ديدار فرماندار با كاركنان جمعيت هلال احمر بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 20 اردیبهشت 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ به مناسبت روز جهاني هلال احمر فرماندار بافق به همراه بخشدار مركزي از جمعيت هلال احمر شهرستان بازديد و با كاركنان اين نهاد ديدار كرد .

فرماندار بافق با بیان اینکه عملکرد هلال احمر بر اصول بی طرفی و دور بودن از سلیقه ها و جناح بازی های سیاسی است، اظهار داشت: فعالیت اعضای جمعیت هلال احمر کمک به همنوع و خدمت رسانی بر اساس کرامت انسانی است.

“سيد مهدي طلايي مقدم” با اشاره به اینکه شعار مقام معظم رهبری در سال جدید نقشه راه ما محسوب می شود، یادآور شد: باید با آحاد مردم به ویژه جوانان همزبان و همدل باشیم؛ ضمن اینکه در مسیر خدمت، ارتباط برقرار کرده و صبوری پیشه کنیم.

وي ضمن تبریک و گرامی‌داشت هفته هلال‌احمر، از جوانان، امدادگران و داوطلبان این جمعیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: هفته هلال احمر بهانه ای است تا مردم و مسئولان بیشتر با خدمات، تلاش ها و زحمات این نهاد بشر دوستانه آشنا شوند.

گفتني است در ادامه احداث پايگاه امداد جاده اي در مسيرهاي منتهي به بافق ، جذب نيرو براي پايگاه امداد سه چاهون و مركز و پيگيري احداث داروخانه هلال احمر از جمله مواردي كه در اين ديدار بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه اين ديدار فرماندار بافق به همراه بخشدار مركزي و رئيس جمعيت هلال احمر از سالن مدیریت بحران شهرستان بازديد كردند و از پیشرفت پروژه مطلع شد.

IMG_6900 IMG_6910 IMG_6920 IMG_6926


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page