اولین جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن بافق در سال 94 آلاچیقی برگزار شد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 20 فروردین 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق؛ اولین جلسه شورای معاونین به همت امور خدمات رفاهی و امور اجتماعی شرکت در محوطه آلاچیق گلخانه پارک آهنشهر با حضور معاونین و جمعی از مدیران شرکت برگزارشد.

محمد جواد عسکری مدیر عامل ابراز امیدواری کرد که فضای سبز بتواند با اقداماتی از قبیل پرورش گل و گیاه و بهسازی محیط، به درآمد زایی برسد و برخی از هزینه های نگهداری خود را پوشش دهد.
در اولین جلسه شورای معاونین سال جدید، مدیران بخشهای مختلف ضمن ارائه گزارش عملکرد سال ۹۳، راههای نیل به اهداف سال جدید را بررسی وتبادل نظر نمودند.
مدیر عامل شرکت نیز ضمن اینکه از معاونین خواست در سال همدلی و همزبانی از تجربه و تخصص کلیه پرسنل شرکت در پیشبرد اهداف مجموعه استفاده نموده و ماهیانه با نیروهای قسمت خود، جلسات تبادل افکار داشته باشند، اظهار داشت: با هماهنگی دفتر مدیریت، ترتیبی اتخاذ کنید تا مانیز دراین جلسات شرکت کرده و ارتباط مستقیمی با کارکنان مجموعه داشته باشیم.
لازم بذکر است، بوستان آفتاب در ضلع شرقی دریاچه آهنشهر واقع شده است.

DO3P5255DO3P5246DO3P5284DO3P5280DO3P5325DO3P5330DO3P5352DO3P5377


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
کیومرثی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 22 فروردین 1394 - 8:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر آقای ع که به سرعت سنگ آهن بافق را گودال می کند و می فرستد به کارخانه های فولاد -اصفهان-اردکان ویزد وهر روز به تولید فولاد کشور افزوده می شود و از در آمد آن شهرهای استان آباد می شود.
بافق فقط پز آن را می دهد …اصلاً کارخانه فولاد نمی خواهیم چه کنیم.

کارمند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 22 فروردین 1394 - 9:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

هرساله میزان تعهد از برداشت این گودال را بیشتر میکنند و اسم آن را به تولید مزین میفر مایند غافل از اینکه این گودال هم ظرفیتی داره وبالاخره یه روزی تموم میشه وآیندگان نه چندان دور کاسه گدایی چه کنم چه کنم دست میگیرند مثال شخصی که در حال بریدن شاخه درختی است که روی آن نشسته هر چه سریعتر ببره سریعتر سقوط میکنه

You cannot copy content of this page