استقبال چشمگیر و بازدید بسیار خوب از غرفه بافق شهاب در سومین نمایشگاه بین المللی صنایع ریلی تهران

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 28 اردیبهشت 1394

در دومین روز کاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته ،غرفه شرکت فنی و مهندسی بافق شهاب مورد بازدید مدیران،سازندگان و صنعتگران قرار گرفت.
در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی خاورمیانه محسوب می شود، تازه ترین فناوری ها ، تجهیزات، صنایع و خدمات حوزه صنعت حمل و نقل در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وخدمات وابسته ؛ انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، خدمات شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه ای به نمایش گذاشته شده است.
در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، ده ها شرکت خارجی از آلمان، ترکیه، چین، اتریش، اسپانیا، مالزی، هند، هنگ کنگ و ایتالیا تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.
اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و فناوری های صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقای تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و مقابله با تحریم، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است.
شرکت فنی مهندسی بافق شهاب به عنوان یک شرکت فعال در زمینه صنایع ریلی توانمندیهای خود را در سالن 8 غرفه 9 به نمایشگاه گذاشته است.

14

1

2

3

4

5

6

7

8

8

9

11

12

13

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
پیر دانای همدان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 3:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام باعث افتخار شهرستان بافق هستید. دست مریزاد. مخصوصا جوانان داخل غرفه تشکر تشکر

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 8:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انشاا.. که موفق وموید باشند

You cannot copy content of this page