در جنگ کشته بدهیم.امروز هم چندین نیروگاه اتمی داشتیم.ما برای مقابله با آمریکا انقلاب کردیم و باید پای حرفمان بایستیم.نمی توانیم با آمریکا مذاکره کنیم و حرفهایی مثل آقایان محمد خاتمی بزنیم زیرا اصل انقلاب ما زیر سوال می رود.پس احمدی نژاد طبق معیارهای انقلاب عمل نمود و شما نمی توانید به ایشان ایراد بگیرید.هدف از انقلاب اقتصاد نبود.خودتان هم بهتر می دانید.اگر اواخر دولت خاتمی رشد اقتصادی 8 درصد بود .اواخر دوره ی شاه رشد اقتصادی حدود 21 در صد بود و پول ایران بالاترین ارزش را داشت و جز 16 پول بین المللی قرار داشت.برادر من شما نمی توانید از نظر اقتصادی به احمدی نژاد بتازید.چه چیز خاتمی از احمدی نژاد سرتر بود؟؟؟خنده دار است شما خون این همه شهید را نادیده می گیرید و اینچنین قلم می زنید.حمایت مقام معظم رهبری و مردم از احمدی نژاد به خاطر انقلابی بودن او بود.برای امت اسلامی مسائل اقتصادی بی اهمیت است و مسائل اعتقادی را در سایه قرار نمی دهد.در زمان خاتمی کم دزدی نشد.در همین سنگ آهن را در نظر بگیرید.ما نمی توانیم با آمریکا به توافق برسیم زیرا با ایدئولوژیهای ما در تضاد است.

    عباس ابراهیمی خوسفی - مدیر مسئول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 12:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    سلام سرور گرامی من کجای نوشتارم گفتم با امریکا کنار بیاییم ؟ من کجای نوشتارم خون شهداء را نادیده گرفتم ؟ یادتان نرود حقیر همسنگر شهدا بودم عادت نداشتم به نظرات کابران عزیز جواب بدهم ولی وقتی نظر شمارا خواندم دیدم واقعا یا من بد نوشتم یا حضرتعالی بد برداشت کردید اگر آقای اجمدی نژاد انقلابی بود اینقدر خون به دل مقام معظم رهبری نمی کرد اما در خصوص مسائل اقتصادی که فرموده بودید که اهمیتی ندارد حضرت رسول اکرم ص می فرمایند هرکس که معاش نداشته باشد معاد ندارد موفق باشید با بافق فردا بمانید برای ساختن فردا ی بافق

      جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 1:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

      شما هم سخن بنده را درک نکردید.گفتم که ما برای اقتصاد انقلاب نکردیم که شما رشد فلان و بمان را مثال می زنید.ما بر ای اسلام قیام کردیم و مردم نیز بر طبق نظر مقام معظم رهبری احمدی نژاد را برگزیدند.ما یا باید بگوییم که غلط کردیم که انقلاب کردیم یا این که تا جنگ با آمریکا پیش برویم.زیرا اگر شاه مانده بود که نیازی نبود که تحریم بشویم و به قول شما تحریم به فلان مقدار برسد.مطمئنا رفاه اقتصادی مردم هم بهتر بود.کافی است شما کتاب به سوی تمدن بزرگ را بخوانید تا دریابید که قرار بود که ما در سال 1370 به کشور ژاپن از نظر صنعت برسیم.در سال 57 رشد اقتصادی ما چهار برابر ژاپن و کره بود.ما اگر برای اسلام انقلاب کردیم پس باید حتی سر میز مذاکره با آمریکا هم نشینیم.جناب اقای ابراهمی فراموش نکنید که در سال 1975 محمدرضا شاه با اوج اقتدار قرار داد الجزایر را بست و بدون خون ریز صدام را سرجایش نشاند.پس اگر انقلاب نکرده بودیم جنگی رخ نمیداد و شما هم همرزم شهدا نبودید و اصلا کسی شهید نمی شد.پس به خاط شهدا هم که شده باید این راه را تا آخر برویم حتی اگر به قیمت جنگ هم که شده.در زمان شاه هم تورم 4 درصد بود.پس موضوع این است که ما برای اقتصاد قیام نکردیم.برای معاش قیام نکردیم برای نابودی اسرائیل قیام کردیم و باید در زمان نزدیکی اینکار را انجام دهیم.مگر فراموش کردید که بزرگی فرمود که اقتصاد مال خر است و مسلمان اگر چیزی برای خوردن نداشته باشد روزه می گیرد.در هر صورت شما نباید با این مسائل اقتصادی به احمدی نژاد بتازید زیرا او دقیقا طبق اصول انقلابی عمل کرد و بینی استکبار را به خاک مالید.پس بی جهت از خاتمی طرفداری نکنید.خاتمی خوب عمل نکرد که ماحصل حکومتش شد احمدی نژاد.ما نمی توانیم بکوییم که از انقلاب خود پشیمان نیستیم تا زمانی که با آمریکا مذاکره می کنیم و ظریف لبخند تحویل آمریکا می دهد.هر لبخندی که ظریف تحویل کری می دهد یعنی ما از انقلاب پشیمانیم ولی این را به شما می گوییم و به مردم نمی گوییم.آقای ابراهیمی ما یا انقلابی هستیم یا نه.اگر هستیم پس باید از جنگ با آمریکا استقبال کنیم.

