اصرار دارند که نماینده مردم و اعضای کارگروه را از سیستم تصمیم گیری شهرستان خارج کنند

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 1 آذر 1393

دخیل عباس زارعزاده در نشست خبری:

قول داده شد که جاده را تا آخر سال در فاز سوم تحویل دهند / زمستان امسال بسیاری از خانه های بافق گاز دار خواهد شد / زمان آن که فرا برسدبنده از خیلی از مسائلی که پشت پرده در شهرستان اتفاق افتاده پرده بر خواهم داشت. / ۲۸/۵ درصد خصوصی شده است تمام است، اصرار دارند که نماینده و اعضای کارگروه را از سیستم تصمیم گیری شهرستان خارج کنند / بنده یقین دارم که چنین پول و اعتباری در اختیارشان نیست / اعتصابات به جریانات شوکی وارد می کند که باعث می شود مظلومیت بافق نمود پیدا کند / متأسفانه طرح حوزه انتخابیه به خاطر پس گرفتن امضای طراحان وارد مجلس نشد /

قول داده شد که جاده را تا آخر سال در فاز سوم تحویل دهند

چرا هر روز یک اعتبار و صورت جلسه ی جدید در مورد جاده پیدا می‌شود و چرا سرعت عمل در کار نیست؟

دخیل عباس زارع زاده در پاسخ به این سوال گفت: خوشبختانه دو فاز قبلی جاده با سرعت قابل توجهی انجام شد ولی اجرای فاز سوم به مشکل بی پولی برخورد کرد، پیگیری هایی هم در تهران و هم در یزد صورت گرفت که نهایتا مبلغی حدود ۳۰ میلیارد تومان برای تأمین اعتبار جاده پرداخت شد.

پیمانکار اول نبود اعتبار را علت کم کاری عنوان و از کار کنار رفت. با پیمانکار جدید قرار داد بسته شد و اعتبار هم تأمین شده است. نهایتا قول داده شد که جاده را تا آخر سال در فاز سوم تحویل دهند.

این گلایه را هم دارم که متأسفانه پیگیریها توسط یک نفر دیگر انجام می شود و مانور آن را بقیه می دهند.

من دستور اجرای آن را از وزیر گرفتم، با مدیر کل یزد جلسه نشست داشتم و تذکرات پی در پی داشتم که این جاده باید تا آخر امسال تحویل داده شود.

زمستان امسال بسیاری از خانه های بافق گاز دار خواهد شد

نماینده مردم در مجلس در مورد زمان افتتاح گاز در منازل مسکونی گفت: در حال حاضر دو شرکت با سرعت در حال کار هستند . پیگیریهایی در استان و شهرستان انجام گرفت تا سرعت کار بالا برود.ان شاالله امسال حداقل فاز اول علمک گذاری شهرستان تمام می شود ،فاز دوم هم اجرا می شود که با این روند کار زمستان امسال بسیاری از خانه های بافق گاز دار خواهد شد و ان شاالله پروژه منطقه صنعتی نیز اجرا می شود، در این خصوص با آقای فلاح جلسه ای که داشتیم با آقای عراقی معاون وزیر صحبت شد ،ایشان نامه ای به آقای وزیر دادند ، آقای زنگنه دستور دادند که کار با سرعت بالاتری صورت بگیرد.

زمان آن که فرا برسد بنده از خیلی از مسائلی که پشت پرده در شهرستان اتفاق افتاده پرده بر خواهم داشت.

وی در باره افشاگری از اسرار که هفته پیش عنوان کرده بود گفت: زمان آن که فرا برسد بنده از خیلی از مسائلی که پشت پرده در شهرستان اتفاق افتاده پرده بر خواهم داشت.

من به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم از حق آنها دفاع کنم و اشخاص برای من اهمیت ندارند مگر آنکه در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند و اگر بخواهند مردم را بازی دهند یا طبق رویه ،۳۵ سال گذشته ادامه دهند من بدون هیچ موضعی پیگیری خواهم کرد.

چرا دوباره فولاد خوزستان ادعا کرده است که مال ۵/۲۸ درصد از سهام سنگ آهن است؟

۲۸/۵ درصد خصوصی شده است و تمام است، اصرار دارند که نماینده و اعضای کارگروه را از سیستم تصمیم گیری شهرستان خارج کنند

۲۸/۵ درصد خصوصی شده است و تمام است و به خاطر اینکه آقایان در صورت جلسه نوشتند که پیگیری کنند ولی با فرافکنی از زیر بار این کار شانه خالی کردند.

متأسفانه کار گروه تضعیف شده و تضعیف شدنشان این است که من را به عنوان نماینده مردم در جلساتشان دعوت نمی کنند.

شخص من و نماینده من را دعوت نمی کنند و حالا اصرار دارند که نماینده و اعضای کارگروه را از سیستم تصمیم گیری شهرستان خارج کنند در حالی که کارگروه مصوبه ای است که شخص استاندار، رییس شورای تأمین استان و اعضای تأمین استان آن را امضا کردند. اگر قرار باشد صورت جلسات و مصوباتی در استان شکل بگیرد و بعد آن را کنار بزنند پس نشان می دهد تمام طرح هایی که اعلام کردند دروغ است و فردا می توانند به راحتی قبول نکنند.

بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس هیچ اعتمادی به آقایان ندارم، زیرا ابتدا با فرافکنی و انداختن بار روی دوش دیگران و حذف مهره های مؤثر در این جریان و خلاف آنچه که باید بشود انجام می گیرد و در آخر موقع گزارش دادن، بقیه را در این مسئله حذف می کنند.

این مسائل بودار است و زنگ خطری برای دولت و نظام است زیرا دیگر به راحتی نمی توانند پاسخگوی مردم باشند. نمی دانند این مسائل دوباره مردم را به چالش وا میدارد و ثبات محیط را به هم می زند و بنده با این موضوع برخورد میکنم ولی اگر مردم احساس کنند که گروهی در حال پیگیری امور هستند ، فضای امن ایجاد می شود و مردم نیز همکاری می کنند.

بنده یقین دارم که چنین پول و اعتباری در اختیارشان نیست

زارع زاده در مورد عقب نشینی سرمایه گزاران فولاد بافق گفت: متأسفانه سرمایه گزاران به بهانه خوراک، امنیت و بهانه های گوناگون قصد کنارگیری از این سرمایه گزاری را دارند، مفهوم این کار این است که حرف اولشان حقیقت نداشته و الآن تنها سنگ آهن اعلام کرده که خودمان سرمایه گزاری می کنیم و بنده هم یقین دارم که چنین پول و اعتباری در اختیارشان نیست چهار هزار میلیارد تومان عدد کمی نیست که بخواهد خود که مجموعه ای که خودش خصوصی شده بتواند چنین مبلغ سنگینی را اینجا سرمایه گزاری کند و منهای سرمایه گزاران خصوصی که باید ساپورت کنند این کار امکاناتش به واقعیت نزدیک نیست.

اعتصابات به جریانات شوکی وارد می کند که باعث می شود مظلومیت بافق نمود پیدا کند

چرا بعد از اعتصابات روند کار سریع تر می شود؟

اعتصابات به جریانات شوکی وارد می کند که باعث می شود مظلومیت بافق نمود پیدا کند و توجهات به جریان بافق معطوف شد. البته ما تشکر میکنیم که عکس العمل آنها نسبت به درخواست مردم مثبت بود. مسبب این جریانات یک نفر نیست بلکه مظلومیت بافق است که به یکباره نمود پیدا میکند و اعتقاد به این ندارم که مسبب شخصی بخواهد باشد.

شهرستان بافق و بهاباد در استان یزد جزء شهرستان هایی هستند که بیشترین منافع را برای کشور دارند و خود متأسفانه کمترین بهره را از نظر زیر ساخت شغلی و توسعه عمرانی دارا می باشد. نمونه بارز آن جاده بافق یزد می باشد .

آقای وزیری هامانه با کمال افتخار در منطقه خضر آباد و هامانه که مساحت آن به اندازه یک محله بافق هم نیست گاز را افتتاح کردند و این مسئله باعث عصبانیت مردم می شود ،

وی در ادامه افزود: مطلب دیگر اینکه سود جویی هایی که در این منطقه نسبت به اشخاص خاص یا گروه های خاص که گاهی بالای صد ها میلیارد تومان بهره برداری دارد ،در حالیکه ده درصد این بهره برداری ها خرج شهر نمیشود. اینها مطالبی است که در آینده خواهم گفت.

متأسفانه طرح حوزه انتخابیه به خاطر پس گرفتن امضای طراحان وارد مجلس نشد

وی در مورد حوزه انتخابیه در ادامه افزود: همه ی تلاش بر این است که حوزه ی انتخابیه استان عادلانه تقسیم شود. متأسفانه این طرح به خاطر پس گرفتن امضای طراحان وارد مجلس نشد، مجددا با ۶۰ امضایی که گرفتیم طرحی شبیه طرح قبلی را به مجلس می دهیم.

طرحی قرار است وارد کمیسیون شود که مبنی بر استانی شدن انتخابات است. این طرح به هیچ عنوان نه به نفع شهر و نه به نفع کشور خواهد بود.

با اجرای این طرح انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات کم می شود، نمایندگان را پاسخگو نمی کند، همچنین هزینه انتخابات را بالا میبرد.

ضمن اینکه با توجه به این نکته که احزاب در کشور جایگاهی ندارند و سازمان درست و حسابی ندارند نمی توانند برای فرستادن نماینده به مجلس موفق عمل کنند و باعث هرج و مرج انتخاباتی در سطح کشور شکل می گیرد که مدیریت آن کار آسانی نیست.

میتوان تهران را مثال زد که آمار شرکت در انتخابات آنها با توجه به جمعیت تهران کم می باشد و این نشان دهنده کم شدن انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات است.

با اجرای این طرح مردم از فضای انتخابات دور می شوند به همین دلیل ما شدیدا مخالف استانی شدن انتخابات هستیم و سعی خواهیم کرد که این طرح در مجلس رأی نیاورد.

ادامه دارد…

بافق پویا


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page