قرارداد انجام كار خدمات نظافت در شركت سنگ اهن به خود نيروها واگذار مي شود

دسته: کارگری
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 14 تیر 1391
قرارداد انجام كار خدمات نظافت در شركت سنگ آهن به خود نيروها واگذار مي شود
خبرهاي رسيده به بافق فردا حاكي از آن است كه شركت سنگ آهن مركزي بنا دارد انجام خدمات نظافت را در قالب يك شركت تعاوني به خود نيروها واگذار نمايد.

به نقل از يك منبع آگاه در شركت سنگ آهن 95 درصد اين كار انجام شده كه در صورت اعلان نظر مثبت مديريت شركت اين كار انجام خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 تیر 1391 - 5:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
تااونجا من خبر دارم این شرکت درمناقصه خدمات نظافت سنگ اهن شرکت کرده وباعنایت ویژه ای که مدیر عامل محبوب سنگ اهن جناب اقای حاج جوادعسکری نسبت به کارگران دارندامتیازات
ویژه ای رابه این تعاونی داده اندتابتواننددراین مناقصه شرکت کنندامااین موضوع مورداعتراض شرکتهای دیگر قرار گرفته وهنوزنتیجه این مناقصه اعلام نشده(البته کارگران از این چندشرکت معترض دل خوشی ندارندوچندسالی است که این شرکتهادرهیچ مناقصه ای شرکت نکرده اند)این طوربه نظرمیرسد که اعضای کمیسیون معاملات منتظر جواب مدیرعامل محترم هستند انشاالله اقای عسکری پس ازبازگشت ازسفرحج باجواب مثبت خود دراین ایام فرخنده عیدی خوبی به کارگران خدمات خواهند داد

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 16 تیر 1391 - 11:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام چرا اینقدر با احساسات مستضعفین بازی میکنید . من چهار ماهه همسرم از کارخانه کاشی که کار میکرده و بیکار شده ولی بیش از دهها بار به معدن مراجعه کردم و با دروغ منو از سر خودشون رفع کردن و یکبار گفتن 160 نفر میگیریم و همسر شما در اولویت است . بار دیگر گفتند قراره 1500 نفر را بگیرند . چرا با دروغ با احساسات مردم بازی میکنید. این چهارمین نظره که دادم ولی در سایت نگذاشتید . آقای عسکری این بسیار کار خوبی است زیر دستان شما همه دروغ میگویند و گردن شما میندازن . رسیدگی کنین که انشا ءالله از طریق تعاونی مشغول شوند . تا سود بی مورد تو جیب شرکتهای پیمانکاری نرود و هم صرفه جویی شود . اجرتان با ابا عبدالله .

You cannot copy content of this page