وداع با بهترین لحظات زندگیمان ماه رمضان

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی , مقالات
۲ دیدگاه
یکشنبه - 5 مرداد 1393

وداع با بهترین لحظات زندگیمان ماه رمضان
تصور نمی کنم امروز کسی پیدا شود که دلش نگرفته باشد فکر نمی کنم امروز کسی یافت شود که سینه ای پرسوز نداشته باشد آری بهترین لحظات عمرمان به اتمام می رسد فکر نمی کنم امروز حتی سیاه ترین قلبها نسوزد در این لحظات مطمئنیم به یاری امام زمان (عج) راهی برای تابش انوارالهی به قلب خود راه پیدا خواهیم کرد .
آری ماه رمضان که از روز بیست و سوم می گذرد دلهای مؤمنین خداجو می گیرد و آسمان قلب
ابری می شود همانند غروبهای روز جمعه که دلگیر میشودوهمچنان چشم براه ظهور امام عصر (عج مینشینیم . مثل این که همین دیروز بود که خدا ورود ما را به مهمانخانه لطفش اینطور تبریک می گفت که :« سلام بنده من, به میهمانی من خوش آمدی »
وآمده ای که جبران کنی اما افسوس که این ضیافت الهی تمام شد . آری این زنگ خطر است … یعنی ای انسان بدان تمام عمرت به همین سرعت میگذرد وتو مسافر هستی وبدان چه توشه ای بر میداری ؟! و باید اقرار نمود که ؛ خداحافظ ای ماه رمضان ،ماه نزول قرآن ، ای ناله های جانگداز نیمه شبها ، ماه علی (ع) ،ماه فزت ورب الکعبه خدا حافظ لیالی قدر .
از خدا بخواهیم که همیشه با قلبی آماده تر و پاک تر به توفیق عبادت وبندگی خودش نائل شویم
که بار دیگرخدا را درک کنیم، محتاجیم پروردگارا : از توفقط دنیا و آخرت نمیخواهیم، به تو ازتو بهشت را نمی خواهیم، از تو رضایت خودت و امام زمان(عج) را میخواهیم .از تو این توفیق را طلب میکمنم که مهدیت ومادرش فاطمه (س ) تا آخر عمر از من راضی باشند ولحظه ای دلشان راغمگین نسازم از تو هم نشینی باعلی و اولاد علی(ع) را میخواهم از تو همنشینی با شهدا را میخواهم از تو عشق به خودت را می طلبم و اینکه لحظه به لحظه این عشق را در وجودم بیشتر کنی . بار الها : توفیقی ده که در این ساعات آخرین بتوانیم حق الهی و حق الناس را ادا کنیم ودل هایمان را از هر گونه حسد ،کبر، ریا و نفاق پاک کنیم
خداوندا : فرج مهدیت (عج) را برسان که دیگر طاقت طعنه دشمنان را نداریم . معبودا :در هر گوشه و کناري ازاین ديار؛ عاشقان انتظار ، صبح جمعه با زمزمه هاي « اين الحسن و اين الحسين » ، بدين طريق مرهمي بر زخم هاي کهنه خويش مي گذارند …. تا که شايد او بيايد .
خدایا : درعید فطر عیدی ما را پیروزی مسلمانان غزه قرار بده که شاهد شادی مردم مظلوم این سرزمین باشیم نه کشتار کودکان بی گناه .
خداحافظ ای لبیک ها ای دعای سحرها ای دعای افتتاح ها خداحافظ ای مهربان کننده قلبها نسبت به هم خداحافظ ای لذت مناجات جوشن ای آرامش دلنواز سجده های طولانی نماز شبها خداحافظ ای آخرین نواهای یا مهدی(عج) ویا زهرا (س) ای التماس دعاها
خداحافظ ای آرامش آخرین افطارها و سحرها ای با حسین (ع) در خلوت نالیدن ها
ماه رمضان خدا نگهدار خیر دو جهان خدا نگهدار/ قدر تو ندانستم و رفتی ای روح دعا خدانگهدار
خدایا : یک ماه مهمانت بودیم عید مان را آنچنان عطا کن که شایسته توست .نه آنچه که لیافت ماست تا هرگاه به یاد لحظات شیرین مهمانیت افتادیم عظمت تو یاد آورمان گردد نه حقارت خودمان . گردآوری ؛ اکبر خالقدادی

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمود گلشن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 7 مرداد 1393 - 9:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از مناجات زیبا ودلنشین ماه مبارک رمضان فیض بردیم انشاا… که قلم شیوای شما در تمامی لحظات همراهیمان کند

محمد رضا فضائل اکبر پور این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 7 مرداد 1393 - 10:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

الهی امین

You cannot copy content of this page