تقلیل مجوز گندله سازی فولاد بافق نشان از مشکل داشتن وزارت صنایع با مردم شهرستان دارد

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
چهارشنبه - 20 اسفند 1393
  • download

رئیس شورای اسلامی شهر بافق در سومین جلسه گزارش کارگروه مطالبات بافق با بیان اینکه کسانی که دارند سرمایه مردم را می برند باید به مردم پاسخگو باشند گفت:اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگان فولاد علی رغم تذکراتی که در جلسه قبل توسط فرماندار بافق و در همین مرحله توسط معاونت سیاسی امنیتی استان دریافت کرده اند حاضر به حضور در بافق و پاسخگویی به مردم نیستند و این موضوع جای گلایه و اعتراض دارد.

محمد رنجبر ادامه داد:آقایان هیات مدیره صندوق به یاد بیاورند آن روزی که مردم بافق و کارگران نسبت به واگذاری شرکت سنگ آهن مرکزی به صندوق اعتراض داشتند با چه حالتی زیر صورتجلسه ای را امضا کردند که اکنون حاضر به اجرا و پاسخگویی درباره آن نیستند.

وی درباره سنگ اندازیهای وزارت صنایع در مسیر احداث چرخه فولاد در بافق توسط بخش خصوصی گفت:متاسفانه وزارت صنعت ،معدن و تجارت با سنگ  اندازیهایی که در پیشرفت مجتمع فولاد بافق دارد قصد دارد این سرمایه گزار را از ادامه کار منصرف کند که از همین جا به آنها اعلام می کنم به خود بیایند و دست از این سنگ اندازیها بردارند چرا که خود آنها هم می دانند گندله کمتر از 5 میلیون تن که مجوز آن توسط بخش خصوصی دریافت شده بود مقرون به صرفه نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق اقدامات وزارتخانه در تقلیل مجوز گندله سازی مجتمع فولاد بافق را نوعی مشکل داشتن این وزارتخانه با مردم بافق توصیف کرد.

محمد رنجبر تشکیل جلسات کارگروه و گزارش دهی به مردم را دارای یک پروسه سخت دانست و از حضار خواست سؤال و نقد خود را به صورتی مطرح کنند که موجب دلخوری مسؤلین نشود.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافق سربلند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 - 7:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

انشالله که با تلاش اقایان ابویی و همکاری بانک ملت که سهامدار اصلی طرح فولاد بافق هستند هر چه زودتر به نتیجه برسد .چون تمام زیر ساختها چه از زمین واب وبرق و جاده و غیره اماده میباشد و سهامداری قدری همچون “بانک ملت “دارد.و با راه اندازی ان در اولین فرصت سرمایه انها با سود بر خواهد گشت.

You cannot copy content of this page