آستان امامزاده عبدالله (ع)بافق میزبان جشن میلاد پیامبر (ص) بود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 19 دی 1393

جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) رییس مذهب تشیع در آستان مقدس امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) بافق  برگزار شد.

همزمان با 17 ربیع الاول جشن بزرگ میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) شامگاه پنج شنبه 18 دی ماه سال جاری در آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) بافق برگزار گردید.
18dey93-bafgh-jashan (2)
حجت السلام کارگران در سخنانی در این مراسم گفت: وجود پیامبر گرامی اسلام اسوه حسنه است که سیره نبوی انسان را در مسیر نورانی قرار می دهد.
18dey93-bafgh-jashan (7)
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق با اشاره به این که باید سیره پیامبر گرامی اسلام را الگویی برای خود قرار دهیم که رحمتی برای همگان است افزود: هر روز بر عظمت و فروغ نورانی حضرت محمد(ص) گسترده می شود.
وی  با بیان این که پیامبر ما و دستورات او زیباترین است و ما نیز باید بکوشیم تا بهترین باشیم، گفت: باید درست عمل کنیم که این امر مهم سبب عاقبت به خیری ما خواهد شد.
18dey93-bafgh-jashan (13)
اقامه نماز مغرب و عشاء ، قرائت قران کریم ،مدیحه سرائی و قرائت دعای کمیل و گلیارن حرم و ضریح حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.
از نکات برجسته این مراسم حضور مردم ولائی شهرستان بافق با دسته های گل برای عرض تبریک به ساحت مقدس این امامزاده و گلباران حرم بود.
در حاشیه این مراسم  رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق همچنین گفت: در شب و روز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) سلسله جشن های بسیاری در آستان مقدس امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) به عنوان بزرگترین قطب مذهبی فرهنگی شهر بافق برگزار می گردد.
 
18dey93-bafgh-jashan (25)

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 20 دی 1393 - 7:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت حجت السلام کارگران ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری اینگونه مراسمات از شما و دست اندرکاران آستان مقدس تو رو خدا یه فکری به حال سرویس های بهداشتی این مکان بکنید خیلی افتضاح است در شان این آستان نیست با وجود اینکه شهرمون از بن بست در رفته و شاهد زائرین زیادی هستیم متشکر

You cannot copy content of this page