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 1:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ابراهیمی با سلام. خیلی جالب است که بعد از گذشت بیش از یک سال از شروع دولت اقای روحانی هنوز هم چیزی جز تخریب دولت قبل از این دولت وحامیانش نمی شنویم.اولا که تمام دولتها با تنفیذ مقام معظم رهبری است که مشروعیت می یابند وبنا بر فرمایش رهبرکشور در همین چند روز پیش هر دولتی در کنار محاسنش معایبی هم دارد ودولت کامل تنها با امدن امام زمان تحقق می یابد.معایب دولت قبل را شما هزاران بار گفته اید البته از دید خودتان ولی این سوالهایی که شما درباره عملکرد دولت قبل در بافق پرسیده اید را می شود از تمام دولتهای قبل از ان هم پرسید.مگر در دوران دولتهای قبل از احمدی نژاد وضع بافق بهتر بود؟ یعنی قبلا بافق جاده وگاز وهمه امکاناتی داشت وبا امدن احمدی نژاد همه انها دود شد واز بین رفت؟ دوران قبل از همین به زعم شما شهردار همین مسکن مهر با همه کاستی هایش اصلا وجود نداشت وجالب است که دولت تدبیر وامید شما هم همین راه را در مورد مسکن می خواهد برود البته با نام جدید.در دوران همین مرد بود که تعداد زیادی از کارگرانی که کمرشان زیر فشارها وحق خوریهای شرکت های پیمانکاری شکسته شده بود تبدیل وضع شدند و توانستند نفسی بکشند واگر نبود کارشکنی کسانی که شما از انها دفاع می کنی بقیه کارگران هم سامان می یافتند.استارت همین جاده نیمه کاره هم در دولت احمدی نژاد بود وگرنه که الان همین را هم نداشتیم .در مورد مفاسد اقتصادی وچپاولگران بیت المال ایا شما می خواهی بگویی چنین چیزی وجود ندارد ویا تنها در دولت احمدی نژاد بوده است؟در همین شهر کوچک ما مگر نیستند افرادی که با سواستفاده از مقام خود بار خود را بسته اند وبه ثروت های باداورده رسیده اند؟شما نمی توانی بگویی چنین نیست پس ایا همه انها فقط در دولت احمدی نژاد پست داشته اند ویا قبل از او هم بوده اند؟ایا کسی تا به حال توانسته به انها بگوید بالای چشمتان ابروست؟وایا دلیل ان این نیست که انها به مراکز قدرت نزدیکند وکسی توان برخورد یا حتی معرفی انها را ندارد.اقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود بارها گفت که امارهای دولت قبلی راقبول ندارد ومی گفت باید به جیب مردم نگاه کرد تا فهمید که ایا تورم پایین امده است یا نه ؟ ایا شما اگر به جیب خود نگاه کنید نشانه های پایین امدن تورم را می بینید؟ایا شما کارشکنیها را در مسیر دولت قبلی قبول ندارید؟پس چرا به محض اعلام پیروزی اقای روحانی در انتخابات ودر حالی که هنوز دولت احمدی نژاد سر کار بود قیمت دلار وسکه به شدت پایین امد؟ این دلیل روشنی است که تمام تقصیرها در این مورد با دولت قبل نبود ونبض بازار ارز وسکه در دستان کسان دیگری بوده است.کمی از پیله خود بیرون بیایید وبه خود زحمت دهید و نظر مردم عادی را هم در مورد دولت قبل جستجو کنید واگر مردم را صاحب نظر نمی دانید مصاحبه دیروز اقای زیبا کلام یکی ا ز معروفترین طرفداران اصلاحات را بخوانید که ایشان در جواب سوالی در مورد اینکه ایا سیاستهای اقتصادی دولت اقای روحانی جواب می دهد یا خیر به صراحت گفته اند که اگر نتیجه مذاکرات هسته ای به لغو تحریمها منجر نشود درصد موفقیت دولت روحانی در حوزه اقتصاد صفراست این یعنی اینکه اقای احمدی نژاد هم که با همین مشکل به صورت بدتری مواجه بود خیلی هم مقصر همه چیز نبوده است .ودر اخر اگر نبود ایستادگی وتلاش همین اقای احمدی نژاد ودولتش در مورد مسئله هسته ای ونبودند کسانی که در این راه جان خود را فدا کردند شما بگویید این دولت با اتکا به کدامین دست اورد می خواست در مذاکرات هسته ای شرکت کند و از حق وحقوق ملت شجاع ایران دفاع کند .امیدوارم شما لااقل به شعارهایی که می دهید خودتان هم عمل کنید واین نظر را به صورت کامل انتشار دهید ودر اخر اینکه وظیفه ماست که از دولتهایی که با رای مردم وبا تنفیذ مقام معظم رهبری بر سر کار می ایند حمایت کنیم از زحمات انها تشکر کنیم وبه انها کمک کنیم تا کاستی های خود را کم کنند.به امید ایرانی اباد

عامر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 1:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ما نه طرفدار احمدی نژاد هستم نه روحانی حالا ببینیم شیخ حسن چکار میکنه

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 1:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابراهیمی یک تار موی احمدی نژاد به همه شما بی انصاف ها می ارزد.خیلی بی انصافید خیلی خیلی خیلی تاکی می خواهید برای خوش آمدن دیگران مطلب بنوسید اگر خدا را قبول دارید اگر انسان معتقدی هستید واقعا ببینیددر مطالب شماجانب انصاف رعایت میشود یا خیر .

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 2:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انصافا ببینید دوره قبل چه کسانی خانه دار شدن و دورههای قبلتر چه کسانی

رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 2:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کار رسانه بیان کمبود ها است
اغی ابراهیمی بنویس که خوب نوشتی

شاپرک این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 3:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
خواهشا بزارید این سایت اجتماعی همچنان اجتماعی باقی بماند و سیاسیش نکنید که به گفته سهراب سپهری : سیاست قطاری ست که بارش خالی ست

سید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 7:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
خدا کنه چند سال دیگه خبر باز کردن تمام قفلها را توسط کلید اعتدال بنویسی نه اینکه تیتر زده شود که کلید اعتدال در قفل چندمی شکست و چراغ تدبیر کم سو شد. عباس جان برای دولت قبلی هرچه خواستی بنویس اما برای دولت فعلی با احتیاط بنویس که فردا را هیچ کس ندیده.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 8:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابراهیمی
مقاله نوشتن در جای خودش خوبه ولی شما در بافق زندگی میکنید و باید به بیان اخبار داخلی شهر و اندکی هم کشوری بپردازید بحث در مورد گذشته چیزی را عوض نمیکند باید عبرت گرفت و بس اینکه کار گروه چکار دارند میکنند اینکه فولاد خوزستان راحت همه چیز را قبول کرد اینکه شورا جلسه پرسش و پاسخ گذاشت یا نه اینکه جاده بیشه در را کندند و هیچ کس حرفی نمیزند چون اصلا خبر ندارید اینکه از گاز کشی داخلی شهر چه خبره از طرح فاضلاب چه خبره و…آقای ابراهیمی تیم خبر رسان شما خیلی ضعیفه چسبیدید به دولت قبل ومسائل روز در حاشیه قرار گرفته.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 8:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام جناب آقای ابراهیمی
قبل از این نوشته خیلی به شما اعتقاد داشتم ولی متأسفانه جنابعالی چشمان خود را بسته و هرچه دوست داشتید نوشته اید.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 8:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ابراهیمی فهمیدم خیلی بی انصافی ،خداوکیلی ببین تو همان خوسف خودتون از اول انقلاب تا قبل از احمدی نژاد چندتا خونه ساخته شده ودر زمان احمدی نژاد چند خونه شده ؟ از مسکن مهر گفتی ! بازهم خداپدر احمدی نژاد را بیامرزد که یک مسکنی با همه مشکلات که شما گفتی تحویل یک مشت مردم بی بضاعت داد ، خداوکیلی در این یک سال دولت تدبیر وامیدمردم امید داشتند فقط بیاد تل های خاک واسانسور براشون درست کنه ،بازهم مردم امید دارند بعد ازسه سال دیگه احمدی نژاد بیاد کار راتمام کنه ومطمئن هستند اگر احمدی نژاد نبود این سالها خانه دار نمی شدند ، از اعتصاب ها گفتی ،باید بگم بی احترامی از این بدتر که چهل روز به 5000 کارگر زحمت کش که نصف خانوار شهر بافق را تشکیل میدهند توجه ای نشدواصلا انها را ادم حساب نکردنند بعدش هم اومدند بافشار بر صباغیان سر مردم را شیره مالیدنند، بارها وبارها همین کارگران بی سواد میگفتد خداپدر احمدی نژاد را بیامرزد که لااقل میومد کتکمان میزد ولی این دولت تدبیر وامید اصلا ما را ادم حساب نمی کنه ،بعد هم اومدند از نیروی انتظامی تشکر کردند واز خودشان تشکر کردنند که مهل اینهمه مردم زحمت کش وانقلابی نگذاشتند به نظر شما این بی احترامی به ارزشهای انقلاب وخون شهدا نیست ؟ خدا خیرت بده اگه دیدی آقای … با فحش دادن به دولت قبلی به پست مدیر کلی رسید قضیه اون با شما فرق میکنه ،برو فکر اب کن که خربزه نان نمیشه

علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 9:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دیشب اخبار بیست و سی داشت لبنیاتیها رو نشون می داد قیمتهاشون رو برده بودند بالا بدون اینکه کسی توی روزنامه ای چیزی بگه یا بنویسه بعضیهاش تا 1000 تومن تفاوت قیمت داشت تا چند روز قبل،حالا اگه زمان محمود بود بیچاره اش می کردند همین آقایون که گرون کردن و از این حرفها ودولت رو می کوبیدنش،آقای ابراهیمی شاید نخوردیم نون گندم اما دیدیم دست بچه مردم،شاید مثل شما و دوستتون آقای سید امین رضوی بلد نباشیم بنویسیم اما مطمئن باشین خیلی چیزها رو می بینیم،اگه دولت احمدی نژاد بد بود الان که نزدیک به یکسال از دولت آقای روحانی میگذره چه گلی به سرمون زده ،همه چیز رو گرون کردن بدون سروصدا چون همه ابزار تبلیغاتی دست اون طرفیهاست،زمان احمدی نژآدهم بواسطه اینکه بهش ضربه بزنند با انتشار اخبار فلان و بهمان به اقتصاد ضربه میزنن چون اقتصاد ما با سیاست عجین شده،صبح می نوشتن آمریکا گفته به ایران حمله می کنم دلار میرفت بالا،آقای لاریجانی وقتی فیلم داداشش پخش شد اونم توی مجلس اوغون اومدن و اختلافشون رو علنی کردن،البته با همه کارهای احمدی نژاد موافق نبودیم اما اینجورم که شما می فرمائین نیست،خدا رحم کرد این بنده خدا بود که حالا هرجا کم میاورند بجای اینکه جوابگو باشن دولت قبل رو سیبلش می کنن،شب دراز است و قلندر بیدار خواهیم دید در آخر این چهار سال چیکاره اند

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 9:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بی انصافی هم حدی دارد شما چرا؟ اصلا مطالب شما بوی نفاق می دهد سعی کنید کمی خدایی نگاه کنید

چرت و پرت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 10:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

واقا از کجا مدرک گرفتی این همه یاو ه و چرت مینویسی

ساکن نسکن مهر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 10:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام خدمت آقای ابراهیمی مسائل ومشکلات مسکن مهر که فرمودید تا اندازهای درست می باشد ولی کمی هم انصاف داشته باشید که این مسائل ومشکلاتی که گفتید مقداری از آنها بر میگردد به عدم همرائی بعضی از اعضای محترم که متاسفانه نا کنون سهم آورده خود را به تعاونی پرداخت ننمودهاند ودیگر اینک دررابطه با سیستم فاضلاب تصفیه خانه مربوطه حدود یک ماهی است که راه اندازی شده واگر هم مشکلی احساس می شود از تعاونی کارخانجات راه آهن می باشد در ضمن آقای ابراهیمی مگر در زمان دولتهای قبل معادن مختلف از بافق جدا نشدند وپروژهای بزرگی درهمان زمان به سایر نقاط استان نرفتند که این چنین بی محابا به دولت احمدی نژاد می تازید اگر چه مشکلاتی نیز در عملکرد وی وجود داشته است

نخلستان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 12:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدمت آقاي ابراهيمي .دوست بزرگوار انصاف رارعايت كنيد چون اين چند روزه دنيا مي گذرد وتنها چيزي كه ميماند عملكرد ما است پس بايدخدمات ارزشمند را به حساب آورد وبراي كارهاي ناموفق برنامه ريزي كردتا باتمام قدرت اصلاح شود . فقط وفقط شما به دودرصد عوارض اين چند سال توجه كنيد يا به تغيير وضعيت نزديك به2000نفرنيروهاي شركتي دربافق پس حقيقت رادريابيم واگرهم كوتاهي يا اشتباهي صورت گرفته آن راهم اعلام وراهكار ارائه دهيم انشالله

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 12:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

افرین برشما مردم ولایی بافق که قدر کسانی را که با وجود همه کارشکنیهای داخلی ودشمنی های خارجی خالصانه برای شما وبه خصوص قشر ضعیف جامعه زحمت کشیده اند را می دانید.کسی که هشت سال با تمام مشکلات وفشارها در مقابل زورگویان جهانی ایستادوبا راه اندازی سانتریفروژها وتکمیل چرخه سوخت هسته ای ایران را در جمع هشت کشور دارای فناوری هسته ای بومی قرار دادوباعث غرور ملی ایرانی شد.کدام کشور است که مشکلات ایران را داشته وتوانسته باشد به این همه دست اورد علمی در مدت کوتاه دست یابد ان هم بدون کمک خارجی.همین دست اوردهای دولت قبلی است که به دولت فعلی توانایی مذاکره داده است.اقای احمدی نژاد نمی دانی چقدر دلمان برای دعای فرج خواندنت تنگ شده .بیا و دوباره بخوان دعای فرج را ظهور نزدیک است .انشاالله

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 12:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دایی عباس چرا مطلب منو نگذاشتی خیلی ترسو هستی

محسن رمضاني این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 12:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام . اقاي ابراهيمي چرا اينقدر تند ميري. خودت ميدوني همه مشكلات اقتصادي دولت قبل به مديريت احمدي نژاد مربوط نمي شود. وقتي اقاي هاشمي براي انتخابات 92 ثبت نام كرد. قيمت دلار وسكه پايين امد. قبل از ثبت نام اقاي هاشمي مي خواستي جنس بخري بايد نقد پرداخت مي كردي اما وقتي هاشمي امد چك سه ماهه هم قبول مي كردند. اين نشان مي دههد در گرانيهاي دو سه سال اخر دولت دهم دستهاي پشت پرده اي در كار بوده . شما تنها جنبه اقتصادي را نبايد نگاه كني بلكه از لحاظ علمي در دولت قبل پيشرفت بسيار خوبي داشتيم.

بيطرف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 1:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقاي ابراهيمي سلام خسته نباشيد تا حالا فكر ميكردم كه شما انسان درست و واقع گرايي هستيد ولي اكنون نظرم عوض شد چونكه در شهر بافق كه شهر دور افتادهاي است و هيچ سروكاري هم با احمدي نژاد نداشت در اين 8 سال اندازه 100 سال كار شد اب بافق . جاده يزد بافق . جاده نوق . جاده سي ريز .خيابان وحشي بافقي . خيابان 15 خرداد . سالنهاي ورزشي.مسكن مهر و … ولي دورههاي قبل چكار كردن غير از كلنگ زدن و معدن دزديدن

محمدرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 1:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابراهیمی شما و امثال شما را اگر هرکاریتون هم بکنند باز به دولت احمدی نژاد میتازید،در اوج بزرگترین تحریمها کشور رو اداره کردن اونم کشوری که وابستگی به نفت داره خیلی هنر میخواست،دراین بین دشمنان داخلی هم که کم نزاشتن از هرطریق که تونستن دولت رو کوبیدن،الحمدلله هنوزم ول نمی کنن کاستیها و بی عرضگیهاشون رو میندازن به گردن دولت قبل،دیگه دنبال چی میگردین فکر کنم تا ظهور آقا هر گندی که میزنن یا هر بی عرضگیشون رو میندازن به گردن این بنده خدا،یه خورده واقع بینی هم لازمه

محمد هادی سمتی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 1:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب مدیر مسؤل محترم
حرف های زیادی به ذهنم می رسد تا بشود پاسخ شما را داد اما خطاب به شما و همه هواداران دولت جناب روحانی می گویم :
شرح این هجران و این خون جگر *** این سخن بگذار تا وقت دگر
به قول خودتان : تا بعد که مردم و تاریخ قضاوت کند.

