امیدوارم فرماندار بافق نگذارد صورتجلسات تنظیم شده برای احقاق حقوق مردم بر روی زمین بماند

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 13 شهریور 1393

دبیر کارگروه مطالبات مردم بافق در جمع کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی گفت:امیدوارم فرمانداربافق نگذارد صورتجلسات تنظیم شده برای احقاق حقوق مردم بر روی زمین بماند.

حسن امیرزاده که روز گذشته و قبل از آغاز شروع مجدد فعالیت در بزرگترین مجموعه معدنی شهرستان بافق سخن می گفت ضمن تشریح روند جلسات متعدد کارگروه پی گیری مطالبات بافق ،همکاری صمیمانه همه مسؤلین شهرستان واستان خصوصا شخص استاندار و معاون سیاسی امنیتی ایشان در بازگرداندن حقوق تضییع شده بافق در واگذاری شرکت سنگ آهن مرکزی را یادآور و از استقامت مردم تا حصول نتیجه تشکر کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی استان رایزنی های امام جمعه بافق برای آزادی کارگران بازداشت شده و فضاسازی برای دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر بافق را ستود و اعلام کرد شب گذشته چند تن از اعضای کارگروه با حضور در بازداشتگاه یزد مصوبات انجام شده در جلسات شورای تامین شهرستان و استان را به سمع و نظر رئیس شورای اسلامی شهر رسانده و پس از حصول اطمینان از رضایت وی و دیگر کارگران بازداشت شده هم اکنون به مردم گزارش می دهند.

وی فضای ایجاد شده در استان و شهرستان برای عملی کردن مصوبات جلساتی که با حضور مسؤلین امنیتی کشور و استان درباره برون رفت بافق از محرومیتها داشته است را مثبت ارزیابی و رسیدن به نتیجه نهایی را منوط به همدلی،همراهی و حمایت مردم دانست.

امیرزاده ضمن اعلام همکاری شورای اسلامی شهر با مسؤلین شهرستان و استان از فرماندار بافق خواست با فعال تر کردن کارگروه و مدیریت و نظارت بر آن نگذارد صورتجلسات تنظیم شده برای احقاق حقوق بافق بر روی زمین بماند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page