پس انداز 16 میلیونی نیز که برای کارهای اولیه مسجد در نظر گرفته بودم به سرقت برده شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 12 آذر 1393

28-2
پدر پیر و توانمند شهید عباسعلی فتوحی؛ برای زنده نگه داشتن نامش مسجدی با نام «عباس بن علی(ع)» در عنایت آباد شهرستان بافق احداث نمود.

علی اکبر فتوحی پدر شهید عباسعلی فتوحی در سادگی و صداقت برایمان از فعالیت خود گفت: از زمانی که فرزندم به شهادت رسید مبلغی پول هر ماه توسط بنیاد شهید پرداخت می گردید که حتی یک ریال آن را برای خرج خود صرف نکردم.

مسجد عباس بن علی به مدت سه سال با همکاری برادر شهیدش حسین فتوحی با زیر بنای 400 متر مربع ساخته شد. من این کار را به یاد فرزند عزیزم و آبادی این منطقه انجام دادم. امیدوارم که خدا قبول کند.

پس انداز 16 میلیونی نیز که برای کارهای اولیه در نظر گرفته بودم به سرقت برده شد. اما باعث یاس و ناامیدیم نگردید

.
این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد سلیمانی امام جمعه، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار، محمد علی طالعی معاون، محمدرضا فتاحی بخشدارمرکزی، خانواده محترم شهدا وقشر عظیمی از مردم شهرستان افتتاح گردید

شهید عباسعلی فتوحی در خانواده ای کشاورز و پرتلاش دیده به جهان گشود. وی از کسانی بود که در ساخت بنای مسجد جامع فعالیت زیادی در امور بنایی نمود. شهید فتوحی در کارهای کشاورزی یار و یاور دلسوز برای پدر بزرگوارش بود. او به عنوان آرپی چی زن گردان محمد رسول ا.. در جبهه های حق علیه باطل فعالیت داشت و سرانجام در منطقه سبزدشت به دیدار حق شتافت.

افق کویر


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 12 آذر 1399 - 6:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کار حاج علی اکبر درسته

You cannot copy content of this page