پایان المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 17 اردیبهشت 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ اختتاميه المپياد ورزشي درون مدرسه اي دختران شهرستان بافق با حضور فرماندار ، رئيس آموزش و پرورش بافق ، جمعي از مديران ادارات و كادر آموزشيي و دانش آموزان 5 آموزشگاه دختر در سالن ورزشي هفتم تير برگزار شد.

رئيس آموزش و پرورش بافق با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی از 26 مهر در تمامی مدارس شروع شده گفت: المپیاد درون مدرسه ای در تمامی مدارس بافق با هدف ایجاد شور و نشاط حاصل از فعالیت های ورزشی در بین دانش آموزان ، توسعه مشارکت و شناسایی استعدادهای برتر ورزشی برگزار می شود.

“علي اصغر رنجبر” در اختتامیه المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر بافقي گفت: تمامی دانش آموزان مدارس شهرستان در 7 رشته هندبال ، تنیس روی میز ، دو و میدانی ، اسکیت ، طناب زنی ،طناب كشي و ميني واليبال با هم به رقابت پرداختند. وی افزود: نفرات برتر مدارس استان به مرحله استانی راه پیدا کرده و در بهمن ماه با هم به رقابت می پردازند

وي افزود : المپیاد بستر مناسبی برای رشد و توسعه فعالیت های ورزشی میان دانش آموزان را فراهم کرده و آنان را برای حضور پرشور و با نشاط در محیط مدرسه آماده کرده و این امر اهداف آموزشی و پرورشی طراحی شده در نظام تعلیم و تربیت را محقق می سازد.

رنجبر تصریح کرد: با استفاده از تمام ظرفیت دانش آموزان پر انرژی و خانواده های آنها هم مدرسه ای با نشاط و هم توسعه ی علمی و آموزشی خوبی خواهیم داشت.

در پايان توسط مسئولان شهرستان به تيم ها و نفرات برتر كاپ و مدال قهرماني اهدا شد.

IMG_6480 IMG_6510 IMG_6514 IMG_6522 IMG_6546 IMG_6555 IMG_6590


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page