رئیس هیئت تکواندو بافق: خانه تکواندو در شهرستان بافق ایجاد شود

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 18 شهریور 1393

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت تکواندو بافق گفت: ایجاد خانه تکواندو و جذب حامی مالی ثابت زمینه ساز موفقیت‌های آینده تکواندوکاران بافقی می‌شود.

محمدرضا فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بافق، اظهار کرد: تیم تکواندو بافق در رقابت‌های رده سنی خردسالان کشور در گروه دوم با هفت تیم رقابت کرد.

رئیس هیئت تکواندو بافق با اشاره به شرکت 15 تیم  از سراسر کشور در لیگ برتر خرسالان کشور، افزود: تیم خردسالان هیئت تکواندو بافق  با شرکت نزدیک به 20 ورزشکار اصلی و ذخیره در 9 وزن مختلف در این رقابت‌ها حضور داشته است.

وی با بیان این مطلب که تیم هیئت تکواندو بافق تنها نماینده استان در این رقابت‌ها بود، گفت: تیم خردسالان هیئت تکواندو شهرستان برای نخستین بار با ترکیبی یک دست از بازیکنان بومی در این سطح از مسابقات شرکت کرد.

وی افزود: مصطفی علیزاده و سیدمحمد میرمحمدی به ترتیب سرمربی و مربی و جلیل حاجی حسنی نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کردند.

فتاحی با اشاره به فعالیت نزدیک به 80 تکواندوکار خردسال در شهرستان، افزود: تیم بافق در گروه نخست این لیگ با 7 رقیب خود به رقابت پرداخت.

رئیس هیئت تکواندوی بافق با اشاره به فرصت میزبانی در شهرستان، عنوان کرد: تیم یک دست بومی بافق در  نخستین حضور خود در این دیدار‌ها با وجود عدم صعود به مرحله بعد تجربه‌های خوبی بدست آورد.

وی با تقدیر از حمایت خوب خانواده‌ها و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی بافق در برگزاری رقابت‌های هفته ششم و هفتم در شهرستان، گفت: با وجود مشکلات و دشوارهای پیش رو از جمله نداشتن اسپانسر و حامی مالی ثابت در مبارزه‌های انفرادی موفقیت‌هایی  داشتیم.

رئیس هیئت تکواندو بافق با تاکید بر حمایت بیشتر از این ورزش در شهرستان، گفت: ایجاد خانه تکواندو و جذب حامی مالی ثابت زمینه‌ساز موفقیت‌های آینده ورزشکاران تکواندوکار بافقی می‌شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
جمعی از خانواده های تکواندوکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 - 11:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و احترام
از زحمات رئیس هئیت تکواندو شهرستان و سرمربی دلسوز و همه عزیزانی که در راه پیشرفت و تعالی ورزش تکواندو گام برمیدارند تقدیر و تشکر میکنیم

You cannot copy content of this page