آيين درختكاري نوار سبز بزرگراه يزد – بافق برگزار شد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 20 اسفند 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ آيين درختكاري نوار سبز بزرگراه يزد – بافق با حضور مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان ، فرماندار بافق و جمعي از مسئولان محلي در ورودي ( ابتداي بزرگراه ) برگزار شد .

مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد در اين آيين از آغاز بكار نوار سبز بين دو باند بزرگراه يزد – بافق خبر داد و گفت:اجراي اين نوار سبز به طول 5كيلومتر در بزرگراه يزد_بافق اجرا مي شود كه تا پايان سال 2 كيلومتر آن نهال كاري خواهد شد.

ابوالفضل ميروكيلي در ادامه ضمن تشكر از خدامت و مساعدتهاي فرماندار بافق گفت : آب اين طرح به همت فرماندار بافق تامين شده و در بحث كاشت و نگه داري اين نوار سبز منابع طبيعي شهرستان عهده دار مي باشد كه اميدواريم چشم انداز خوبي در آينده ايجاد كند.

سيد مهدي طلايي مقدم ، فرماندار بافق نيز در اين مراسم با تأکید بر اینکه درخت، موهبتی است که خداوند متعال آن را برای آسایش و آرامش بشر آفریده است گفت: درخت گل سر سبد طبیعت است و دین مقدس اسلام ، به امر درختکاری اهمیت بسیاري داده و همه مردم به این امر خداپسندانه تشویق شده اند.

IMG_1902 IMG_1917 IMG_1936


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 6:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خیلی تشکر از فرماندار محترم و بخشدار عزیز به خاطر توجه ویژه انها به محیط زیست و فضای سبز کاش یک زحمتی میکشیدید که درختهای تنومندچندین ساله ای که در. مجتمع معدنی فسفات دارند بر اثر بی آبی خشک می شوند چند تانکر اب ماهانه برای ان اختصاص میدادید اخر تو این مجموعه مسائل متفرقه انقدر زیاده که کسی به این گونه موارد توجهی ندارد و به جای افزایش فضای سبز کاهش پی درپی را شاهد هستیم .

بافق سربلند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 8:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از تمام مسئولین که برای ابادانی شهر تلاش میکنند تشکر و قدردانی مینماییم .انشالله که هر زودتر این بزرگراه هم هر چه زودتر به اتمام برسد.

You cannot copy content of this page