شورای شهر پاسخگوی کارهای شهردار خود باشد

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
شنبه - 18 بهمن 1393

در ابتدای امر از اعضای شورای شهر بخاطر پیگیری های مجدانه در امر احقاق حقوق کارخانجات جوار معدنی تشکر می کنم.

اما بدانید محله سفلی شلوغ ترین محله بافق است اما از کمترین خدمات مسئولین برخوردار است این داد دل خود را به چه کسی بگوییم.

مثل اینکه زیاد خودتان را سرگرم این مسائل کرده اید.بر خود لازم می دانم چندین مسئله را یادآوری کنم تا شاید شما کاری انجام دهید و حداقل من روز قیامت جلوی شما را سر پل صراط نگیرم.

مشکلاتی که حقیر عرض می کنم مختص خیابان مهدیه و کوی سفلی است.

1-اقایان شورای شهر از شهردار چرا نمی پرسید وقتی میدان فاطمیه را چمن کاری کردید هنوز پس از 6 ماه چمنی بیرون نیامده است؟آیا از جیب مبارکتان خرج کرده اید یا از بیت المال؟

2-از اقای شهردار بپرسید چرا دو عدد دوربرگردان در ورودیهای میدان فاطمیه ایجاد کردید اما ماشین بنز نمی تواند در آن دور بزند؟آقای شهردار مبلغی که برای این دوربرگردان ها قرارداد بسته اید چند است؟

3-علیرغم اینکه مردم محل چنیدین بار به فرمانداری و شورای شهر مراجعه کرده اند تا بلوار کشاورز را آسفالت نمایند چرا هیچ اقدامی انجام نداده اید؟

4-تا کنون چکار کرده اید تا مردم در بلوار کشاورز بتوانند پروانه ساخت بگیرند و یا به راحتی آب یا برق به انها داده اید؟آیا قرار است به جوانان این محل در جایی دیگر زمین برای ساخت مسکن بدهید که حالا پروانه نمی دهید ؟

5-آقایان شورای شهر علیرغم اینکه قریب به یکسال و نیم از دوره تصدی شما بر شورا گذشته است تا کنون چند بار به مردم محلات مختلف شهرستان جلسات عمومی گذاشته اید تا مردم مستقیم مشکلات خود را بگویند؟

6-از شهردار بخواهید رزومه کاری خود را در خدمت رسانی به مردم این محله ارائه نماید؟

در پایان مسئولان بدانند وقتی موقع رای می شود همه تان میشوید فرزند فلان،مداح و فلان و فلان و وقتی بر اریکه قدرت نشستید گویا پینه به دست بسته هایی نبودند که شما را راهی این مسئولیت ها کردند.

سفارش مولای متقیان علی بن ابی طالب را یادآور می شوم:

ای مالک

…باید که محبوبترین کارها در نزد تو، کارهایی باشد که با میانه‌روی سازگارتر بود و با عدالت دم سازتر و خشنودی رعیت را در پی داشته باشد زیرا خشم توده‌های مردم، خشنودی نزدیکان را زیر پای بسپرد و حال آنکه، خشم نزدیکان اگر توده‌های مردم از تو خشنود باشند، ناچیز گردد

…اگر رعیت‌بر تو به ستمگری گمان برد، عذر خود را به آشکارا با آنان در میانه نه وبا این کار از بدگمانیشان بکاه، که چون چنین کنی، خود را به عدالت پروده‌ای و بارعیت مدارا نموده‌ای. عذری که می‌آوری سبب می‌شود که تو به مقصود خود رسی‌و آنان نیز به حق راه یابند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
ملا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 بهمن 1393 - 9:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا پاداشهای میلیونی – سفرهای کیش و دور ایران و….بازدهی آقای … می باشد..

محمدرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 بهمن 1393 - 11:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقا ویا خانم محترمی که مشکلات محله را به جناب آقای شهردار رساندید. نپرسیدید در این محله چکار کردند ؟ اگر سری به بعضی از محله ها بزنید خواهید دید که خیابان تازه تاسیس شده ! میدان تازه تاسیس شده ! فضای سبز ان چنانی ! اسباب بازی آن چنانی !!!اما محله ما که هیچ !!!! اماخطاب به جناب آقای شهردار؟ چرا بعد از گذشت 19 سال هنوز بلوار انقلاب فضای سبز مناسبی نداره ؟ این میدان فاطمیه است!!چرا پارک بانوان را تعطیل کردید ؟چرا کوچه های محله ما آسفالت نمیشه ؟ چرا در محله ما سرویس خط واحد نیست ؟ چرا وقتی اندک بارونی می باره میدان فاطمیه پر از آب میشه و تا چند روزی آب است؟ چرا بلوار کشاورز را به حال خود رها کردید ؟ چرا و چرا و چرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 بهمن 1393 - 4:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقا و خانمی که این مطلب را نوشتی شما یک طرفه قاضی رفتی . بعدش هرچه قدر پاداش بگیرن به پای حقوق نیروی بی سواد سنگ اهن نمیرسه

حسنی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 بهمن 1393 - 11:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام مگر داخل محدوده شهر کامیون حق تردد دارد که شما انتظار دور زدن بنز رادرخیابان دارید!1!!! درضمن تا انجایی که من اطلاع دارم بلوار کشاورز در محدوده خدمات شهرداری نیست وهر گونه عملیاتی در خارج از محدوده خلاف میباشد

You cannot copy content of this page