بازديد فرماندار بافق از 2 آموزشگاه آزاد هنري شهرستان

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 28 اردیبهشت 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به اتفاق معاون خود و رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي از 2 آموزشگاه آزاد هنري نگاهان و باران شهرستان بازديد كرد .

“سيد مهدي طلايي مقدم” در حاشیه این بازدید با اشاره به جایگاه ارزنده هنر اصیل در رشد و تعالی فرهنگی جامعه گفت: هنرمندان متعهد با بهره گیری از استعداد خدادادی خویش دست به خلق آثاری ماندگار می زنند که روح انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

طلايي مقدم افزود : هنر و هنرمند در شرستان بافق مورد غفلت واقع شده‌ است که عدم خرید آثار هنری از سوی مردم و نبود علاقمندان مستمر این حوزه مصداقی بر این مهم است.

فرماندار بافق برگزاری نمایشگاه و گالري هاي هنري را در رونق بخشیدن به فضای فرهنگی هنری شهرستان موثر ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: حمایت از هنرمندان متعهد و توانمند یکی از اولویت هاست و دستگاههای فرهنگساز باید در این رابطه توجه لازم را داشته باشند.

وي در پايان در نشستي كه با مسئولان آموزشگاههاي هنري و هنرمندان شهرستان داشت ضمن اينكه مستمع صحبتها و پيشنهادهاي هنرمندان بود ، پیشنهاد کرد: دستگاه‌های دولتی در راستای حمایت از هنر شرستان از آثار هنری و تجسمی به عنوان هدیه و بسته‌های فرهنگی استفاده کنند.

یادآور مي شود آموزشگاههاي هنري آزاد نگاهان و باران در حوزه نقاشي ، طراحي و گرافيگ مشغول به فعاليت مي باشد.

IMG_7122 IMG_7125 IMG_7128 IMG_7137 IMG_7141 IMG_7145


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمدرضا زبرجدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 9:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و درود خدمت تمامی خادمین و دلسوزان فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای طلایی مقدم دست مریزاد
انشالله در مسیر تدبیر و امید شاهد تدابیر ارزنده ای از جنابعالی و دیگر مسئولین فرهنگ دوست در راستای امید بخشیدن به فضای بی رمق هنر خصوصاً اقتصاد هنر باشیم.همکاری دیگر نهادها با دستگاه فرهنگ و ارشاد می تواند در باره این مهم بسیار مفید فایده باشد.پیشنهاد خرید آثار هنری توسط ادارات و دستگاههای مختلف هم به جهت شاداب کردن و نشاط بخشیدن به فضای خشک اداری هم به جهت هدیه دادن در قالب بسته های فرهنگی بسیار ارزنده و به جا بود.
به نظر حقیر مهم ترین راه برون رفت از فضاهای تاریک و نا امید کننده عصر حاضر که بشر را مأیوس و سرشکسته کرده همین تزریق هنر در بطن زندگی مردم می تواند باشد.گسترش اماکن فرهنگی مثل فرهنگسرا،گالری،موزه های مختلف مردم شناسی و …،سالن های نمایش و سینما نیز در کنار پرورش افکار مردم و آموزش همگانی به جهت آشتی و نزدیکی با مقوله هنر اساساً راهگشاست.
جناب فرماندار حضرتعالی می توانید با خرید چند اثر تجسمی از هنرمندان بومی و نصب آن در فرمانداری دراشاعه این حرکت ارزشمند سهم بسزایی داشته باشید.
با تشکر

You cannot copy content of this page