سازمان انتقال خون يك نهاد مدني است كه مشاركت داوطلبانه مردمي را در بر دارد

دسته: استان , عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 17 مرداد 1393

به گزارش بافق فردا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد “محمد علي طالبي”در جشن چهل سالگي سازمان انتقال خون كه يكشنبه شب 12مرداد ماه در سالن هلال احمر يزد  برگزار شد؛ ابتدا با گرامي داشتن سالروز تنفيذ راي ملت  و حكم رياست جمهوري، ابراز اميدواري كرد كه دولت و نمايندگان دولت در استانها بتوانند خدمات شايسته اي در استان داشته باشند .
معاون سياسي، امنيتي  و اجتماعي استاندار يزد  با اشاره به اينكه سازمان انتقال خون يك نهاد مدني است كه مشاركت داوطلبانه مردمي را در بردارد گفت : اهميت و ارزش سازمان انتقال خون فراتر از يك نهاد دولتي است و كاركرد اين سازمان مبتني بر يك نهاد مدني  و مشاركت داوطلبانه مردم در اين امر خير بوده است  و موفقيت سازمان انتقال خون هم برگرفته از اين كاركرد درمتن جامعه است.
وي با اشاره به فرهنگ اهداء خون در جامعه گفت: فرهنگ اهداء خون برگرفته از فرهنگ ايثارگري در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس است و امروز اهداء خون عالي ترين درجه ايثاري است كه انسان در اين شرايط انجام ميدهد.
طالبي با بيان اينكه بالا بودن ميزان تصادفات،سوانح طبيعي و بعضي از بيماريها در كشور  نشان دهنده  نياز به اهداء خون است گفت: مشاركت مردمي در امر اهداء خون در جامعه در سطح خوبي قرار دارد و بايد تلاش كرد اين امر درجامعه در سطح بالاتري قرار بگيرد و بانوان هم مشاركت خوبي در امر اهداء خون داشته باشند.
وي در پايان با تشكر از همه خيرين سازمان انتقال خون و اهداكنندگان خون در استان،  نقش هنرمندان را در امر اهداء خون موثر دانست و ابراز اميدواري كرد كه با فعاليت همه اقشار جامعه بويژه هنرمندان بتوانيم با زبان هنر در امر اهداء خون مشاركت خوبي داشته باشيم.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page