دیدار صمیمی مدیران وکارشناسان روابط عمومی های شهرستان با امام جمعه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 28 اردیبهشت 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن؛ به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان ، با حجه الاسلام سلیمانی، امام جمعه بافق، دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار صمیمی، محمد رضا رضایی پور، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، ضمن تبریک 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: شعار “روابط عمومی، آئینه همدلی و همزبانی دولت” باید امسال سرلوحه اقدامات و اهداف ما باشد.
وی ادامه داد: بنابه فرموده مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 94 به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، باید در راستای حفظ و تقویت وحدت و تعامل با مردم، در معرفی سازمان متبوع خود و در مسیر رهنمودهای رهبری، گام برداریم.
مدیر روابط عمومی شرکت در پایان سخنانش، گزارشی از نحوه برگزاری همایش روابط عمومی های استان یزد که 31 اردیبهشت به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی در سالن همایش های آهن شهر برگزار خواهد شد ارائه نمود.
در این نشست، حجه الاسلام سلیمانی، امام جمعه بافق نیز ضمن بیان روایات متعددی از برگان دین مبین اسلام، بر ضرورت حفظ رابطه صادقانه و صمیمانه با مردم تاکید و اظهار داشت: روابط عمومی از دو کلمه تشکیل شد است. روابط که باید بصورت ارتباطات انسانی سالم و شفاف و صادق باشد و عمومی که عامه مردم را بدون تبعیض در بر دارد. بنابر این وظیفه روابط عمومی ها ایجاد ارتباط سالم و صادق با عامه مردم است تا در شناخت سازمان خود، موفق باشند.
وی ادامه داد: بسیاری از سازمانها هستند که با وجود فعالیت فراوان، بدلیل عدم موفقیت روابط عمومی شان، در نظر مردم سازمانهایی منفعل به شمار می روند حال آنکه چنین نیست. بنابر این نقش روابط عمومی ها، بسیار مهم است.
در پایان مراسم نیز، حاضران در مورد مشکلات روابط عمومی ها به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند که حجه الاسلام سلیمانی نیز در این زمینه به ارائه رهنمودهایی برای حل این مشکلات پرداخت

دیدار-با-امام-جمعه-300x200

دیدار-با-امام-جمعه-2-300x200

دیدار-با-امام-جمعه-1-300x200.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page