کارگران نمونه شرکت سنگ آهن مرکزی تجلیل شدند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 23 دی 1393

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت سنگ آهن مرکزی ، ظهر روز دوشنبه، ۲۲ دی ماه ۹۳، در سالن کنفرانس آهنشهر با حضور امام جمعه، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی، نجفی از اعضای هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی، دشت آبادی رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی استان، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن، جمعی از معاونین و مدیران شرکت سنگ آهن و کارگران نمونه شرکت برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن ضمن عرض خیر مقدم به کارگران نمونه گفت: سالگرد تجلیل از کارگران در اوایل اردیبهشت ماه است که ما طبق سنوات گذشته از بین ۱۶۰۰ نیروی قرارداد معین، طبق موازین و معیارها به تعداد ۴۴ تن بعنوان کارگر نمونه از قسمتهای مختلف شرکت معرفی گردیده اند، با تجلیل از ایشان، مقام والای کار و کارگر را پاس میداریم.

رضایی پور با بیان کلام رهبری در مورد کارگران گفت: طبق گفته رهبری، در همه صحنه های انقلاب حضور کارگران چشمگیر بود و شما در بطن انقلاب هستید و حضرت امام (ره) نیز در مورد کارگران زحمتکش میفرمایند تمام برکاتی که در کشور هست، از وجود شما کارگران عزیز است و نقش برجسته ایشان در صحنه های انقلاب و پیروزی جنگ، باید بدانیم که امروز به برکت شهدا، جانبازان و شما کارگران، نظام، بیمه قدرت و نیروی لایزال الهی است و تمام حربه های دشمنان، محکوم به شکست است.

وی ادامه داد: انشاالله با وجود شما کارگران متعهد، برگزیده، منظم و با وجدان شاهد افزایش بهره وری و رشد اقتصادی کشور در سایه مقام عظمای ولایت و دستور کار اقتصاد مقاومتی باشیم.

امام جمعه بافق با بیان آیه شریفه لیس لا انسان الا ماسعی گفت: انسان موجودیست که درون او سرمایه های عظیمی نهفته است و اگر بخواهد میتواند به آنجائیکه خواسته و تمایل دارد برسد.

وی جایگاه رفیعی برای کارو تلاش در فرهنگ غنی اسلامی قائل شد و گفت: با نگاهی به تاریخ ژاپن بعد از جنگ جهانی، میبینیم با تلاش و کوشش توانستند اقتصاد دنیا را قبضه کرده و بازار جهانی را دست بگیرند، اما این فرهنگ کار، فرهنگ دینی و اعتقادی ماست که در اسلام عبادت است، آنچنان که انفاق عبادت است و اینست که حضرت رسول (ص) میفرمایند : “لعنت خدا بر کسی که بخواهد بدون تلاش، زندگی خود را اداره کند”.

حجه الاسلام سلیمانی اقتصاد مقاومتی را اصل حرکت برای تمام اقشار جامعه دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی تولید و صرفه جویی همزمان رشد کند. یعنی هزینه کم و کار زیاد پشتوانه قوی برای جمعیت فرداست، لذا به شما تبریک میگویم که بعنوان نیروی نمونه و فعال در شرکت معرفی شده اید و باید بدایند تلاش شما مایه افتخار برای شهر و مملکت خودتان است و هرچه تلاش کنید هم نفع دنیا و هم نفع اخروی را به همراه دارد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن نیز در سخنان کوتاهی گفت: ما تعهد اخلاقی داریم که افت و خیزهای گذشته را جبران کنیم و با تلاش همین نیروهای فعال و زحمتکش، ۹۴ درصد تولید، ۸۰ درصد فروش نائل شده ایم و امیدواریم تا پایان سال به ۱۰۰ درصد از برنامه ای که قولش را دادیم برسیم.

وی پیرامون این مراسم گفت: انشاالله در سال آینده بتوانیم در جشنی بزرگتر و زیباتر با برنامه ریزی دقیق تر، مراسمی برگزار کنیم که در شان کارگران زحمتکش باشد.

در پایان جلسه، به تعداد ۴۴ تن از کارگران نمونه شرکت لوح تقدیر به همراه دو میلیون ریال کارت هدیه و یک شاخه گل اهداء شد.

کارگران-نمونه-1

کارگران-نمونه

کارگران-نمونه-3


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 24 دی 1393 - 8:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام آیا نیرو های شرکتی جز کارگران زحمت کش شرکت نبودند.معیار انتخواب کارگر های نمونه چه بوده

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 24 دی 1393 - 8:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ملاک انتخاب کارگر نمونه چی بوده؟

You cannot copy content of this page