حضور معاون هماهنگی دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد در واحد بافق

دسته: دانشگاه
۳ دیدگاه
پنج‌شنبه - 25 دی 1393

معصومه طباطبایی، معاون هماهنگی دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد از واحد دانشگاهی بافق دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی واحد بافق در این دیدار که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، معاون هماهنگی دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد از امکانات و تاسیسات دانشگاه آزاد اسلامی بافق دیدن کرد.

خانم طباطبایی و هیات همراه در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی بافق با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه به روان شهدا، ادای احترام کردند.

DSC01750

پس از آن با حضور در مسجد دانشگاه ، ساختمان استادسرا ،سلف سرویس و خوابگاههای دانشجویی از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای اساتید و دانشجویان دیدن کرد.

سپس با حضور در هنرسرای دانشگاه آزاد اسلامی بافق از نزدیک با فعالیت های هنری دانشجویان در زمینه منبت و مشبک کاری و نقاشی آشنا شده و پس از آن به ساختمان پژوهشی واحد رفته و کتابخانه و آزمایشگاهها و مرکز کارآفرینی را بازدید کرد.

DSC01881

وی همچنین در این دیدار از امکانات تالار آفرینش واحد و سالن های ورزشی دیدن کرده و از نزدیک در جریان اجرای پروژه پرورش ماهی و نخیلات دانشگاه قرار گرفت.

معاون هماهنگی دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد در پایان این دیدار با حضور در جمع اساتید و کارکنان، با ابراز خرسندی و رضایت مندی از امکانات ایجاد شده در واحد بافق، انجام طرح های دانش بنیان و پژوهش محور را اولویت کار دانست و مسیر سیاست های آینده دانشگاه آزاد را، کاستن از اتکا به درآمد های ناشی از شهریه دانشجویان ذکر کرد.

DSC01914

در این دیدار همچنین حکم تمدید دوره ریاست حسینعلی لازمی به وی تقدیم و ضمن تشکر از مسعود اخیگان، سید محسن میربافقی به عنوان مسئول گزینش واحد منصوب شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
تقدیر از خدمات مهندس تشکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 25 دی 1393 - 5:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

معاون هماهنگی دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد در پایان این دیدار با حضور در جمع اساتید و کارکنان، با ابراز خرسندی و رضایت مندی از امکانات ایجاد شده——( بوسیله مهندس تشکری)——– در واحد بافق ….
(تمام عکسها خدمات مهندس تشکری است.)

دانشجوی کارشناسی ارشد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 25 دی 1393 - 7:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شنیده ام که روزی تمام این ساختمانها فعال بوده اند و اکنون بصورت متروکه و فقط برای نمایش باقی مانده است / آیا حیف و میل بیت المال جایز است ؟

خوش خبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 دی 1393 - 11:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آخرین خبرهای بافق
1- قطعیت واگذاری سهام سنگ آهن
2- بافق تبعید گاه مجرمین
3- تمدید حکم ریاست دانشگاه آزاد
4-…….. خدا عاقبت بافق را خنم بخیر بفرماید … آمین

You cannot copy content of this page