افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان بافق در هفتمین روز از دهه فجر

دسته: عمومی
۸ دیدگاه
شنبه - 18 بهمن 1393

در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی استاندار،مدیر کل اداره امور مالی استان و همچنین دو تن از معاونین اجرایی استاندار، چندین پروژه های عمرانی در شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری گردید.

در این مراسم که امام جمعه بافق، فرماندار ، فرماندهی ناحیه بافق و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان حضور داشتند به بازدید از پروژه های عمرانی در دست اقدام سطح شهر نیز رفتند.

افتتاح طرح های مخابراتی در سطح شهر، افتتاح بازارچه خیریه شکرانه بافق،بهره برداری از فاز اول  پروژه تفرجگاهی آبشار بافق و آغاز به کار آموزشگاه کارو دانش تلاش و همچنین ایجاد مرکز توانبخشی ، مراقبتی معلولین شهرستان از جمله پروژه های افتتاح شده صبح امروز این هیئت بود.

امام جمعه شهرستان، فرماندار در منطقه تفرجگاهی آبشار بافق ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ، از زحمات شهردار و سایر مسئولین و نهادها در بهره برداری و ساخت پروژه های عمرانی شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه مهندس رضایی ،معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی استاندار ، ایام الله دهه فجر را گرامی داشت و خاطر نشان کرد : به مناسبت دهه فجر قریب 344 پروژه عمرانی با بودجه 336 میلیارد تومان در سطح استان یزد در حال افتتاح و بهره برداری است که نشانه رشد و بالنگدی استان در زمینه های عمرانی است.

مهندس رضایی با اشاره به افتتاح منطقه تفرجگاهی آبشار بافق عنوان داشت : با توجه به اقلیم گرم و خشک استان ، باید به احداث چنین فضاهای سبز و پارک ها بپردازیم و شهرستان بافق با شرایطی که داشت می طلبید که چنین مکانی ایجاد شود.

معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی استاندار افزود : وقتی هزینه ای صرف یک پروژه می شود مسئله حفظ و نگهداری از آن پیش می اید تا بتواند پایدار بودن آن پروژه را تضمین کند.

رضایی تصریح کرد : ما نباید به ساخت این مکان بسنده کنیم و می بایست چنین فعالیت هایی در سطح شهر افزایش یابد چراکه نشاط و شادابی مردم بسته به چنین فعالیت ها و پروژه هایی در دل کویر است.

در ادامه برنامه شهردار بافق در منطقه تفرجگاهی آبشار بافق از پروژه های عمرانی بزرگ در دست اقدام به پروژه بلوار خیابان مهدیه ، بلوار خیابان مسجد جامع ، بلوار ورودی شهرستان ، اصلاح مشکل ترافیک میدان امام حسین(ع) ، مسیر و محوطه بهشت الحسین(ع) ، بلوار آیت الله میر غنی زاده و احداث بوستان بانوان در شهرستان نام برد .

رحمت الله عفتی همچنین با اشاره به اینکه عملیات عمرانی مجموعه تفرجگاهی آبشار بافق در سال 1390 ع به همت فرماندار شروع و در حال حاضر فاز 1 این منطقه قابل بهره برداری می باشد، گفت : برای حفاظت و نگهداری از این مجموعه حوضچه پرورش ماهی و همچنین کاشت درختان خرما جهت برداشت و فروش محصول آن در نظر گرفته شده است.

شهردار بافق با اشاره به پیشرفت 18 درصدی پروژه تفرجگاهی آبشار بافق افزود: در مدت 10 روز که مردم می توانستند از این منطقه بازدید به عمل آورند نزدیک به نه هزار نفر از تفرجگاه آبشار بافق بازدید کردند که این خود نشانه نظر مثبت مردم به این منطقه می باشد.

وی افزودن بخش های فرهنگی از جمله احداث آمفی تئاتر و نصب مجسمه و تماثیل بزرگان و افراد مشهور بافق و همچنین در بخش ورزشی اضافه کردن وسایل بازی و تفریحی و نیز زمین های ورزشی به این منطقه را از دیگر فاز های این پروژه عنوان کرد.

گفتنی است معاون استاندار و هیئت همراه تا پایان امروز جهت بهره برداری و افتتاح سایر پروژه های عمرانی شهرستان خواهند بود.

عکاس و خبرنگار : امراللهی

IMG_2776

 

IMG_2789

 

 

IMG_2878

 

 

IMG_3025

 

 

IMG_3087

 

 

IMG_3116

 

 

IMG_3188

 

 

IMG_3250

 

 

IMG_3264

 

 

IMG_3278


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 بهمن 1393 - 9:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آیا می دانید اگر رقم اختلاسهایی که در این سالها شده است(البته آنهایی که رو شده) را بر جمعیت ایران تقسیم کنیم به هر نفر حدود 240 میلیون می رسد ؟؟؟
آیا می دانید که ایران 15 درصد ثروتهای طبیعی دنیا را در خود جای داده است ؟؟؟
با این ثروتی که ایران دارد ، ایرانی شایسته ی آن است در کشوری زندگی کند که رفاه در آن در حد سوئیس،نروژ و … باشد .
.

اذر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 بهمن 1393 - 6:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همه جا طرح های عظیم افتتاح می شود در بافق یک مغازه وابشاری که قبلا افتتاح شده بود ویک اموزشگاه پس از 8یا10سال

زکی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 بهمن 1393 - 8:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ناشناس اصلا می دانی اختلاس یعنی چه؟ اول معنا را بدان بعد تقسیم کن مطمئنم شما اختلاس را با سرقت هم معنا گرفته ای که چنین می فرمایی

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 بهمن 1393 - 11:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    سرقت،اختلاس هر چی
    که چی؟؟؟؟؟؟
    خلاصه جیب مردم که زده شده شما هر چی می خوای اسم روش بذار.

یک بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 بهمن 1393 - 1:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ناشناس لطفا بفرمایید عدد 240میلیون را ازکجا اورده اید. برفرض اینکه مبلغ به ریال باشد و در جمعیت 75 میلیونی ایران ضرب کنیم عدد 1,800,000,000,000,000تومان بدست میاید اگر ریاضیت خوب نیست لطفا نظر ندهید

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 بهمن 1393 - 9:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چه طرح مخابراتی افتتاح شده و کجای شهر قرار گرفته ؟ انقلاب 32 ما الان 3 سال تمی توانیم خط تلفن را به منزل تازه ساخته انتقال بدیم بعد می گویند چند طرح اقتتاح کریم این هم از عجایب مخابرات بافق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آریا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 بهمن 1393 - 11:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا برای شما دوستان عزیز که سر ضرب و تقسیم دعوا میکنید متاسفمی.برید شهر های دیگه رو ببینید. اونجا کارخانه و طرح های عظیم افتتاح میشود ولی بافق مغازه

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 بهمن 1393 - 12:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای یک بافقی ، بنده جواب شما را با حساب و کتاب دادم ولی منتشر نشد .

You cannot copy content of this page