دیدار کاری امام جمعه تفت با استاندار/ پیگیری 26 موضوع در حوزه های مختلف شهرستان تفت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 26 فروردین 1394

70008001
مسئول دفتر امام جمعه تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، از دیدار امام جمعه شهرستان با استاندار یزد خبر داد.

سیدعلی پورطباطبایی افزود: حجت الاسلام غفوری در این دیدار 28 عنوان موضوع، مسئله و معضل را در حوزه شهرستان تفت به استحضار استاندار محترم یزد رسانده اند.

وی به تشریح این عناوین پرداخت و حوزه های «گردشگردی»، «مسکن»، «سلامت»، «مهاجرت»، «امنیت» و «اتباع بیگانه» را از مهم ترین این عنوان ها دانست.

پورطباطبایی افزود: «توجه ویژه به گردشگری شهرستان تفت به خاطر ییلاقی بودن»، «کمبود مسکن و متقاضی زیاد»، «تبدیل شهرستان تفت به قطب درمانی استان»، «ارتقای نمایندگی میراث فرهنگی به اداره»، «تصمیم گیری سریع برای اتباع بیگانه بویژه افاغنه»، «حفظ ماهیت باغشهر بودن تفت»، «مهاجرت زیاد از شهرستان» و «اختصاص عوارض معادن استان به شهرستان» از جمله رئوس این مباحث بود.

مسئول دفتر امام جمعه، «بهره مندی عادلانه تفت از فاز بعدی آب زاینده رود»، «احداث مجتمع فرهنگی رفاهی در جاده ترانزیت»، «توجه ویژه به نیازهای تیم های ورزشی شهرستان»،«تعیین محدوده جغرافیایی شهرستان تفت»، «نگاه ویژه به تفرجگاه ها به ویژه دره گاهان»، «نظارت دقیق بر اجرای طرح کوثر»، «توسعه و حمایت از کشاورزی»، «ایجاد واحد های تولیدی زود بازده در روستاها»، «تقویت کسب و کار در شهرستان»، «توجه به عدم کیفیت آب شرب»، «برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت رودخانه شهر تفت»، «نگاه ویژه به امنیت شهرستان به ویژه در مناطق روستایی»، «حمایت برای انتشار کتاب و نصب تصاویر شهدای شهرستان تفت»، «ساماندهی بیش از 90 گلزار شهدای شهرستان»، «تکمیل فاضلاب شهری تفت»، «تکمیل طرح جامع مجموعه امام(ره)» و «کمک به ساخت مصلی» را از 26 عنوان مطرح شده در دیدار کاری استاندار با امام جمعه شهرستان تفت دانست.

وی در پایان گفت: این مباحث طی نامه ای مکتوب نیز، به جناب میرمحمدی استاندار محترم یزد ارائه شده است که ان شاء الله پیگیری های لازم از سوی ایشان صورت خواهد گرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page