دوست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 1:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب ابراهیمی.شما یک فعال فرهنگی هستید توصیه میکنم جهت پیشبرد اهداف عالیه تان از ورود به عرصه سیاست و نقد سیاسیون اجتناب نمایید

کویری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 1:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عزیزانی که طرفداری میکنن صداشون از جای گرمی در میاد درنعمت غرقند نمیتونن درد نادارهارو بفهمن منم میتونم کلنگ بردارم وطرحهای مختلف را به زمین بزنم ؛ اجراش مهمه اینکه بتوان به بهترین نحوطرحهارو اجرا کردمثلا مسکن مهر واقعا جای کاربسیار داره به قول بافقیها سفره ننداخته نه زشته ونه قشنگ آقای ابراهیمی شما حرف حق میزنین وحقیقت همیشه تلخه.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 2:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابراهیمی اینها را نوشته که نظر جذب کنه برای اینکه نشون بده من هم هستم

ناظر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 2:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حالا خسوف به بافق ملحق میشه

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 2:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام”من نه قصد تعریف وتمجید دولت آقای احمدی نژاد رادارم ونه ایراداز اقای خاتمی،ولی وقتی شما طرحهای نیمه تمام همین شهرمان راکه از کم کاریهای مسولینمان بوده را،به احمدی نژاد نسبت میدهید،دستور واگذاری معدن چادر ملو توسط شخص اقای خاتمی به زادگاه خویش را یادمان می اید.بخششی که درمقابل 35 روسنا، تفاوت از زمین تا ثریاست.

کویر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 6:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اآقای ابراهیمی 35سال ازانقاب اسلامی ایران می گذرداگرهررییس جمهوری درطول مسولیت خود25کیلومترجاده بافق رادوبانده کرده بودند تابه حال شاهد کشته شدن دها نفراز عزیزانمان نبودیم اگرفکرمسکن مهراز قبل موردتوجه قرارمی گرفت شاهد این همه متقاضی مسکن نبودیم خانه ها باطبقات کم وباحوصله ساخته می شداگربنزین ازقبل سهمیه بندی می شد شاهدقاچاق ان به کشورهای دیگرنبودیم اگر نان ازقبل گران می شد شاهداصراف ان نبودیم وبعضی هانان هارا به صورت رخت برروی بندپهن نمی کردند تاگرا ن بفروشنداگرقبلی هافکرمی کردند به قول دوستما ن در

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 6:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کامنت شماره 26.دوست عزیز اقای کویری.شما از کجا متوجه شدید که کسانی که کامنت گذاشته اند وبا نظر نویسنده مقاله اقای ابراهیمی مخالفت کرده اند در نعمت غرقند وصدای انها از جای گرم بلند می شود .اگر امکان دارد شما یکی از کارهای دولتهای مختلف به جز احمدی نژاد را در بافق نام ببریدومقایسه ای بین دولتها وکارهایشان انجام دهید . دوست عزیز انصاف داشتن وقدر شناس بودن ربطی به پولداری یا فقیری ندارد.بسیارند پولدارهایی که نمک نشناس وبی انصافندو در برابرفقرایی که منصفند ودارای عزت نفس.

کویر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 6:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مطلبم قبلازاصلاح وادامه دادن ارسال شد پوزش می طلبم همه ی انهایی که ذکرکردم ویارانه ها ازفکرآقای احمدی نژادبود بعضی ازآنها اگربه نظر شمامشکلاتی دارد به خاطرسریع انجام شدن آنهابوده اینقدر به خاطراینکه هم قطاران شماحالابه جایی رسیده انددیگران را که حتی نمی توانند ذره ای ارخوددفاع کنندنکوبید شب اول قبری هم اگراعتقاد دارید که دارید وجوددارد

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 6:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگر نون نداشتیم، عزت که داشتیم. حالا کو آن عزت ایران سربلند؟!

رئوف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 7:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابراهیمی خود از این کامنت ها متوجه خیلی چیزها میشوی اگر تعصب به گروهی خاص قلب ودل شما را کور نکرده باشد.

محمد تقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 7:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دلم برای احمدی نزاد تنگ شده هر چی بود مثل خیلی ها دزد و دغل کار نبود این همه جاده این همه وام ازدواج این همه وام 20 میلیونی کمک خانه تبدیل وضعیت ها خو دکفایی تولید سیمان جلوگیری از پاچه خواری ها مبارزه با کاخ نشینی مبارزه با سرمایه داران حمایت از کارگرها درمورد روستاها االحق خیلی کمک کرد مشکل شما اقای ابراهیمی این است که دوست دارین احمدی نزادها را بکوبین اما غافل از این که بر محبوبیت این ادمها بیشتر میشود و شما ها از حرض این نمی توانید ارام بگیرید
دوما از قدیم گفتند …. شب درازه حالا ببینیم اقای روحانی کلید مشکلات رو پیدا میکنه یا نه البته من به همه رییس جمهورهای کشورم افتخار می کنم روحانی هم دوست دارم امیدوارم تملق گویی افراد از ایشان مانع از رسیدن هدف ایشان نشود فقط خواستم بگویم کمی انضاف داشته باشید

با تشکر

کارگر معدن

حيران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 8:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نمي دانم چه ضرورتي دارد پس از گذشت حدود يك سال از عوض شدن دولت باز به بيان مطالبي تكراري بپردازيم كه قضاوت در مورد آن به اين راحتي نيست.
آن هم در يك رسانه محلي كه رسالت ديگري بايد داشته باشد.
مضافا اينكه خود مدير مسئول قبلا در مطلبي عنوان كرده بود از مرده باد و زنده باد بپرهيزيد.
فكر مي كنم احمدي نژاد اگر فرضا هيچ خدمتي هم نكرد ، لااقل بازار داغي براي سايتهايي مثل اين سايت فراهم كرد تا صفحه سايت خالي از مطلب نباشد.

حاجی جاوید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 9:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عباس اقاقرابودبیطرف باشی

فرهنگی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 10:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
به نظر بنده فعلا فقط به فکر وحدت و همدلی باشیم و فکر کنیم و ایده هایی ارائه کنیم برای پیشرفت شهرمان بافق . حامی مسئولین باشیم تا آنها هم با آسودگی خاطر بتوانند به مردم خدمت کنند باید از مسئولین بخواهیم . گذشته ها گذشته به قول مقام معظم رهبری همه دولت ها نقاط ضعف و قوت داشته اند . یک سوال : چه فایده ای دارد که مرتب از کاستی های گذشته حرف بزنیم ؟

شادکام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 10:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابراهیمی اگردولت شماکه این همه ازآن تعریف وتمجیدمی کنیدیکی ازطرح های آقای احمدی نژاد رامتوقف کنددرقضیه یارانه رفراندم مردم رادیدیدکه چطوردولت راعلی رغم ان همه تبلیغات شوکه کردمسکن مهراگرخوب نیست چراهمچنان ادامه دارد سهمیه بندی بنزین چرامتوقف که نشدگرانترهم شدخودروهاگران بودباشیب ملایم آقایان گرانترشد تمام اجناس باتدبیرگران شد ولی هیچ صدایی درنیامد درعرصه انرژی هسته ای کم کم رویه آقای خاتمی پیش خواهد آمدادرعرصه فرهنگی بعضی ازضدارزشها جایگزین ارزشهاشده و……..پس عاقلانه ترفکرکن آقای ابراهیمی هردولتی برای خود دست آ وردهای خوب وبدی دارداین ماهستیم که بایدعادلانه قضاوت کنیم

