توسط مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ؛ برگزیدگان بافقی کنکور سراسری سال ۹۲ تجلیل شدند

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
شنبه - 18 بهمن 1393

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ؛ برگزیدگان بافقی کنکور سال ۱۳۹۲ ،صبح پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه در جشن دانش با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی، مدیر عامل میشدوان و تعداد کثیری از مدیران، معاونین، اولیاء دانش آموزان و دانش آموزان نخبه شهرستان در محل سالن همایش های آهنشهر برگزار تجلیل شدند.
ریاست آموزش پرورش شهرستان درآغازجشن پس از خیرمقدم به میهمانان و مدعوین، گزارشی از کارهای انجام شده این اداره از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ارائه نمود و گفت: برگزاری جلسات مشاوره، کارگروه مدیران، همایش ویژه کارکنان و تشکیل پایگاه انتخاب رشته برخی از فعالیت های انجام شده این اداره هست که اگر همت امام جمعه محترم شهر، فرماندار و مدیر عامل شرکت سنگ آهن که همیشه یار و یاور ما بودند، نبود این مهم انجام نمی شد.
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و روز چهاردهم بهمن ماه، روز فناوری فضایی و پرتاب موفقیت آمیز ماهواره فجر و با عرض خیرمقدم به میهمانان ،خاطر نشان کرد: این ماهواره به همت دانشمندان و جهادگران صنایع الکترونیک ایران اسلامی ساخته شده که باعث مباهات و افتخار کشور اسلامیمان است و نشانه ای از بالندگی و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی است.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های چشمگیر نظامی و علمی و اقتصادی کشور در چند سال اخیر گفت: همه اینها به برکت خون شهدا و رهبری مدیرانه و مدبرانه ای است که در همه حال یار و یاور و پشتیبان علم و فناوری بوده و هستند تا در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب، شاهد پیشرفت هرچه تمام تر ، از جمله ساخت هلیکوپتری بدون سوخت و بی صدا باشیم.
محمد رضا رضایی پور کسب رتبه های برتر را به دانش آموزان نخبه شهرستان تبریک گفت و افزود : این پیشرفت ها نیست بجز همت شما عزیزان و از اینرو مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی جوایزی برای شما دانش آموز نخبه در نظر گرفته اند که عبارت است از هدیه ده میلیون تومانی به رتبه های یک رقمی کنکور سراسری، پنج میلیون تومانی به رتبه های دو رقمی و یک میلیون تومانی به رتبه های سه رقمی که خدا را شکر دو رتبه دو رقمی داشته ایم و ۱۷ نفر رتبه سه رقمی و انشاالله در سالهای آینده نیز شاهد تعداد بیشتری از این دانش آموزان نخبه باشیم که آینده کشور ما در دست شما عزیزان است.
وی افزود :از طرف شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مبلغ ۲۰ میلیون تومان جهت تشکیل کلاس های آمادگی کنکور سال ۹۲ در بافق و همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با دانشگاه یزد قرارداد منعقد گردید که حدود ۶۰ درصد از آن نیز به بافق اختصاص داده شد و جهت کلاس های آمادگی کنکور سال ۹۳ نیز مبلغ ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است .
وی در پایان سخنانش از مدیریت ومعاونین اداره آموزش پرورش بافق و معلمین و مدیران مدارس تشکر نمود و همچنین از مهندس عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن که خود عضو جامعه فرهنگی شهرستان باقفق بشمار میروند و در جهت ارتقاء سطح علمی ، اقتصادی و توسعه بافق گام بر میدارند تشکر و قدردانی کرد.
فرماندار شهرستان ضمن عرض خسته نباشید به دانش آموزان و اولیاء ایشان گفت: انشاالله به همت و تلاش شما عزیزان این شهر ساخته شود که فرماندار، مدیر عامل و ریاست تمامی ادارات بافق را باید شما نخبگان در دست بگیرید تا شاهد پیشرفت این شهرستان باشیم.
وی در ادامه با اشاره به طرح هایی که در حال انجام است گفت: تمامی نگرانی های شهر بوسیله امام جمعه محترم در حال پیگیری است و قسمتی از آنها انجام و بقیه درحال پیگیری است و همانطور که شاهد بودید افتتاح گازرسانی در بافق انجام شد و مجوز صد کیلومتر شکافت آسفالت برای فاز سوم گازرسانی نیز صادر شده است. همچنین پیگیریم طرح های گندله سازی، کوره بلند و اصلاح خط هرچه زود تر تکمیل شوند ،ولی همانطور که بستن اقتصاد با نفت اشتباه است، تکیه به یک معدن در شهر نیز اشتباه است و طرح ها باید ظرف سه سال آینده به بهره برداری برسند.
امام جمعه بافق نیز در سخنانی کوتاهی اظهار داشت: خداوند در قرآن میفرماید زیبایی آسمان به ستارگان آنست و زیبایی زمین به نخبگان ، ایشانند که گرهها را میگشایند و کشور را به بالندگی و رشد میرسانند.
وی در ادامه گفت: تشکر میکنم از دانش آموزانی که با زحمت و تلاش فراوان توانستند چنین رتبه هایی را کسب کنند و از پدر و مادران ایشان نیز تشکر می کنم که بستر را برای رشد و تعالی ایشان برای شهر و کشورشان آماده کردند و از آموزش و پرورش و معلمان ایشان نیز تشکر میکنم که برای ترقی ایشان تلاش میکنند و از مدیر عامل شرکت سنگ آهن نیز تشکر و قدردانی میکنم که با تشویق این دانش آموزان، باعث بوجود آمدن رقابت و تلاش بیشتر در بین تمامی دانش آموزان بافقی شدندو برای ایشان دلگرمیی فراهم نمودند.
در ادامه مراسم مجری برنامه با دو نفر دانش آموز نخبه، سجاد صادقیان، دانشجوی کارشناسی ارشد هوافضای دانشگاه شریف و نعمه نعیمی، دانش آموز پزشکی دانشگاه شهید بهشتی مصاحبه کوتاهی انجام داد، سپس با دادن هدیه و لوح تقدیر دانش آموزان نخبه شهرستان از ایشان تقدیر شد، در ادامه مصاحبه ای با دانش آموزان اکرم فتاحی و رضوان باقری دخت داشت که ایشان از معلمان خود تقدیر و تشکر کردن، بعد از آن مراسم اجرای سرود توسط دانش آموزان آموزشگاه شاهد نور انجام شدو در ادامه لوح تقدیر به دانش آموزان کوشای شهرستان و برندگان المپیاد رباتیک کشوری داده شد.

