بازديد فرماندار از کارخانه کود و سم بافق

دسته: اقتصادی , عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 30 تیر 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ سيد مهدي طلايي مقدم و هيات همراه از کارخانه کود و سم بافق واقع در شهرک صنعتي اين شهرستان بازديد و از روند فعاليت و ظرفيت هاي اين شرکت مطلع و آشنا شد.

مدير شرکت کود و سم بافق در اين بازديد با شاره به اينکه اين شرکت بزرگترين توليد کننده کودهاي فسفاته و سوپر فسفات ساده در کشور مي باشد گفت: يکي از توليدات اين شرکت اسيد فسفريک 38 درصد مي باشد که به علت نقدينگي تعطيل است .

” حامد ملک زاده” به توليد DCP از ديگر توليدات اين شرکت نام برد و تصريح کرد : اين محصول که دي کلسيم فسفات نام دارد براي مکمل خوراک دام استفاده مي شود.

وي از توليد اسيد سولفوريک 98 درصد تا سه ماه آينده خبر داد و گفت: براي توليد اين محصول در اين کارخانه نياز به خاک فسفات اسفوردي ، اسيد سولفوريک و گوگرد مي باشد.

ملک زاده ضمن تاکيد بر مشکل نقدينگي شرکت براي تامين مواد اوليه و اتمام پروژه هاي نيمه تمام خاطر نشان کرد : شرکت کود و سم بافق براي توليد و ادامه فعاليت نياز به قرارداد خريد کود به صورت مادام و پيوسته از طرف شرکت خدمات حمايتي و حذف دلالان در زمينه خريد و فروش کود مي باشد.

مدير شرکت کود و سم بافق به مالياتهاي سنگين و واردات بيرويه کود سوپر فسفات ترپيل اشاره کرد و گفت: براي جلوگيري از تعطيلي کارخانه ، رونق اشتغالزايي و احداث واحدهاي جوار معدني نياز به برطرف کردن مشکلات موجود و اجراي تدبيري مناسب است .

فرماندار بافق در پايان اين بازديد ضمن قدرداني از خدمات و زحمات اين واحد توليد در شهرستان محروم بافق ، براي رونق بازار فروش محصولات و رفع مشکلات مالي اين شرکت قول مساعد و پيگري داد.

 

IMG_1488 IMG_1494 IMG_1500


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page