کویری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 10:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درجواب کامنت شماره ۳۱بایدبگم که ماهمه چیز رو عینا داریم میبینیم طرحهای نیمه تمام من اصلا ازسیاست سررشته ای ندارم که بخوام دولتها رو با هم مقایسه کنم ولی درمورد فعالیتهایی که انجام شده میدونم که ضربه زیادی از نظر اقتصادی به مردم دردولت قبلی واردشده انشاله دولت جدید بتونه سروسامونی به وضعیت اقتصادی بده تا مشکلات بسیاری ازمردم وبخصوص جوانها حل بشه نیمی از طرحهای نیمه تمام هم برمیگرده به پیگیری مسیولان شهر که باید بااتحاد بین مردم ودست اندر کاران حل بشه

دهقان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 10:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دوست گرامی جناب آقای ابراهیمی تمام قصه ها ومطالب شمارادرهفته نامه ها وسایتها می خوانم همه حکایت ازدردهاورنجهای مردم شریف بافق وروستاهاحکایت می کندهمه مردم هم استقبال می کنندچون حرف شما حرف آنها هم هست ولی ای مطلب شمابرای آقای احمدی نژاد بوی سیاسی می دهد وبسیاری از کسانی که مطالب شمارا دنبال می کنند دیدشان نسبت به شماکم شده است وشاید لقب دایی عباس حذف گردد

یک بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 11:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام آقای ابراهیمی
مطالب مطرح شده توسط شما مثل همیشه بوی عشق نمی داد وقصه گوی همیشگی ما نبودید
فکر میکنم یک مقدار بوی تعصب وکینه داشت

عباس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 تیر 1393 - 11:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابراهیمی نکنه مشکلتون با آقای احمدی نژاد سر الحاق خوسف به بهاباده؟

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1393 - 1:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یکی از روزنامه های امریکا چند سال پیش که احمدی نژاد به عراق سفر کرده بودنوشت مسئولان امریکایی وقتی می خواهند به عراق بروند از ترس حملات تروریستی بدون اعلام قبلی می روند ودر ان جا هم جرات سفر زمینی را ندارندبا ان که امریکا در عراق صدها هزار نظامی داشت ولی این احمدی نژاد بود که با ماشین واز بین مردم به محل اقامت خود رفت.وقتی احمدی نژاد به سازمان ملل می رفت ودر قلب امریکا سخنان خود را با دعای فرج اغاز می کرد به عنوان بزرگترین کشور شیعه جهان احساس غرور می کردیم نه اینکه حالا مسئولانمان حتی وقتی می خواهند به میان مردم خودمان هم بیایند با ماشین وجلیقه ضد گلوله می ایند. احمدی نژاد هر چه بود با مردم واز مردم بود واین رمز محبوبیت اوست با ان که نقص هایی هم در عملکرد خود داشت.

استاد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1393 - 1:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ابراهیمی شما و امثال شما اگر جرأت داشتید و حرفها یتان پشیزی ارزش داشت زمان خود احمدی نژاد این نطق ها را میکردید.خیلی دلم میخواد خیلی چیزها بارتان کنم.اما من مثل شما نیستم.فقط این را بگم زمانی فرا خواهد رسید که با فانوس به دنبال احمدی نژاد خواهید گشت.

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1393 - 7:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عباس آقا حرف و عملتان يكي نيست به نظرم راهي كه قصه گوي غمهايمان ميرود به تركستان است

عین الف حسین اباد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1393 - 8:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام استاد.لذت بردم.حرف دل بیشتر مردم رو زدید شما.ممنون

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1393 - 8:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ابراهیمی خوب گفتی به خدا احمدی نژادهمه دنیا را با ایران دشم..تورم سیص

یادگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1393 - 8:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده فکر میکنم برداشت مخاطب از نوشته آقای جواد این قصه ما بیشتر ذکرخدمات شاه و طاغوت است تا انتقاد به نوشتار فوق

حسینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1393 - 9:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابراهیمی سلام خیلی بی انصافید افرادی مثل شما در دولت قبل دربافق سنگ اندازی میکردند که اگر لازم باشد اسامی آنها توسط مسولین قبلی منتشر می‌شود وبدانید اگر دوباره ریس جمهور شود به مراتب بیشتر رای خواهد آورد

رئوف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1393 - 9:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفم آقای ابراهیمی .

خودخواه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1393 - 9:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عین الف حسین آباد خواهشمندم از طرف خودت حرف بزن نه همه مردم.

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1393 - 9:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کامنت 47 اقای عین الف مگر شما نعوذوبالله نماینده خدایید یا غیبگو که از حرف دل بیشتر مردم خبر دارید .من بعد فقط از طرف خودتان حرف بزنید. مردم خودشان زبان دارند واحتیاجی به وکیل وصی ندارند

غلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1393 - 11:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ابراهیمی خیلی داری تند میری اگر همین الان رای گیری انجام بشه احمدی نزاددر سراسر ایران باحداقل 40ملیون رای رکورد را دوباره میشکند

درددل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 26 تیر 1393 - 7:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا عباس اقا ،خوسف با حمایت هم ولایتی هایتان دادید به بهابادی ها بابا به احمدی نزاد بدبخت چه؟که این جوری با خصومت بهش حمله کردین؟
فکرکردین این دولت چه گلی به سرمردم زد؟
جزسرافکندگی تودنیا سرخم کردن جلوی امریکاو کشورهای غربی؟
بابا بازم غیرت احمدی نژاد؟دل داشت،جیگر نه گفتن به تمام ابرقدرت هاداشت.
این حسن آقا همین اول گفت دین به ماربطی نداره،همه چیزهاسوبله شد،وام هاجلوش گرفته شد،توکابینش یه تعداد آدم های پیر،که همش درحال خوابند(میانگین سنی بایداین باشه)،بابا انصاف داشته باش بیا قیمت اجناس را بادوره قبل بسنج،دوباره دوره ادمهای پولدار وشرکت دارها که خون کارگر تو شیشه میکنند،شده ….
بابا ول کنید بسه دیگه ،تا کی ی ی ی ی ی ی ی ی…….

علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 26 تیر 1393 - 10:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام آقای ابراهیمی جدای از خوب یا بد بودن ، عدالت یا بی انصاف بودن مطالب شما هرچه که باشد نظرات مردم را در حد ایت سایت خواندی و از گوشه کنار شهر شنیدی حال قضاوت شما چیست اوو کجه یا بیبی که می ریسه ؟

یاعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 26 تیر 1393 - 3:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

د ر سرافکندگی دولت روحانی همین بس که رهبرت سال 93 رو سال اقتصاد و فرهنگ ، فرهنگ میذاره ولی تو میگی که مردم رو به زور نمیشه به بهشت فرا خوند یا دانشگاه آزاد با مقوله بی حجابی کنار اومده و گفته که نباید جلو افراد بی حجاب و بد حجاب رو گرفت یا ماهواره که « خط مقدم دشمن در بالای پشت بام خانه هاست» رو با فیس بوک آزاد میذارن یا توافق هسته ای که آقای جلیلی اینقدر سفت و سخت بود حالا مث اب خوردن توافقنامه شو طراحی می کنن بازم شهامت احمدی نژاد توی نیویورک : « اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر

یاعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 26 تیر 1393 - 5:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا نظر یا علی رو نذاشتید حقیقت تلخه؟

شهروند اصفهانی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 26 تیر 1393 - 6:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابراهیمی متاسفم اول راه شکست خوردید.با خدا باش پادشاهی کن.

