فرماندار بافق در پيامي 26 مرداد سالروز ورود آزادگان را تبريک گفت

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 25 مرداد 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، همزمان با فرارسيدن 26 مرداد سالروز وردو آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي ايران ، فرماندار بافق در پيامي اين را روز را به تمامي آزادگان سرافراز کشور تبريک و تهنيت گفت .

در اين پيام آمده است :

بسمه تعالي

امام خميني (ره) فرمودند:

ما را چه رسد كه با اين قلم هاي شكسته و بيان هاي نارسا در وصف شهيدان و جانبازان و مفقودان و اسيراني كه در جهاد في سبيل الله جان خود را فدا كرده و يا سلامت خويش را از دست داده اند يا به دست دشمنان اسلام اسير شده اند…

بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان ، به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند که صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار است.

بازگشت سرفرازانه آزادگان غيور به ميهن عزيزمان ايران اسلامي ،موهبتي بود وصف‌ناپذير که شادي دل‌هاي بسياري را به همراه آورد و غرور و فخر ملي مان را افزود. جانفشاني هاي بي منت و از خود گذشتگي هاي دلاورانه، ويژگي انسان‌هاي بزرگ و پايمرداني است که در دفاع از کيان نظام اسلامي جان بر کف نهادند و رنج و اندوه دوري را صبورانه تحمل کردند.

اينجانب به نوبه خود رشادت هاي آزادگان گرانقدر را ارج نهاده و صميمانه توفيق و سلامتي روزافزونتان را در ظل توجهات حضرت ولي عصر( عج) و سايه سار ولي امر مسلمين جهان، از خداوند تبارک و تعالي خواستارم و این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

سيد مهدي طلايي مقدم – فرماندار شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
ع.قاسمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 3:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام و درود بی پایان خدمت تمامی قهرمانان واقعی این مرز و بوم،شما که مایه افتخار وسرفرازی این کشور هستید(سالروزتان مبارک باد).

You cannot copy content of this page