تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 17 بهمن 1393

پژوهش

همزمان با ایام الله دهه فجر، مراسم تجلیل از اساتید و پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی بافق با حضور رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی واحد بافق، در این مراسم که در محل تالار آفرینش دانشگاه برگزار شد جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، حضور داشتند.

در این مراسم حسینعلی لازمی _ ریاست دانشگاه_ ضمن عرض خیرمقدم،گزارشی از روند امور پژوهشی و پیشرفت های حاصل شده در این زمینه در واحد بافق را به حاضران ارائه کرد.

محمد علی برخورداری _ رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران _ نیز در این مراسم با اشاره به تغییرات صورت گرفته در کارکردهای دانشگاهی، حرکت به سمت دانشگاههای پژوهش محور را اولویت اصلی دانست.

وی با انجام مقایسه ای بین دانشگاههای کشورهای پیشرفته گفت: الان برخی از دانشگاهها چند برابر فروش نفت ما درآمد دارند.

برخورداری، تاسیس شرکت های دانش بنیان را حلقه مفقوده بین دانشگاه و صنعت دانست و گفت: با تاسیس اینگونه شرکت ها می توان پیوند علم و عمل و دانشگاه با صنعت را محقق کرد و دراین صورت است که دانش می تواند منجر به تولید ثروت شود.

 

در ادامه سید میر، رئیس کارگروههای آموزشی و پژوهشی ستاد هماهنگی دانشگاههای آزاد استان یزد _ باتشریح فعالیت های صورت گرفته، به مشوق های پژوهشی برای اساتید و دانشجویان اشاره کرد و حضور دکتر میرزاده را فرصت مغتنمی برای تحقق شعار پژوهش محوری در دانشگاه آزاد دانست.

وی همچنین به ذکر نمونه هایی از کارهای خلاقانه دانشجویان در زمینه کارآفرینی پرداخت.

در پایان این مراسم نیز با اهداء لوح و هدیه از سه تن از اساتید پژوهشگر برتر واحد بافق و همچنین اساتید و کارکنان برتر حوزه آموزشی و یکی از اساتید پیشکسوت دانشگاه آزاد اسلامی بافق تجلیل شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
قدردان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 بهمن 1393 - 1:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از معاونت پژوهشی واحد بافق جناب آقای دکتر مزیدی و معاونت آموزشی جناب آقای مهندس ابراهیمی برای برگزاری این جشن باشکوه کمال تشکر و قدردانی را داریم. همچنین از پرسنل زحمتکش حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد بافق سپاسگزاریم.

You cannot copy content of this page