سالار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 26 تیر 1393 - 6:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

پوپولیستی،بدهی،خرابی،بگم بگم ،دیگه چیزی نبود که نثار این مرد خدا کنی بی انصاف خود شما چه کاره ای واقعا خجالت داره.

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 26 تیر 1393 - 10:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ابراهیمی .امیدوارم با خواندن این کامنت ها فهمیده باشی که حقیقت در همین حرفهای ساده وبی الایش مردم است نه در توهمات افرادی مثل شما.حالا باید به صفات خوب بافقی قدرشناسی وبصیرت را هم اضافه کرد گرچه همیشه همین طور بوده است .امیدوارم از خواب بیدار شوید هرچند کسی را که خواب است می توان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده هرگز.

داریوش این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 27 تیر 1393 - 10:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

وقتی یک یاروی دهاتی را اجازه بهش میدین که بیاد رئیس سایت بشه اوضاع بهتر از این نمیشه.تا دیروز الاغ را برعکس سوار میشده حالا جو گیر شده برعلیه یک رئیس جمهور و نظام اراجیف مینویسه.

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 27 تیر 1393 - 1:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای داریوش اولا به کسی تهمت نزنید من هم با حرفهای آقای ابراهیمی موافق نیستم اما موافق تهمت زدن هم نیستم .ادب مرد اقتضا میکند که خیلی بهتر ومودبانه ترحرف بزند .باتشکر

محمدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 27 تیر 1393 - 6:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام برمردم خوب بافق
من بافقی نیستم و حدود ده سال است که از بافق رفته ام هرگز عباس ابراهیمی خوسفی را ندیدم و نمی شناسم اهل سیاست هم نیستم گه گاهی کنار پسر م می نشینم و سایت بافق فردا را می خوانم از پسرم خواستم این مطالب را از زبان من بنویسد و بفرستد برای بافق فردا .
من نمی دانم عباس ابراهیمی کیست و چرا این مطلب را نوشته ولی وقتی دیدم همه ی نظرات مخالف ایشان تائید شده از پسرم پرسیدم چه کسی اجازه می دهد این نظرات اینجا ثیت شود پسرم گفت خود نویسنده مدیره سایت است خیلی ناراحت شدم که چرا بعضی از نظرات توهین آمیز برعلیه ی خودش ثبت شده ؟ یا ایشان به دمکراسی احترام می گذارد یا دیوانه است در هر صورت جدای از مطلب به شهامت ایشان آفرین می گویم که این چنبن به نطرات مخالف اهمیت قائل می شود.
من فکر می کنم هر رئیس جمهوری یا فرد بزرگی را باید از طرفدارانش شناخت به این نظر ات دقت کنید….
(وقتی یک یاروی دهاتی را اجازه بهش میدین که بیاد رئیس سایت بشه اوضاع بهتر از این نمیشه.تا دیروز الاغ را برعکس سوار میشده حالا جو گیر شده برعلیه یک رئیس جمهور و نظام اراجیف مینویسد)
آیا این ادبیات درست است ؟
در ضمن دوستان دعوا نکنید مردم پای صندوق ها می دانند چکار کنند و به کی رای بدهند راستی به آماری که در استان یزد برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم استخراج شده دقت کنید آن وقت معلوم میشود که درست میگه و کی غلط می گه موفق باشید

شهرستان
حسن روحانی
٪ محمدباقر قالیباف
٪ محسن رضایی
٪ سعید جلیلی
٪ علی‌اکبر ولایتی
٪ سید محمد غرضی
٪ رای‌های درست
ابركوه
۱۶٬۱۹۸ ۵۷٫۳۰٪ ۳٬۱۳۲ ۱۱٫۰۸٪ ۱٬۲۶۸ ۴٫۴۹٪ ۶٬۱۸۳ ۲۱٫۸۷٪ ۱٬۲۷۱ ۴٫۵۰٪ ۲۱۶ ۰٫۷۶٪ ۲۸٬۲۶۸
اردكان
۲۸٬۴۴۷ ۶۷٫۹۴٪ ۴٬۱۷۳ ۹٫۹۷٪ ۱٬۷۴۸ ۴٫۱۸٪ ۴٬۹۹۳ ۱۱٫۹۳٪ ۲٬۰۷۰ ۴٫۹۴٪ ۴۳۷ ۱٫۰۴٪ ۴۱٬۸۶۸
بافق
۱۱٬۷۹۳ ۵۰٫۰۹٪ ۳٬۸۲۴ ۱۶٫۲۴٪ ۸۳۶ ۳٫۵۵٪ ۵٬۲۲۳ ۲۲٫۱۸٪ ۱٬۵۴۱ ۶٫۵۵٪ ۳۲۶ ۱٫۳۸٪ ۲۳٬۵۴۳
بهاباد
۴٬۸۴۶ ۴۶٫۶۲٪ ۱٬۹۷۱ ۱۸٫۹۶٪ ۴۶۱ ۴٫۴۳٪ ۲٬۲۹۸ ۲۲٫۱۱٪ ۷۰۶ ۶٫۷۹٪ ۱۱۳ ۱٫۰۹٪ ۱۰٬۳۹۵
تفت
۳۱٬۶۲۲ ۷۲٫۹۷٪ ۳٬۶۲۰ ۸٫۳۵٪ ۱٬۴۱۴ ۳٫۲۶٪ ۳٬۹۵۵ ۹٫۱۳٪ ۲٬۴۲۲ ۵٫۵۹٪ ۳۰۳ ۰٫۷۰٪ ۴۳٬۳۳۶
خاتم
۱۲٬۳۷۴ ۶۱٫۵۹٪ ۲٬۶۴۷ ۱۳٫۱۷٪ ۷۶۷ ۳٫۸۲٪ ۳٬۲۶۶ ۱۶٫۲۶٪ ۸۲۱ ۴٫۰۹٪ ۲۱۷ ۱٫۰۸٪ ۲۰٬۰۹۲
صدوق
۱۸٬۰۰۵ ۷۸٫۲۱٪ ۱٬۶۷۱ ۷٫۲۶٪ ۷۴۲ ۳٫۲۲٪ ۱٬۶۳۲ ۷٫۰۹٪ ۸۰۴ ۳٫۴۹٪ ۱۶۷ ۰٫۷۳٪ ۲۳٬۰۲۱
مهريز
۲۶٬۱۹۵ ۷۵٫۲۳٪ ۳٬۰۹۷ ۸٫۸۹٪ ۸۹۷ ۲٫۵۸٪ ۲٬۹۲۷ ۸٫۴۱٪ ۱٬۵۱۷ ۴٫۳۶٪ ۱۸۷ ۰٫۵۴٪ ۳۴٬۸۲۰
ميبد
۲۳٬۲۰۷ ۵۶٫۸۵٪ ۵٬۳۷۸ ۱۳٫۱۷٪ ۱٬۷۰۳ ۴٫۱۷٪ ۷٬۷۴۰ ۱۸٫۹۶٪ ۲٬۲۲۵ ۵٫۴۵٪ ۵۷۰ ۱٫۴۰٪ ۴۰٬۸۲۳
يزد
۱۷۸٬۸۴۰ ۷۰٫۷۲٪ ۲۳٬۳۹۸ ۹٫۲۵٪ ۹٬۹۵۷ ۳٫۹۴٪ ۲۴٬۰۱۵ ۹٫۵۰٪ ۱۴٬۰۹۱ ۵٫۵۷٪ ۲٬۶۰۱ ۱٫۰۳٪ ۲۵۲٬۹۰۲
مجموع استان ۳۵۱٬۵۲۷ ۶۷٫۷۲٪ ۵۲٬۹۱۱ ۱۰٫۱۹٪ ۱۹٬۷۹۳ ۳٫۸۱٪ ۶۲٬۲۳۲ ۱۱٫۹۹٪ ۲۷٬۴۶۸ ۵٫۲۹٪ ۵٬۱۳۷ ۰٫۹۹٪ ۵۱۹٬۰۶۸

محمدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 27 تیر 1393 - 6:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شهرستان
حسن روحانی
٪ محمدباقر قالیباف
٪ محسن رضایی
٪ سعید جلیلی
٪ علی‌اکبر ولایتی
٪ سید محمد غرضی
٪ رای‌های درست
ابركوه
۱۶٬۱۹۸ ۵۷٫۳۰٪ ۳٬۱۳۲ ۱۱٫۰۸٪ ۱٬۲۶۸ ۴٫۴۹٪ ۶٬۱۸۳ ۲۱٫۸۷٪ ۱٬۲۷۱ ۴٫۵۰٪ ۲۱۶ ۰٫۷۶٪ ۲۸٬۲۶۸
اردكان
۲۸٬۴۴۷ ۶۷٫۹۴٪ ۴٬۱۷۳ ۹٫۹۷٪ ۱٬۷۴۸ ۴٫۱۸٪ ۴٬۹۹۳ ۱۱٫۹۳٪ ۲٬۰۷۰ ۴٫۹۴٪ ۴۳۷ ۱٫۰۴٪ ۴۱٬۸۶۸
بافق
۱۱٬۷۹۳ ۵۰٫۰۹٪ ۳٬۸۲۴ ۱۶٫۲۴٪ ۸۳۶ ۳٫۵۵٪ ۵٬۲۲۳ ۲۲٫۱۸٪ ۱٬۵۴۱ ۶٫۵۵٪ ۳۲۶ ۱٫۳۸٪ ۲۳٬۵۴۳
بهاباد
۴٬۸۴۶ ۴۶٫۶۲٪ ۱٬۹۷۱ ۱۸٫۹۶٪ ۴۶۱ ۴٫۴۳٪ ۲٬۲۹۸ ۲۲٫۱۱٪ ۷۰۶ ۶٫۷۹٪ ۱۱۳ ۱٫۰۹٪ ۱۰٬۳۹۵
تفت
۳۱٬۶۲۲ ۷۲٫۹۷٪ ۳٬۶۲۰ ۸٫۳۵٪ ۱٬۴۱۴ ۳٫۲۶٪ ۳٬۹۵۵ ۹٫۱۳٪ ۲٬۴۲۲ ۵٫۵۹٪ ۳۰۳ ۰٫۷۰٪ ۴۳٬۳۳۶
خاتم
۱۲٬۳۷۴ ۶۱٫۵۹٪ ۲٬۶۴۷ ۱۳٫۱۷٪ ۷۶۷ ۳٫۸۲٪ ۳٬۲۶۶ ۱۶٫۲۶٪ ۸۲۱ ۴٫۰۹٪ ۲۱۷ ۱٫۰۸٪ ۲۰٬۰۹۲
صدوق
۱۸٬۰۰۵ ۷۸٫۲۱٪ ۱٬۶۷۱ ۷٫۲۶٪ ۷۴۲ ۳٫۲۲٪ ۱٬۶۳۲ ۷٫۰۹٪ ۸۰۴ ۳٫۴۹٪ ۱۶۷ ۰٫۷۳٪ ۲۳٬۰۲۱
مهريز
۲۶٬۱۹۵ ۷۵٫۲۳٪ ۳٬۰۹۷ ۸٫۸۹٪ ۸۹۷ ۲٫۵۸٪ ۲٬۹۲۷ ۸٫۴۱٪ ۱٬۵۱۷ ۴٫۳۶٪ ۱۸۷ ۰٫۵۴٪ ۳۴٬۸۲۰
ميبد
۲۳٬۲۰۷ ۵۶٫۸۵٪ ۵٬۳۷۸ ۱۳٫۱۷٪ ۱٬۷۰۳ ۴٫۱۷٪ ۷٬۷۴۰ ۱۸٫۹۶٪ ۲٬۲۲۵ ۵٫۴۵٪ ۵۷۰ ۱٫۴۰٪ ۴۰٬۸۲۳
يزد
۱۷۸٬۸۴۰ ۷۰٫۷۲٪ ۲۳٬۳۹۸ ۹٫۲۵٪ ۹٬۹۵۷ ۳٫۹۴٪ ۲۴٬۰۱۵ ۹٫۵۰٪ ۱۴٬۰۹۱ ۵٫۵۷٪ ۲٬۶۰۱ ۱٫۰۳٪ ۲۵۲٬۹۰۲
مجموع استان ۳۵۱٬۵۲۷ ۶۷٫۷۲٪ ۵۲٬۹۱۱ ۱۰٫۱۹٪ ۱۹٬۷۹۳ ۳٫۸۱٪ ۶۲٬۲۳۲ ۱۱٫۹۹٪ ۲۷٬۴۶۸ ۵٫۲۹٪ ۵٬۱۳۷ ۰٫۹۹٪ ۵۱۹٬۰۶۸

داریوش این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 27 تیر 1393 - 7:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ااقای دلسوز من قصد توهین نداشتم.اما با خواندن مقاله اقای ابراهیمی خیلی ناراحت شدم.حالم دست خودم نبود نفهمیدم چی نوشتم.اما اقای ابراهیمی هم نباید چنین مقاله ای می نوشت.

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 27 تیر 1393 - 10:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای محمدی.این درصدهایی که شما نوشته اید که نا مفهوم است ولی شما که می گویید افراد را باید از طرفدارانش شناخت فکر می کنید طرفداران اصلاحات وروحانی چه کسانی هستند؟ امثال نبوی و گنجی وزیبا کلام و …. که همه در دوران اصلاحات مخصوصا دوران خاتمی پست داشتندوالان هم انهایی که در کشور مانده اند وبه اروپا و امریکا فرار نکرده اند پشت پرده اصلاحات هستند .یادمان نرفته حرفهای انها را که همه اعتقادات ما را به مسخره گرفته بودند تا جایی که عاشورا و شهادت امام حسین را افسانه می دانستند ومی گفتند اندیشه های امام راحل را باید به موزه سپرد.ویا حرفهای الان انان که می گویند نمی شود کسی را به زور به بهشت برد.ما طرفدار نظام هستیم و رهبری هستیم نه شخص.کارهای دولتهای اصلاحات تا به حالا طوری نبوده که باعث دلگرمی اکثریت مردم ایرا ن که غالبا هم از قشر ضعیف ومتوسط جامعه هستند باشد واکثرا به دنبال منافع سرمایه دارها بوده است این دلیل حمایت قشر ضعیف جامعه از احمدی نژاداست با این که او هم در دو سال اخر دولت خود در بعضی موارد با رهبری زاویه پیدا کرد وباعث شد تا منقدینش اورا بیشتر بکوبند نه این که منتقدین او خیلی تابع رهبری باشند بلکه دنبال بهانه می گشتند .

