ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی اردکان به پلی کلینیک

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 23 فروردین 1394

ب.ظ

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در جریان ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی اردکان به پلی‎‎کلینیک تخصصی، از شروع عملیات ساخت بزرگترین انستیتو کانسر بیماران سرطانی کشور در بهار سال جاری در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، دکتر “محمدتقی نوربخش” در مراسم پرده‏‏ برداری از لوح یادبود ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی اردکان به پلی کلینیک تخصصی آیت الله خاتمی(ره)، گفت: سازمان تامین اجتماعی علیرغم مشکلات سال گذشته در تامین منابع مالی و مسائلی که در این سازمان شکل گرفته بود و ایجاد تعهدات جدید برای سازمان از جمله افزایش ۲۵ درصدی مستمری مستمری‏‏بگیران و هزینه‏‏های مرتبط با نظام طرح تحول سلامت، تلاش کرد تا سطح رضایت مردم از خدمات تامین اجتماعی را افزایش دهد.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته به طور ماهانه بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای انجام تعهدات مختلف خود هزینه کرد که کار بسیار دشواری بود ولی خوشبختانه با برنامه‏ریزی‎‎های انجام شده این مهم صورت گرفت.

نوربخش با اشاره به تجهیز مناسب مراکز درمانی این سازمان در سال گذشته، از شروع عملیات ساخت بزرگترین انستیتو کانسر بیماران سرطان کشور در بهار سال جاری در یزد خبر داد.

این مقام مسئول دو خبر خوشحال‎‎کننده دیگر نیز اعلام کرد و گفت: در آینده نزدیک کلیه هزینه‏‏های بستری مستمری‏‏بگیران در مراکز درمانی دانشگاهی و دولتی به صورت ۱۰۰ درصد رایگان خواهد شد و همچنین با موافقت وزیر بهداشت، پزشکان متخصص تمام وقت،ضریبK و هیات علمی می‏توانند در درمانگاه های تامین اجتماعی نیز خدمت کنند که گام مهمی است.

مدیر عامل تامین اجتماعی همچنین با بیان این که با پیگیری‎‎های مستمر نماینده مردم اردکان، این سازمان با ارتقای درمانگاه اردکان موافقت کرد، گفت: به زودی جذب پزشکان متخصص آغاز خواهد شد و سازمان تامین اجتماعی نیز آماده ایجاد بخش‏‏های تخصصی مورد نیاز است.

“محمدرضا تابش” نماینده مردم اردکان نیز در این مراسم با بیان این که سازمان تامین اجتماعی می‏‏تواند در افزایش کیفیت خدمات سلامت نقش محوری ایفا کند، گفت: بهبود سطح پوشش خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی افراد تحت پوشش بخصوص قشر شریف کارگر مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: مدیریت مطلوب سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در به ثمر رسیدن اقدامات دولت به منظور ارتقای رفاه و سلامت اجتماعی دارد که خوشبختانه این سازمان علیرغم برخی چالش‏‏های سال‏‏های گذشته و تنگناهای مالی و توقعات خارج از ظرفیت، با مدیریت فعلی، افق‏‎های روشن‎‎تری پیش رو دارد.

نماینده اردکان با اشاره به ظرفیت‏‏های استان یزد و خصوصیات پزشکان و مردم این خطه کویری، خواستار افزایش سرمایه‎‎گذاری شرکت‎‎‏های زیرمجموعه تامین اجتماعی در این استان و گسترش امکانات و ساخت و تجهیز مراکز درمانی شد.

تابش همچنین ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی به پلی کلینیک تخصصی در ایام ولادت حضرت فاطمه(س) را به فال نیک گرفت و تامین پزشکان متخصص و ایجاد بخش‏‏های تخصصی مورد نیاز را در کوتاه‏‏ترین زمان خواستار شد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page