دیدار معاون اداره کل نوسازی مدارس استان یزد با فرماندار بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 12 دی 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، معاون اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان یزد با فرماندار بافق دیدار و پیرامون بهبود وضعیت فضای فیزیکی ، تجهیزات و امکانات مدارس شهرستان بافق بحث و تبادل نظر کردند.

فرماندار بافق با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی برای آینده کشور گفت: تامین و تجهیز فضاهای آموزشی به منظور استفاده از ظرفیت هاو استعدادهای دانش آموزان شهرستان نقش بسزایی در توسعه و آینده کشور دارد.

“سید مهدی طلایی مقدم” در این نشست با توجه به اینکه شهرستان بافق از گستردگی و جمعیت دانش آموزی بسیار بالایی برخوردار است؛ توجه و نگاه ویژه مسئولین امر را خواستار شد و تصریح کرد : انشا الله با تعامل و همفکری مسئولین شهرستان و استان در جهت مرتفع نمودن مشکلات و کمبود اماکن آموزشی گامی ماندگار بردارند.

وی به میزان بودجه قابل توجه تخصیص یافته از سهم شهرستان به بخش آموزش و پرورش اشاره و اظهار داشت : امیدواریم از سهم بودجه های ملی و استانی نیز مبلغ قابل توجهی به شهرستان تخصیص داده شود.

معاون فنی اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان یزد در این دیدار ضمن ارائه گزارش از روند فعالیت این نهاد در شهرستان بافق از احداث 3 آموزشگاه 12 کلاسه در بافق خبر داد و گفت: باید با مشارکت خیرین و دولت نسبت به آماده سازی و توسعه زیر ساختهای آموزی بصورت همه جانبه اقدام کرد .

“علی اصغر کرمی” با تاکید بر اینکه ضروری است در ساخت و احداث مدارس به کیفیت و استحکام بخشی نیز توجه شود خاطر نشان کرد :دولت در صدد افزایش ایمنی دانش آموزان در مدارس به لحاظ کاهش خسارت در شرایط بروز حادثه است.

گفتنی در این دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ، رییس آموزش و پرورش شهرستان بافق و جمعی از کارشناسان حوزه مدیریت آموزش و پرورش استان و شهرستان حضور داشتند.

IMG_3205 IMG_3207 IMG_3214


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page