داریوش این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 تیر 1393 - 4:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ابراهیمی سلام.درسته که من با مقاله شما مخالفم اما نباید به این توندی بر علیه شما مطلب می نوشتم.بعداز ثبت نظرم پشیمان شدم که چرا اینطوری نوشتم چون خیلی ناراحت بودم.خدا خدا میکردم که شما نظرمو ثبت نکنید.اما این اتفاق افتاد.از یک رو صداقت شما را در ثبت نظرات تحسین می کنم.واز طرفی از شما عذر خواهی می کنم.امیدوارم که نظر من را حر چه زودتر حذف کنید.البته اگر امکانش هست.چون هر دفعه می بینم ناراحت میشم.

رئوف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 تیر 1393 - 3:25 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای داریوش به این شجاعت شما آفرین میگویم.

ابوالفضل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 29 تیر 1393 - 10:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام اقای ابراهمیمی من بانظروپیشنهادهای شماموافقم حرف حق جواب نداره به امیدروزی که دوستان عزیزدرک کنند وبدانند مابافقی ها کاربه هیچ ندارم جزحقمان ونبایدبین خودمان تفرقه بیندازیم برای نظرهامون هرکسی یک پیشنهاد ومقاله داره ودردودلی درودبرهمه ی بافق که اگاه هستند

مطلع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 30 تیر 1393 - 2:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام وتشکر ازاقای ابراهیمی،اصلا ازنظرات عده ای که ادبیات 8سال قبل رادارند دلسرد نشوید.خودشونم می دونن حرفای شما عین واقعیته.ایکاش

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 31 تیر 1393 - 10:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابراهیمی فقط انصاف

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 2:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دایی عباس دمت گرم که حقایق را گفتی خدمت آنها که میگن برای اقتصاد انقلاب نکردیم باید عرض کنم که من وشما انقلاب نکردیم وبافق چندان تاثیری نداشت شهرهای بزرگ از جمله تهران وچند شهر دیگر نقش کلیدی داشتند……………اگر به حافظه تاریخی خود مراجعه کنیم این جمله به یادمان می آید که میگفتند اگر انقلاب شود هرماه پول نفت را می آورند درخانه هایتان وبه شما می دهند………………کمی بیندیشید فقر ناپسند است آنهم برای کشوری ثروتمند……….عزت زیاد

جعفر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 2:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

احمدی نژاد شعارش این بود که نفت را سر سفره ایرانیان می آورم وباهمین ترفند از مردمرای گرفت

رستم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 2:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کسانی که از تخریب دولت قبل نگرانند بدانند که گفتار ورفتار دولت قبل خودش راتخریب می کرد نیازی به تخریب رقبا نداشت سیاستمداری که نماینده ملتی بافرهنگ بود ……………………………..ممه را لولو برده…باچاقوی زنجان گوش می بری و…………………و………………………………………..و………………………………………و……………………………………………………….و……………………وکمی به خود بیاییم ومنصف باشیم

anahita این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 3:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دایی عباس دمت گرم که گل کاشتی وواقعیت را بین کردی آنها که سریال افسانه سلطان وشبان را به یاد دارند خیلی از مسائل برایشان روشن است توصیه می کنم آنها که ندیدند جهت تنویر افکار حتما ببینند وآنها که دیده اندتکرارش خالیاز لطف نیست خدا نگهدار همشهریان عزیز

حسنعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 12:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بعضی از همشهریان روضه خوانی درسازمان ملل را افتخار میدانن….جل الخالق

احمدعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 12:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عباس آقا ناراحت نباش ادبیات کسانی که به شما توهین می کنند همان ادبیات گوش بریدن است انهم باچاقی زنجان

سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 12:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بعضی ویژه خواران وقتی به سخن حقی برخورد می کنند وپاسخی درخورندارند ازانقلاب واسلام مایه می گذارن بیچاره اسلام که محلل افراد درمانده وبی منطق است

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 8:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی جالب است .نه روز از انتشار مقاله اقای ابراهیمی گذشته وتازه طرفداران او یادشان امده باید از او دفاع کنند ان هم همه با هم.کامنت های 73تا76 و ساعت انتشار انها را ببینید اصلا معلوم نیست که همه انها را یک نفر نوشته……

صدیق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 - 1:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چندپول دادید به 5 کامنت آخری.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 3 مرداد 1393 - 2:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آنها که به عباس ابراهیمی توهین کردند چند پول گرفتند واز کجا اگه انصاف داشه باشید غیر بر نوشته های ابراهیمی ایراد نمی گیرید

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 3 مرداد 1393 - 2:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای بافقی کامنت 82کسی به اقای ابراهیمی توهین نکرده بلکه صرفا نظرش را قبول نداشته اند .شما نظر اورا قبول داری بعضی ها هم قبول ندارند به همین سادگی .

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 4 مرداد 1393 - 10:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن سلام به اقای ابراهیمی باید اشکالات دولت قبل را یاد آوری کرد تا ببینند میراث دولت قبل جز اختلاس چیزی نبود دشمنی با جهان وهزینه آن از کیسه ملت خرج کردن وبی کفایتی مدیران وتصمیمات خلق الساعه ریس جمهور و …نباید از حافظه مردم پاک شودچرا تعصب الکی داریم احمدی نژاد کاری کرده است که آقای روحانی در جمع سرمایه گذاران سه بار قسم جلاله میخورد که وضعیت به دوران سال 84 الی 92 برنمیگردد آقای ابراهیمی بگو که گل میگویی وحق گفتن برای کوردلان تحملش سخت است مردم بافرهنگ بافق باید با دید باز تری اظهارنظر کنند وافکار پوپولیستی را دور بریزندتا کی باید به یارانه وتصمیمات مخرب احمدی نژاددر خرج کردن بی حساب پول مردم در روستاها بجای هزینه در ساخت کارخانه وحمایت از تولیددل میبندید بقول عزیزی که گفته است بجای ماهی باید ماهیگیری به مردم یاد دهیم تا کرامت انسانها حفظ شود علت رفراندوم یارانه ای واقبال مردم گداپرور ی ملت بوده است

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 5 مرداد 1393 - 12:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حسن اقا اولا شما که گدا نیستید ایا از دریافت یارانه انصراف دادید یا خیر؟دوما درباره این مقاله تا حالا 84نظر داده شده است که شش تای انها مال دو نفر بوده وسه تای انها بی طرف بوده اند می ماند 75نظر که از این تعداد 55نظر مخالف و20نظر موافق مقاله بوده اند.ایا شما این 55نفر را از مردم بافق نمی دانید یا فکر می کنید به گفته شما همه انها کوردل هستند وفقط شما هستید که روشن دل هستید؟شما که از مردم با فرهنگ بافق می خواهید با دید بازتری نظر بدهند هنوز نمی دانید که کامنت یک نظر شخصی است ونظر هر کس برای خودش قابل احترام است.معروفترین و.متعصبترین طرفداران اصلاحات معتقدند که اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه نرسد شکست دولت روحانی لااقل در اقتصاد حتمی است می توانید انها را در مطبوعات بخوانید پس چه طور این حق را برای دولت قبل قائل نیستیدمگر دولت قبل با تحریم مواجه نبود. تمام دولتها خوبیها وکاستیهایی دارند وهیچ دولتی کامل نیست .خواهید دید که دولت بعدی هم اشتباهات این دولت را بر ملا می کندوان را بهانه ای برای ضعفهای خود خواهد کرد.

You cannot copy content of this page