آيين تكريم و معارفه رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بافق برگزار شد.

دسته: عمومی
۸ دیدگاه
دوشنبه - 7 اردیبهشت 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ آيين تكريم و معارفه رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت بافق با حضور معاونين سازمان صنعت، معدت و تجارت استان ، فرماندار بافق و جمعي از مسئولان محلي در فرمانداري بافق برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد دراين مراسم گفت : شهرستان بافق در حوزه صنعت و معدن داراي يك سري ويژيگي ها و پتانسيل ها مي باشد كه در حوزه معدن در سطح استان نمونه است

“مصطفی نجاتی” ضمن تاكيد بر اينكه قسمت اعظم افتخار استان يزد به خاطر شهرستان بافق و معادن آن است ، تصريح كرد : بايد بافق را به سمتي هدايت كنيم كه توانمندي هاي معدني و صنعتي را رشد و توسعه دهد.

وی تاکید کرد: اگر به دو حوزه صنعت ومعدن در استان بهاء داده شود رونق به جامعه بر می گردد و بسیاری از مشکلات استان رفع می شود.

فرماندار بافق در این آئین با اشاره به تهیه طرح منطقه معدنی در شهرستان و پیگیری‌ها در این زمینه، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک مجموعه صنعت، معدن و تجارت در تحقق این موضوع که عواید زیادی برای شهرستان و استان دارد موفق شویم.

“سیدمهدی طلایی‌مقدم” با اشاره به ذخایر بزرگ معدنی در شهرستان بافق، افزود: با توجه به این مهم، اولویت ایجاد صنایع جوار معدنی در شهرستان وجود دارد و باید به صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی خام فروشی را یکی از مشکلات مهم در عرصه معادن شهرستان بافق و استان یزد دانست و گفت: در صورتی که ایجاد صنایع جوار معدنی در شهرستان بافق پیگیری و انجام شود، مشکلات ناشی از خام فروشی هم رفع می‌گردد.

طلايي مقدم با بیان اینکه باید با بهره‌گیری از امکانات خدادادی برای ایجاد اشتغال در شهرستان تلاش کرد، گفت: لازمه بهره گیری از ظرفیت های موجود در این بخش برنامه ریزی مناسب و همدلی و مساعدت مدیران است.

وي افزود: تغییر و تحول در مدیریت فرصتی خوبی برای استفاده از تجربیات مدیران می باشد چرا که این تجربیات در پیشبرد برنامه ها بسیار موثر است.

در ادامه كاظم صادقيان با اشاره به عملكرد يكساله خود دراين اداره گفت : در طول يكسال بيش از 8300 مورد بازرسي هاي متعدد از واحدهاي صنعتي ، توليدي و بهداشتي صورت گرفت كه 320 پرونده به خاطر گران فروشي ، عدم درج مبلغ و كم فروشي تشكيل شد.

وي از 450 مورد شكايت مردمي در اين مدت خبر داد و افزود : در حوزه توزيع سبد كالا بيش از 1236 مورد سبد غذايي بين مردم ظرف مدت دو ماه پخش شده است .

صادقيان يكي از برنامه هاي خود طي اين مدت را برگزاري نمايشگاه مختلف بيان كرد و گفت : در اين مورد 8 مورد نمايشگاه كه 3 مورد عرضه مستقيم ، 2 مورد فرهنگي و اقتصادي براي اولين بار و 3 مورد نمايشگاه تخصصي بود كه برگزار شد.

گفتنی است، طی حکمی از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد، ” ولي اله رنجبر” به عنوان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق منصوب و از تلاشهای “محمد كاظم صادقيان” تقدیر شد.

IMG_5120 IMG_5124 IMG_5129 IMG_5140


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
00 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 1:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ان شاالله در کارشون موفق باشن و بتون باعث رونق و آبادانی شهربن.

همکاران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 2:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام وخسته نباشید. انتصاب بجاو شایسته مهندس رنجبر به یقین می تواند دستاورد خوبی برای شهرستان داشته باشد و با شناختی که ما همکاران قبلی از ایشان داریم، از طرف این قول را میدهیم که با اجرای برنامه هایی که دارند میتوانند برای شهرستان معدن خیز ما مفید بوده و آینده خوبی را برای آن اداره رقم بزنند

    بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 8:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    باشه . چقدر تحویل

واحد حکمت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 8:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای مهندس ولی ا… رنجبر
ضمن عرض سلام و تبریک به جنابعالی ، امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی هرچه بیشتر شهرعزیزمان بافق ، موفق و پیروز باشید.انشاالله

حمزه حمزه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 11:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب مهندس رنجبر
خوشحال شدیم. تبریک می گوییم، موفق و پیروز باشید.

حسین اسدی پور این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 4:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
آقای مهندس رنجبرانتصاب جنابعالی باعث خرسندی اینجانب شدامیدوارم موفق ومویدباشید

مجيد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 9:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقاي رنجبر ضمن تبريك و موفقيت براي جنابعالي، بايد به عرض برسانم كه مردم بافق مثل مردم كوفه مي مانند؛ دعوت كننده خوبي هستند ولي متاسفانه ……..
شما اگه در كامنت هاي قبلي دقت كنيد هيچ كس از خدمات ارزنده جناب آقاي صادقيان تقدير نكرد. متاسفم.

آيااين است فرهنگ اصيل بافقي !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 9:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تشکر از جناب صادقیان و تیریک به برادر ولی ا.. امیدوارم با توجه به رشته غیر مرتبط آقای رنجبر (فوق لیسانس برق) از جنبه مدیریتی حداقل قوی باشند و بتوانند به وضع آشفته بازار و بخصوص تورم و خودسری مغازه داران درخصوص تفاوت و حشتناک قیمتها با مرکز استان اقدام مفیدی انجام دهند تا سرپوشی بر اشتباهات و پارتی بازیهای معاون فرموندار باشد و سرمنشا خیر انشالله.

You cannot copy content of this page