فرماندار بافق : مسئله فلسطين يك مسئله مهم جهاني است ما در طول سال فقط يک روز قدس داريم.

دسته: سیاسی , عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 30 تیر 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در جلسه برنامه ريزي راهپيمايي روز جهاني قدس که با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعي از مسئولان محلي در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد ، “حجت الاسلام سليماني” ضمن تسليت ايام سوگواري مولاي متقيان علي (ع) با اشاره به اينکه روز قدي يکي از بزرگترين مناسبتهاي ملي و مذهبي در کشورمان بشمار مي آيد،گفت: فلسطين و قدس متعلق به همه مسلمانان دنيا است و موضوع قدس اختصاص به يك مذهب و يا فرقه اي خاصي ندارد.

امام جمعه بافق ضمن برجسته سازي رويکرد امام خميني (ره) در طراحي و ابتکار ايشان در نام گذاري روز جهاني قدس تصريح کرد: نمايش وحدت و يکپارچگي جهان اسلام و ملت ايران و نمايان سازي بيداري اسلامي و اعلام انزجار عليه رژيم جعلي صهيونيستي از اهداف برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس است.

فرماندار بافق نيز در اين نشست با اشاره به فرا رسيدن آخرين جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاري اين روز بزرگ به عنوان روز قدس توسط بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) گفت: مسئله فلسطين يك مسئله مهم جهاني است ما در طول سال فقط يک روز قدس داريم.

“سيد مهدي طلايي مقدم” در ادامه ضمن تاکيد بر حضور پرنگ همراه با وحدت و همدلي مردم افزود: هدف امام خميني(ره) از راهپيمايي و نامگذاري اين روز ايجاد وحدت بين مسلمانان و فلسطينيان و جهان اسلام بود.

وي با اشاره به اينکه مردم با زبان روزه و شور و نشاط در خيابان‌ها مي‌آيند و هر سال بهتر و زيباتر از سال‌هاي گذشته اين راهپيمايي را برگزار مي کنند گفت: حمايت و همراهي ملت ايران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطين و اعلام انزجار ملت ايران عليه رژيم صهيونيستي از جمله اهداف راهپيمايي روز جهاني قدس است.

فرماندار بافق در پايان خطاب به مسئولان شهرستان گفت:مسئولان بايد به اهميت روز جهاني قدس اهتمام جدي داشته باشند و براي حضور مردم در راهپيمايي تلاش و كوشش كنند.

در ادامه جلسه براي هرچه باشکوه تر برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس حاضرين به ارائه پيشنهاد پراختند و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد شروع راهپيمايي ساعت 11:30 از بسيج شروع و به مسجد جامع ختم يابد و در حاشيه برگزاري مواردي از جمله : فضا سازي و تبليغات محيطي توسط تمام ادارات و ارگانها ، برپايي نمايشگاه فرهنگي و هنري در مسير راهپيمايي ، گلاب پاشي در مسير راهپيمايي ، ايجاد نظم و امنيت و کنترل ترافيکي توسط نيروي انتظامي صورت گيرد

 

DSC09741 DSC09742


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
پیگیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 6:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

برای روز قدس باید بیشتر از اینها نوشت بهتر بودایشان کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان بی گناه را مخصوصا در منطقه شجاعیه محکوم می مردمد

You cannot copy content of this page