بازديد فرماندار از کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 26 مهر 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ “سيد مهدي طلايي مقدم” در سلسله بازديدهاي ادواري خود از ادارات شهرستان به کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان بافق رفت و از نزديک شاهد روند فعاليتهاي اين نهاد شد.

فرماندار بافق در اين ديدار ضمن تقدير از زحمات و خدمات مدير و پرسنل کانون پرورش فکري بر اهمیت مقوله تعلیم و تربیت تاکید و خاطر نشان کرد: کانون به عنوان یکی از نهادهاي اصلی هنري در کشور می تواند با فعالیت ها و برنامه های خود نقش تاثیرگذاری در آینده ی کودکان و نوجوانان داشته باشد.

“سيد مهدي طلايي مقدم” افزود: فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،همواره یک فضای فرهنگی و سالم بوده و امید است با توجه به رویکرد دولت تدبير و اميد در پرورش آينده سازان اين کشور همچنان اين فعاليت ها ادامه داشته باشد.

مدير کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان بافق در ابتدا به فعليتها و عملکرد کانون اشاره کرد و گفت: کانون پرورش فکري بافق بيش از 2052 نفر عضو دارد که از اين تعداد 1010 نفر عضو دختر و 1042 نفر عضو پسر مي باشند.

وي تعدادکل کتابهاي مرکز را بيش از 13700 عنوان کتاب بيان کرد و افزود: در حوزه کودک 830 عنوان کتاب و بيش از 1680 عنوان کتاب در حوزه نوجوان در اين مرکز موجود مي باشد.

“زهرا دهستاني” هدف اصلي فعاليت کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان را پرورش خلاقيت کودکان و نوجوانان و ترويج فرهنگ کتابخواني با اجراي فعاليت هاي 37 گانه فرهنگي، هنري و ادبي عنوان کرد و گفت: اجرا و برپايي نمايشگاههاي مختلف هنري مرتبط با مناسبتهاي ملي و مذهبي ، بازديد از مدارس ، برگزاري مسابقات بين المللي و استاني ، اردوي علمي نجوم و برپايي کلاسهاي کارگاه سفال ،کارگاه نقاشي ،کارگاه خوشنويسي و کارگاه رنگ و روغن از جمله فعاليتهاي اين مرکز مي باشد.

دهستاني به افتخارات مرکز توسط اعضا اشاره کرد و افزود: 21 نفر از اعضا برگزيده استاني در بخش مسابقات بين اللملي رضوي و درخشش ويژه اعضا بافق در بخش هاي وبلاگ (نشريه الکترونيکي)،نقاشي وپژوهش ؛ 8نفر برگزيده نقاشي مسابقات استاني ؛ 2 نفر حائز رتبه کشوري در بخش پژوهش رضوي ؛ يک نفر قابل تقدير در بخش کشوري و دعوت مربيان جهت شرکت در عصر قصه گويي رضوي استاني از جمله اين افتخارات مي باشد.

وي در پايان به مشکلات و کمبودهاي کانون اشاره کرد که در اين ميان فرماندار بافق در خصوص تجهيزات مورد نياز مرکز ، ساختمان کانون و تشکيل شوراي کودک و نوجوان قول مساعد و پيگري داد.

New3502 New3513 New3505 New3523


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
bi gbm این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 26 مهر 1393 - 11:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام ضمن خسته نباشید به فرماندار
یک نظر بی اهمیت دارم نمی شود
که فرماندار به دنبال مسایل مهم و حیاتی شهر باشند و یکی از معاونین خود را به این بازدید حساس بفرستن تا کار از کار نگذشته کاری کنید که با کار کار بر آید نه با بازدید ها حساس
خدایا خدایا واکسن ضد میز و پست
منطقه گرایی ودورنگی ….را برسان
اللهم عجل لولیک الفرج ر

You cannot copy content of this page