جلسه مشترک هیات های ورزشی رزمی با نماینده شورای اسلامی شهر

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 5 آذر 1393
SAM_3961
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق جلسه ای در مورخ93/9/4 با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهربافق محمد عباسی
،رئیس اداره ورزش و جوانان و رؤسا و نمایندگان هیات های رزمی جدو ، کاراته ، تکواندو و ورزش رزمی سبک هالا در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان بافق تشکیل داده شد .
در این جلسه در ابتدا رؤسای هیات های ورزشی شهرستان در خصوص  نبود سالن تخصصی مورد نیاز ، نداشتن اعتبار لازم جهت جذب مربی در رشته بانوان ، نداشتن اعتبار لازم جهت اعزام ورزشکاران به مسابقات استانی و کشوری ، مشکلات سرمایش و گرمایش سالن ها در ایام زمستان و تابستان و در نهایت نبود اسپانسر جهت حمایت ورزشکاران به بحث و گفتگو پرداختند .
در ادامه  عباسی نایب رئیس شورای اسلامی شهر بافق ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین جلسه تخصصی و تقدیر و تشکر از همه زحمتکشان قول مساعد داد که مشکلات و معضلات موجود را به  امام جمعه محترم شهرستان ،اعضای شورای شهر ، شهردار و فرماندار  انتقال داده و با همکاری تمامی مسئولین نسبت به رفع نواقص موجود اقدام نمایند

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 آذر 1393 - 1:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آفرین، ان شاالله به طور اساسی مشکلات این ورزشکاران و باشگاه های ورزشی را حل کنید تا شاهد این باشیم که جوانان شهرستان به جای پاتوق پوچستان به سمت باشگاه های ورزشی مجهز و توانمند بروند. لطفا مسئواین فقط از حمایت جوانان و داشتن دغدغه آنها حرف نزنند، در عمل ثابت و حقش را ادا کنند.

You cannot copy content of this page