جشن دانش (1)

جشن دانش (2)

جشن دانش (3)

جشن دانش (4)

جشن دانش (5)

جشن دانش (6)

جشن دانش (7)

جشن دانش (8)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسين این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 بهمن 1393 - 5:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جالبه!!!!
صحبت امام جمعه يك شهرستان كوتاه تر و پايين تر از صحبت هاي يك مسئول روابط عمومي يك شركت در شهرستان قرار ميگرد…
واي به حال سايت بافق فردا و نداشتن بصيرت ووابستگي شديد به ……وا مصيبتا

رضا.ف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 بهمن 1393 - 10:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این خبر تکراریه…
چند بار یه خبر را میفرستید؟

با سواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 بهمن 1393 - 1:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ببخشید مهندس عسکری؟؟؟؟؟
میشود بگویید مدرک فوق دیپلم و لیسانس ایشان چه هست؟
تا آن جا که من خر دارم امور تربیتی مهندس نمیشود
ول کنید این چاپ لوسی ها رااااا

علی رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 بهمن 1393 - 11:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من به اقای عسکری ارادت دارم
ایشان درست است که مدرک دانشگاهی مهندسی ندارند
اما چندین مهندس و کارشناس زبده زیر دستشان در حال کار هستند
برای ایشان تندرستی ارزومندم

You cannot copy content of this page