حضور نماینده ابرکوه، بافق، مهریز، بهاباد و خاتم در بندرخشک پیشگامان

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 29 دی 1393

image_98861

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم ابرکوه، بافق، مهریز، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی با حضور در بندرخشک پیشگامان با مدیرعامل این شرکت دیدار کرد.

بنابراین گزارش ، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم ابرکوه، بافق، مهریز، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی با حضور در بندرخشک پیشگامان انتصاب مهندس محمدسعید آدابی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت تبریک گفت.
در این دیدار، مدیرعامل بندرخشک پیشگامان با اشاره به اتمام فاز مطالعاتی احداث بندرخشک پیشگامان گفت: با اتمام مرحله مهم مطالعات، روند اجرایی پروژه شدت گرفته است و بخش هایی از فازهای متعدد این طرح عظیم ملی اجرا شده است.
آدابی افزود: این بندر به عنوان اولین بندرخشک بخش تعاون کشور با سرمایه های خرد مردم ساخته می شود و بر همین اساس می توان گفت این پروژه یک پروژه ملی و مردمی است که تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت و هم اکنون این پروژه به صورت 24 ساعته و با جدیت در حال اجراست.
وی حمایت بیشتر دولت و مجلس شورای اسلامی را در خصوص رفع موانع پیشرو خواستار شد.
نماینده مردم شهرهای ابرکوه، بافق، مهریز، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک انتصاب آدابی به عنوان مدیرعامل جدید بندرخشک پیشگامان، گفت: مجموعه پیشگامان با برند اعتماد و صداقت و تلاش در سال های متمادی نشان داده است با در کنار هم قراردادن نیروهای توانمند و متخصص توانسته پروژه های دور از دسترس و عظیمی را اجرا کند.
در این دیدار که سجادی،معاون اداری مالی و ندافیون معاون اقتصاد و بازرگانی بندرخشک نیز حضور داشتند، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده افزود: پروژه بندرخشک نیز یکی از عظیم ترین پروژه های کشور است که با توانمندی بخش تعاون و غیردولتی ساخته میشود و به مدیریت پیشگامان در این چنین پروژه های اعتقاد داریم.
گفتنی است در این دیدار در خصوص برخی موانع پیشرو بحث و تبادل نظر شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 30 دی 1393 - 1:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بندر خشک مال بافقه؟

You cannot copy content of this page